Hoofdmenu

België 2014-2015

Gestart door Breda, jun 11, 2014, 23:29:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jona93

Gerucht indeleling 3e klasse volgend seizoen
Reeks A
Temse, Brakel, Rupel-Boom, Oudenaarde, Sint-Eloois-Winkel, Hamme, Dender, Gent-Zeehaven, Gullegem, Bornem, Izegem, Torhout, URS Centre, Grimbergen, Petegem-a/d-Leie, Aalst, Londerzeel, Sint-Niklaas

Reeks B
Zaventem, Kapellen, Sprimont, Ciney, Bocholt, Walhain, Hasselt, Hoogstraten, Kelmis, Berchem, Tienen, Diegem, Oosterzonen, Hamoir, Overijse, Beerschot, Luik, Mechelen
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Saltacampos

Citaat van: jona93 op jun 01, 2015, 18:25:05
Gerucht indeleling 3e klasse volgend seizoen
Reeks A
Temse, Brakel, Rupel-Boom, Oudenaarde, Sint-Eloois-Winkel, Hamme, Dender, Gent-Zeehaven, Gullegem, Bornem, Izegem, Torhout, URS Centre, Grimbergen, Petegem-a/d-Leie, Aalst, Londerzeel, Sint-Niklaas

Reeks B
Zaventem, Kapellen, Sprimont, Ciney, Bocholt, Walhain, Hasselt, Hoogstraten, Kelmis, Berchem, Tienen, Diegem, Oosterzonen, Hamoir, Overijse, Beerschot, Luik, Mechelen
Dit lijkt, wat de A-reeks betreft, bijna een kopie van dit seizoen op Centre/La Louvière, Grimbergen, Aalst en Petegem na. Ik vond het voorstel van Joost leuker, maar dit zou wel eens kunnen.
Over land and sea

Saltacampos

Dit staat te lezen op de officiële twitteraccount van Racing Gent ivm het reeksvoorstel, wijkt toch nog een beetje af van dat van Jona:

RGZ speelt in het seizoen 15-16 wellicht tegen: @KMTorhout1992, Gullegem, @WinkelSport, @KFCIzegem, @KSVTemse, Olsa Brakel, @fcdender 1/3

en @VWHamme, @KsvOudenaarde, Sparta Petegem, @sksintniklaas, @eendrachtaalst, @krupelboomfc, @KSV_Bornem, @krcmechelen,  2/3

En tot slot: URS du Centre, RES Acrenoise en SK Londerzeel.  Dit voorstel gaat woensdag naar het sportcomité ter goedkeuring. 3/3

Toch vier clubs die ik nog niet bezocht heb dan volgend seizoen: Gullegem, Izegem, Centre en Acrenoise, maar als ik goed tel een reeks van 19 clubs of zou dat een vergissing zijn ?

Over land and sea

Joost

Citaat van: rrcg1899 op jun 02, 2015, 10:54:50
maar als ik goed tel een reeks van 19 clubs of zou dat een vergissing zijn ?

Ik was ook heel verrast door de aanwezigheid van Deux-Acren, zij zijn bijkomende stijger en dat is natuurlijk heel logisch.

Niemand heeft dus het stamnummer van Mons overgenomen zodat zij verdwijnen uit de 3e klasse. Doordat er maar 17 teams in 2e zitten zouden er 37 in 3e komen.

Joost

De keuze is dus gevallen op het splitsen van de provincie Brabant en niet van Oost-Vlaanderen.
Grimbergen, Zaventem, Diegem, Overijse en Walhain dus in B en Sint Niklaas, hamme, Bornem, Temse en Rupel-Boom in A in vergelijking met mijn kaartje.

Toch jammer, ik had FCOB Wilrijk wel in Hamme willen zien.

HRM1880

Citaat van: rrcg1899 op jun 02, 2015, 10:54:50
Dit staat te lezen op de officiële twitteraccount van Racing Gent ivm het reeksvoorstel, wijkt toch nog een beetje af van dat van Jona:

RGZ speelt in het seizoen 15-16 wellicht tegen: @KMTorhout1992, Gullegem, @WinkelSport, @KFCIzegem, @KSVTemse, Olsa Brakel, @fcdender 1/3

en @VWHamme, @KsvOudenaarde, Sparta Petegem, @sksintniklaas, @eendrachtaalst, @krupelboomfc, @KSV_Bornem, @krcmechelen,  2/3

En tot slot: URS du Centre, RES Acrenoise en SK Londerzeel.  Dit voorstel gaat woensdag naar het sportcomité ter goedkeuring. 3/3

Toch vier clubs die ik nog niet bezocht heb dan volgend seizoen: Gullegem, Izegem, Centre en Acrenoise, maar als ik goed tel een reeks van 19 clubs of zou dat een vergissing zijn ?
Ook op de site van Berchem Sport staat ondertussen deze indeling lijkt me. Die van jona93 zal dus verkeerd zijn.

http://berchem-sport.com/voorlopige-reeksindeling-3de-klasse/

Joost

Apollo 74 Gellik heeft alsnog de handdoek gegooid.
Drie teams profiteren daarvoor, waaronder FC Landen, en promoveren.

En Geants Athois fuseert dan toch niet met Ostiches... Slechts nieuws voor de Albert Genly-Quevy Mons dat daardoor in 1e provinciaal blijft.