Durch Deutschland 2008/09

Gestart door Sebastiaan_W, aug 05, 2008, 13:32:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: witte leeuw op aug 18, 2008, 11:33:36
Citaat van: Denniz1974 op aug 17, 2008, 12:28:47
Citaat van: witte leeuw op aug 15, 2008, 15:09:43
Citaat van: Hugo op aug 15, 2008, 09:07:38
Citaat van: witte leeuw op aug 15, 2008, 08:55:18
Waarschijnlijk 27 augustus naar Eintracht Nordhorn - Kickers Emden een kwartfinale wedstrijd voor de NFV-pokal. Dat ligt een beetje aan het rooster van mijn vriendin, want zij gaat met de auto naar het werk.

Jij kan wel op de fiets naar Nordhorn.

Ik heb nog geen fiets hier en ze worden niet op straat aangeboden zoals in Amsterdam gebeurde.

Metro / tram ook geen optie ?

Kennen ze hier ook niet, maar een tram door het prachtige landschap en de mooie dorpjes hier zou zonde zijn!


Sebastiaan_W

Ik zal eens zoeken naar de paardentramverbinding Enschede - Nordhorn via Oldenzaal...

Maar goed, net als hgrm heb ik vanmorgen getracht 2 kaarten te bemachtigen voor de Rürpottderby Borussia Dortmund - Schalke 04. Ik had verwacht dat de kaartverkoop rond 9 uur zou gaan beginnen en ik probeerde rond kwart voor 9 in te loggen voor de kaartverkoop van de wedstrijd, want er stond al een link voor tickets. Bleek dus dat de kaarten om half 9 al in de verkoop gaan. Mijn hoop was vervlogen en ik had verwacht dat het inmiddels uitverkocht zou zijn.

Na op de link geklikt te hebben kreeg ik de melding dat de site overbelast was en ik het later nog eens moest proberen. Na een een minuut of 20 en een keer of 30 à 40 keer klikken verder kwam ik op de site terecht. De eerste keer klikte ik een vak aan en gaf aan dat ik 2 plaatsen wilde. Vervolgens klikte ik op doorgaan, maar tot mijn verbazing zag ik maar één kaart staan. Weer terug het scherm in en zag ik dat er in nog geen minuut van 110 plaatsen er nog iets meer dan 60 plaatsen restte. Vervolgens weer het zelfde gedaan en nu ging het dan goed. Ik heb 2 zitplaatsen naast elkaar weten te bemachtigen op vak 74 van de Nordtribune.

Ik weet absoluut niet of dit goede plaatsen zijn, maar ik ga wel naar één van de affiches waar ik voor aanvang van het seizoen hoopte naartoe te gaan!

Ici c est Paris

Citaat van: witte leeuw op aug 18, 2008, 14:03:40
Ik zal eens zoeken naar de paardentramverbinding Enschede - Nordhorn via Oldenzaal...

Maar goed, net als hgrm heb ik vanmorgen getracht 2 kaarten te bemachtigen voor de Rürpottderby Borussia Dortmund - Schalke 04. Ik had verwacht dat de kaartverkoop rond 9 uur zou gaan beginnen en ik probeerde rond kwart voor 9 in te loggen voor de kaartverkoop van de wedstrijd, want er stond al een link voor tickets. Bleek dus dat de kaarten om half 9 al in de verkoop gaan. Mijn hoop was vervlogen en ik had verwacht dat het inmiddels uitverkocht zou zijn.

Na op de link geklikt te hebben kreeg ik de melding dat de site overbelast was en ik het later nog eens moest proberen. Na een een minuut of 20 en een keer of 30 à 40 keer klikken verder kwam ik op de site terecht. De eerste keer klikte ik een vak aan en gaf aan dat ik 2 plaatsen wilde. Vervolgens klikte ik op doorgaan, maar tot mijn verbazing zag ik maar één kaart staan. Weer terug het scherm in en zag ik dat er in nog geen minuut van 110 plaatsen er nog iets meer dan 60 plaatsen restte. Vervolgens weer het zelfde gedaan en nu ging het dan goed. Ik heb 2 zitplaatsen naast elkaar weten te bemachtigen op vak 74 van de Nordtribune.

Ik weet absoluut niet of dit goede plaatsen zijn, maar ik ga wel naar één van de affiches waar ik voor aanvang van het seizoen hoopte naartoe te gaan!

Erg leuk, en inderdaad, bij zo'n affiche mag je al blij zijn dat je uberhaupt in het stadion bent, dan moet je niet meer gaan zitten zeuren over de plaatsen haha.

TeeZee

Mooi hoor, je seizoen is nu al geslaagd. Het zijn toch de krenten in de pap, die derby's. (Tenzij je heel veel derby's bezoekt, dan proef je alleen nog maar krenten en geen pap.)

spons

Citaat van: TeeZee op aug 18, 2008, 14:49:17
Mooi hoor, je seizoen is nu al geslaagd. Het zijn toch de krenten in de pap, die derby's. (Tenzij je heel veel derby's bezoekt, dan proef je alleen nog maar krenten en geen pap.)

je bent wel erg snel tevreden, mijn seizoen zou absoluut niet geslaagd zijn met alleen dortmund - schalke 04 ( of misschien als het er zo eentje zou zijn als 2 jaar geleden waarin schalke op de voorlaatste speeldag het kampioensschap verspeelde ten gunste van stuttgart ) hoewel deze wedstrijd nog wel op mijn verlanglijstje staat maar komt dit seizoen niet uit
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Citaat van: witte leeuw op aug 18, 2008, 14:03:40
Ik zal eens zoeken naar de paardentramverbinding Enschede - Nordhorn via Oldenzaal...

Maar goed, net als hgrm heb ik vanmorgen getracht 2 kaarten te bemachtigen voor de Rürpottderby Borussia Dortmund - Schalke 04. Ik had verwacht dat de kaartverkoop rond 9 uur zou gaan beginnen en ik probeerde rond kwart voor 9 in te loggen voor de kaartverkoop van de wedstrijd, want er stond al een link voor tickets. Bleek dus dat de kaarten om half 9 al in de verkoop gaan. Mijn hoop was vervlogen en ik had verwacht dat het inmiddels uitverkocht zou zijn.

Na op de link geklikt te hebben kreeg ik de melding dat de site overbelast was en ik het later nog eens moest proberen. Na een een minuut of 20 en een keer of 30 à 40 keer klikken verder kwam ik op de site terecht. De eerste keer klikte ik een vak aan en gaf aan dat ik 2 plaatsen wilde. Vervolgens klikte ik op doorgaan, maar tot mijn verbazing zag ik maar één kaart staan. Weer terug het scherm in en zag ik dat er in nog geen minuut van 110 plaatsen er nog iets meer dan 60 plaatsen restte. Vervolgens weer het zelfde gedaan en nu ging het dan goed. Ik heb 2 zitplaatsen naast elkaar weten te bemachtigen op vak 74 van de Nordtribune.

Ik weet absoluut niet of dit goede plaatsen zijn, maar ik ga wel naar één van de affiches waar ik voor aanvang van het seizoen hoopte naartoe te gaan!

Dan had jij meer geluk dan ik vanochtend....
Dit seizoen nog een kans (al is het nog moeilijker om kaartjes voor Schalke-thuis te bemachtingen) en anders volgend jaar beter.
Dan maar naar de derby in Oldenburg op 7/9
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Maroboduus

Ben zelf in het verleden drie maal bij Dortmund-Schalke geweest, waarvan twee maal zonder op voorhand in het bezit te zijn van een ticket voor de match en beide keren ben ik zonder enig probleem binnen gekomen en heb daarbij niet meer dan 30 euro betaald. Daarnaast ben ik in Dortmund ook bij andere wedstrijden geweest die uitverkocht waren, bijvoorbeeld tegen Bayer Leverkusen, of in de halve finale van de UEFA Cup tegen AC Milan en heb ik nooit problemen gehad om kaarten te vinden en die tegen een normale prijs over te nemen. Ik durf zelfs te beweren dat men haast nergens zo gemakkelijk kaarten op de zwarte markt kan krijgen als in Dortmund. Een ieder die de derby tegen Schalke dus absoluut een keer bij wil wonen, zou ik aan willen raden om gewoon eens op de bonnefooi naar die wedstrijd af te reizen. De kans op een totale teleurstelling is minimaal, zeker als je er in je achterhoofd toch een beetje rekening mee houdt. Overigens moet je wel hardnekkig blijven en niet na 10 minuten de moed opgeven. De aanhouder wint!

Sebastiaan_W

Citaat van: Maroboduus op aug 18, 2008, 22:21:52
Ben zelf in het verleden drie maal bij Dortmund-Schalke geweest, waarvan twee maal zonder op voorhand in het bezit te zijn van een ticket voor de match en beide keren ben ik zonder enig probleem binnen gekomen en heb daarbij niet meer dan 30 euro betaald. Daarnaast ben ik in Dortmund ook bij andere wedstrijden geweest die uitverkocht waren, bijvoorbeeld tegen Bayer Leverkusen, of in de halve finale van de UEFA Cup tegen AC Milan en heb ik nooit problemen gehad om kaarten te vinden en die tegen een normale prijs over te nemen. Ik durf zelfs te beweren dat men haast nergens zo gemakkelijk kaarten op de zwarte markt kan krijgen als in Dortmund. Een ieder die de derby tegen Schalke dus absoluut een keer bij wil wonen, zou ik aan willen raden om gewoon eens op de bonnefooi naar die wedstrijd af te reizen. De kans op een totale teleurstelling is minimaal, zeker als je er in je achterhoofd toch een beetje rekening mee houdt. Overigens moet je wel hardnekkig blijven en niet na 10 minuten de moed opgeven. De aanhouder wint!

Dat heb ik inderdaad van anderen ook gehoord, maar ja ik heb nu in ieder geval kaarten.

Sebastiaan_W

Citaat van: TeeZee op aug 18, 2008, 14:49:17
Mooi hoor, je seizoen is nu al geslaagd. Het zijn toch de krenten in de pap, die derby's. (Tenzij je heel veel derby's bezoekt, dan proef je alleen nog maar krenten en geen pap.)

Zulk soort wedstrijden zijn toch wel de leukere dingen die het groundhoppen leuk maken, dus mijn seizoen is nu al redelijk geslaagd. Voor aanvang van een seizoen hoop je altijd een bepaald stadion of een bepaalde wedstrijd te bezoeken en als dat lukt is het mooi meegenomen.

Ik ben al bij verschillende derbies aanwezig geweest(o.a. Telstar - Haarlem, GAE - FC Zwolle, Rot-Weiss Essen - Rot-Weiss Oberhausen, Austria Wien - Rapid Wien, Wrexham FC - Chester City), maar dit is weer een mooie toevoeging aan het rijtje!

Sebastiaan_W

Zojuist heb ik foto's toegevoegd bij de verslagen van Kickers Emden - Wuppertaler SV en SC Paderborn - FC Augsburg.

Woensdag ga ik naar Eintracht Nordhorn - Kickers Emden een wedstrijd voor de NFV-pokal.

Denniz1974

Dat je niet een eigen website gaat beginnen; lijkt me echt iets voor jou !

Sebastiaan_W

Citaat van: Denniz1974 op aug 25, 2008, 21:57:06
Dat je niet een eigen website gaat beginnen; lijkt me echt iets voor jou !

Ik zou het leuk vinden, maar heb een gebrek aan kennis wat betreft het opzetten van een website, nog geen materiaal(eigen pc/laptop, scanner, printer etc.) en tijd(ik ga per september beginnen met een studie naast mijn werk).

Maar wie weet als ik met mijn vriendin gesetteld ben, dat ik er dan wat meer tijd aan kan gaan besteden. Heb dit namelijk wel in mijn gedachte.

Hugo

Citaat van: witte leeuw op aug 26, 2008, 08:50:27
Citaat van: Denniz1974 op aug 25, 2008, 21:57:06
Dat je niet een eigen website gaat beginnen; lijkt me echt iets voor jou !

Ik zou het leuk vinden, maar heb een gebrek aan kennis wat betreft het opzetten van een website, nog geen materiaal(eigen pc/laptop, scanner, printer etc.) en tijd(ik ga per september beginnen met een studie naast mijn werk).

Maar wie weet als ik met mijn vriendin gesetteld ben, dat ik er dan wat meer tijd aan kan gaan besteden. Heb dit namelijk wel in mijn gedachte.

Dat gebrek aan kennis mag het probleem niet zijn, het lukt mij tenslotte ook om iets te fabriceren. Die printer heb je niet nodig, een scanner is idd wel handig voor tickets. Maar voor dat laatste mag je af en toe wel bij mij langskomen.

Het moeilijkste aan een website is het bijhouden, beginnen kan iedereen.

AthleticHolanda

Citaat van: Hugo op aug 26, 2008, 09:11:24
Dat gebrek aan kennis mag het probleem niet zijn, het lukt mij tenslotte ook om iets te fabriceren.

Same here, mijn kennis is eigenlijk nog steeds 0,0, maar als je je een beetje inleest op verschillende websites waar simpele html staat uitgelegd ben je al heel ver.

Het enige probleem bij mij is dat mijn kennis van layouts en graphics eveneens 0,0 is, dat is af en toe wel jammer, maar geen noodzaak...

Stadionhopper

En anders zijn er nog blogs zoals ik doe waar je alleen maar de foto's aan hoeft te klikken en er wat tekst bij hoeft te schrijven...
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper