(ver)nieuwbouw en ontwikkelingen

Gestart door watergatehopper, jun 07, 2019, 09:16:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels1977

Citaat van: Joost op nov 21, 2019, 11:22:01
Als ik het goed lees dan wordt er eind dit jaar gesproken in de gemeenteraad over het relocationsproces.
Voordat ze zullen verhuizen zijn we minstens een jaar verder.

Klopt. Maar als het goed is gaan ze naar een andere bestaand sportpark, dus weet niet hoe veel daar nog aan gedaan moet worden.

Maar goed als alles hier in de UK net zo snel gaat als Brexit dan hebben wij nog wel even.

Joost

Citaat van: Niels1977 op nov 21, 2019, 12:21:50
Klopt. Maar als het goed is gaan ze naar een andere bestaand sportpark, dus weet niet hoe veel daar nog aan gedaan moet worden.

Maar goed als alles hier in de UK net zo snel gaat als Brexit dan hebben wij nog wel even.

Braywick Park is een gebied niet eens zo heel ver van het bestaande stadionnetje, hemelsbreed zo'n 500 meter.

Er liggen in het park een flink aantal grass-pitches voor trainings en sunday-league doeleinden. Er is een atletiekbaan, een kunstgrasveld voor rugby en een kunstgrasveld voor zowel voetbal als hockey.

Al die accommodaties zijn totaal niet geschikt voor profvoetbal in de National League. Daarvoor moet er een echt klein stadion komen en als ik het tussen de regels goed lees willen ze het gelijk goed aanpakken.

Het zal dus nog wel minstens 2 jaar duren eer daar alles af is.

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅



Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Arjen

Ja, is niet onaardig. Waarschijnlijk door geldgebrek is de club afgestapt van een eerder plan met een geheel nieuwe, saaie tribune met hotel en sporthal er in.

Freekos79

Citaat van: Arjen op nov 26, 2019, 22:02:31
https://pbs.twimg.com/media/EKOxr3lW4AABLXM?format=jpg&name=4096x4096

Verbouw/nieuwbouw van de Main Stand van Plymouth Argyle.

Ik vind dit één van de beste nieuwe tribunes ooit!
Volgende wedstrijd: ?

Arjen

Voor de liefhebbers: Op de site van Plymouth Argyle staan heel veel foto's. Enige minpuntjes zijn de zonnepanelen in de vorm van de letters PAFC.

Joost

Citaat van: Freekos79 op nov 27, 2019, 20:06:39
Ik vind dit één van de beste nieuwe tribunes ooit!

Nouja nieuw, ze hebben de oude tribune vrijwel volledig gestript en vernieuw.
Wat ik niet snap is dat ze het onoverdekte deel voor de tribune niet voorzien hebben van staanplaatsen, dat was veel mooier geweest.

Freekos79

Citaat van: Joost op nov 27, 2019, 20:49:55
Nouja nieuw, ze hebben de oude tribune vrijwel volledig gestript en vernieuw.
Wat ik niet snap is dat ze het onoverdekte deel voor de tribune niet voorzien hebben van staanplaatsen, dat was veel mooier geweest.

Ja, eens
Volgende wedstrijd: ?

Bier und Bratwurst

Citaat van: Joost op nov 27, 2019, 20:49:55
Nouja nieuw, ze hebben de oude tribune vrijwel volledig gestript en vernieuw.
Wat ik niet snap is dat ze het onoverdekte deel voor de tribune niet voorzien hebben van staanplaatsen, dat was veel mooier geweest.

Toch vind ik het nog steeds wel mooi. De oude was beter natuurlijk
Het ene stadion is het andere niet!

Jef400

Citaat van: Joost op nov 27, 2019, 20:49:55
Nouja nieuw, ze hebben de oude tribune vrijwel volledig gestript en vernieuw.
Wat ik niet snap is dat ze het onoverdekte deel voor de tribune niet voorzien hebben van staanplaatsen, dat was veel mooier geweest.
Moet je ze weer verbouwen als je richting Championship en hoger gaat. Gezien de grootte van Plymouth Argyle niet geheel onrealistisch natuurlijk.

Joost

Citaat van: Jef400 op nov 28, 2019, 19:30:47
Moet je ze weer verbouwen als je richting Championship en hoger gaat. Gezien de grootte van Plymouth Argyle niet geheel onrealistisch natuurlijk.
Maar het is ook niet onrealistisch dat staanplaatsen in de Championship tegen die tijd weer toegestaan zijn. Daarnaast kun je met die railseating ook een combi realiseren.