Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob1977_PSV

Ik zou op 17-3 graag naar PSG-OL willen, kans op kaarten zal wel gering zijn.

Iemand hier ervaring met het fixen van kaarten bij PSG of andere tips?
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

jdebruin96

Citaat van: Rob1977_PSV op okt 30, 2018, 12:36:16
Ik zou op 17-3 graag naar PSG-OL willen, kans op kaarten zal wel gering zijn.

Iemand hier ervaring met het fixen van kaarten bij PSG of andere tips?

PSG heeft toch al tegen OL gespeeld? Verder zijn tickets niet een heel groot probleem bij PSG. Ik heb een boekingsgeschiedenis mocht je die nodig hebben. Tevens heeft PSG ticketplace waarbij supporters zijn kaarten verkopen of kopen.

San Paolo

Citaat van: Rob1977_PSV op okt 30, 2018, 12:36:16
Ik zou op 17-3 graag naar PSG-OL willen, kans op kaarten zal wel gering zijn.

Iemand hier ervaring met het fixen van kaarten bij PSG of andere tips?

Ben een jaar of 5 geleden bij PSG geweest. Heb toen 'gewoon' een account aangemaakt op de site en twee kaarten kunnen kopen voor de wedstrijd tegen Nice.

Rob1977_PSV

Bedankt voor de tips, ik ga het even volgen en indien nodig meld ik me hier nog wel even!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

ALenstra

Het is Paris Saint Germain-Olympique Marseille. Geen idee of deze wedstrijd uitverkocht raakt. Hou wel rekening met forse toegangsprijzen.

Olav

Blijf scherp, vorige seizoenen ook uitverkocht. Prachtig affiche, de Franse Klassieker!

Hugo

Citaat van: Rob1977_PSV op okt 30, 2018, 12:36:16
Ik zou op 17-3 graag naar PSG-OL willen, kans op kaarten zal wel gering zijn.

Iemand hier ervaring met het fixen van kaarten bij PSG of andere tips?

Ik heb in 2012 "gewoon" aan de kassa gekocht.  Dat was nota bene de eerste wedstrijd van Ibrahimovic. Verder heb je in Frankrijk altijd nog de zekerheid van de zwarthandel achter de hand.

maikelll043

In het weekend van 15 en 16 december zou ik graag de Nederlandse profcompetitie willen voltooien Heracles Almelo en SC Heerenveen zijn de laatste 2 ''hordes''. Iemand die mij aan tickets (het liefste hardcopy tickets) kan helpen voor onderstaande wedstrijden ?

15/12  19:45 uur  Heracles Almelo - PSV Eindhoven
16/12  12:15 uur  SC Heerenveen - FC Utrecht

Bakkie

Citaat van: maikelll043 op nov 02, 2018, 10:40:55
In het weekend van 15 en 16 december zou ik graag de Nederlandse profcompetitie willen voltooien Heracles Almelo en SC Heerenveen zijn de laatste 2 ''hordes''. Iemand die mij aan tickets (het liefste hardcopy tickets) kan helpen voor onderstaande wedstrijden ?

15/12  19:45 uur  Heracles Almelo - PSV Eindhoven
16/12  12:15 uur  SC Heerenveen - FC Utrecht

Ik ga m'n best doen voor Heracles - PSV. Je hoort van me!

maikelll043

#3144
Citaat van: Bakkie op nov 02, 2018, 11:31:42
Ik ga m'n best doen voor Heracles - PSV. Je hoort van me!

EDIT: Ik zie dat Heracles - PSV vrije verkoop is, toch bedankt voor de geste !

belfast

Heb je voor Fulham bookings history nodig of zijn 2 kaarten geen probleem?
D3T=Lief

Tribuneklanten

Iemand die eventueel kan helpen met 2 kaarten Birmingham - Aston Villa op 10-03-2019

jdebruin96

Citaat van: belfast op nov 06, 2018, 21:54:36
Heb je voor Fulham bookings history nodig of zijn 2 kaarten geen probleem?

Voor welke wedstrijd? Voor de meeste wedstrijden is het geen probleem om kaartjes te kopen zonder bookings history. Mocht het nodig zijn kan je mijn een pb doen..

ricodejong4

Citaat van: belfast op nov 06, 2018, 21:54:36
Heb je voor Fulham bookings history nodig of zijn 2 kaarten geen probleem?


Ik heb voor Fulham - Southampton eind deze maand gewoon online zonder booking history tickets gekocht. Wel direct als de kaartverkoop in de general sale gaat klaarzitten.

ALenstra

Dat soort informatie staat ook op de website.