Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

King Nothing

Vast een google-vraag, hoe heet een vriendschappelijke wedstrijd in het Italiaans?
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

hgrm

gioco amicale of iets dergelijks?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

wekke

Welke waren vorig seizoen de "vrij-vervoer" wedstrijden van FC Utrecht? Na het maken van de planning voor augustus en september, kom ik op twee wedstrijden nl. Twente-Utrecht en FC Groningen-Utrecht. Zijn dat wedstrijden waar men in het verleden al eens moeilijk over deed?

Joost

Citaat van: wekke op jul 08, 2010, 19:30:55
Welke waren vorig seizoen de "vrij-vervoer" wedstrijden van FC Utrecht? Na het maken van de planning voor augustus en september, kom ik op twee wedstrijden nl. Twente-Utrecht en FC Groningen-Utrecht. Zijn dat wedstrijden waar men in het verleden al eens moeilijk over deed?

Hooguit uitwedstrijden naar Excelsior, VVV of Heerenveen worden vrij vervoer bij Utrecht. Deze twee zeker niet.

wekke

Citaat van: Joost op jul 08, 2010, 19:33:39
Hooguit uitwedstrijden naar Excelsior, VVV of Heerenveen worden vrij vervoer bij Utrecht. Deze twee zeker niet.

Dacht het al. Dat wordt dan een heuse opgave om aan tickets te geraken en zeker voor FC Twente, zij hebben het voobije seizoen al een hele resum e-mails genegeerd.

MartijNFR

Citaat van: King Nothing op jul 08, 2010, 17:37:04
Vast een google-vraag, hoe heet een vriendschappelijke wedstrijd in het Italiaans?
Ik kom uit op amichevoli
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

Voetbalhopper

Citaat van: King Nothing op jul 08, 2010, 17:37:04
Vast een google-vraag, hoe heet een vriendschappelijke wedstrijd in het Italiaans?

amichevoli = een vriendschappelijke wedstrijd in het italiaans

AthleticHolanda

Citaat van: wekke op jul 08, 2010, 19:30:55
Welke waren vorig seizoen de "vrij-vervoer" wedstrijden van FC Utrecht? Na het maken van de planning voor augustus en september, kom ik op twee wedstrijden nl. Twente-Utrecht en FC Groningen-Utrecht. Zijn dat wedstrijden waar men in het verleden al eens moeilijk over deed?

Vorig seizoen hadden we overal een combi naartoe.

Ici c est Paris

Sparta niet. Overigens is voor dit seizoen het streven om 50% minstens eigen vervoer te maken bij Utrecht. Lijkt mij een onwaarschijnlijk hoog aantal omdat je natuurlijk ook afhankelijk bent van andere partijen, maar de wil is er in ieder geval wel.

AthleticHolanda

Citaat van: Ici c est Paris op jul 13, 2010, 04:29:44
Sparta niet. Overigens is voor dit seizoen het streven om 50% minstens eigen vervoer te maken bij Utrecht. Lijkt mij een onwaarschijnlijk hoog aantal omdat je natuurlijk ook afhankelijk bent van andere partijen, maar de wil is er in ieder geval wel.

Sparta half als ik me niet vergis vanwege te weinig parkeerplaatsen of iets in die richting?

Hoe willen ze dat voor elkaar krijgen? 50% terwijl vorig jaar 97% een combi was, dan hebben ze óf vorig jaar hopeloos gefaald of niks gedaan of er moeten drastische veranderingen plaats gaan vinden?

Zou die voetbalwet dan toch werken?

AthleticHolanda

Citaat van: wekke op jul 08, 2010, 19:40:15
Dacht het al. Dat wordt dan een heuse opgave om aan tickets te geraken en zeker voor FC Twente, zij hebben het voobije seizoen al een hele resum e-mails genegeerd.

Misschien hebben we overigens wel vrij vervoer naar De Graafschap, tot nu toe altijd gehad alleen de laatste keer was er een incidentje buiten het stadion.
We spelen er ook tegen voor de beker, misschien makkelijker om dan een kaartje te krijgen? In de competitie zit het daar sowieso vol.

wekke

Citaat van: AthleticHolanda op jul 13, 2010, 12:58:38
Misschien hebben we overigens wel vrij vervoer naar De Graafschap, tot nu toe altijd gehad alleen de laatste keer was er een incidentje buiten het stadion.
We spelen er ook tegen voor de beker, misschien makkelijker om dan een kaartje te krijgen? In de competitie zit het daar sowieso vol.

De Graafschap-FC Utrecht staat wel op mijn verlanglijstje, maar jammer genoeg vallen beide wedstrijden samen met eentje van Lierse. Hopelijk volgt er nog een verschuiving.

AthleticHolanda

Citaat van: wekke op jul 13, 2010, 14:31:31
De Graafschap-FC Utrecht staat wel op mijn verlanglijstje, maar jammer genoeg vallen beide wedstrijden samen met eentje van Lierse. Hopelijk volgt er nog een verschuiving.

Een uitkaart aanvragen bij FCU is ook een optie al zit je dan in het uitvak en moet je met de combi mee, bij een autocombi slechts een klein stuk maar toch.
Een uitkaart kan op een clubcard en kost een paar euro per jaar.

wekke

Citaat van: AthleticHolanda op jul 13, 2010, 15:07:31
Een uitkaart aanvragen bij FCU is ook een optie al zit je dan in het uitvak en moet je met de combi mee, bij een autocombi slechts een klein stuk maar toch.
Een uitkaart kan op een clubcard en kost een paar euro per jaar.

Hoe werkt dat eigenlijk in Nederland met uitkaarten, buscombi en autocombi?

hgrm

[cynisme]
Het is een systeem om ervoor te zorgen dat alleen hooligans de kans krijgen uitwedstrijden te bezoeken
[/cynisme]
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen