Week 35, maandag 6 september t/m zondag 12 september 2010

Gestart door TeeZee, aug 31, 2010, 16:53:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


spons

Citaat van: AB op sep 01, 2010, 18:36:50
Ik denk dat spons daar toch anders over denkt...

In 90% van de gevallen wel hoewel dat dit seizoen ( en waarschijnlijk ook de komende seizoenen ) niet meer van toepassing is.

Maar ik heb wel nog even overwogen om een silvercard aan te vragen om misschien uit veiligheidsoverwegingen in het uitvak plaats te kunnen nemen als we bijvoorbeeld clubs als Partizan Belgrado of Legia Warschau hadden geloot.

Daar zit je denk ik toch niet helemaal op je gemak tussen het thuispubliek
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FSC_87


King Nothing

Wel zin om vrijdag naar Sittard af te reizen, maar ik kan geen vrij krijgen en om nou 3 uur voor aftrap nog door de vrijdagmiddagspits te gaan keutelen...
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

FSC_87

Citaat van: King Nothing op sep 06, 2010, 22:11:51
Wel zin om vrijdag naar Sittard af te reizen, maar ik kan geen vrij krijgen en om nou 3 uur voor aftrap nog door de vrijdagmiddagspits te gaan keutelen...

Dat gaat inderdaad erg krap worden. Komen er nog wat supporters naar Sittard?

Hugo

Citaat van: FSC_87 op sep 06, 2010, 22:27:14
Dat gaat inderdaad erg krap worden. Komen er nog wat supporters naar Sittard?

Emmen komt met krap honderd man naar Veendam voor de derby dus...

Bossche Bol

10-9 FC Den Bosch-MVV
11-9 Fortuna Düsseldorf II-FC Homburg
12-9     ?
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Hugo

Citaat van: Breda op sep 06, 2010, 23:11:40
Ben jij ook in Veendam geweest? Ik vond de opkomst en beleving wat tegenvallen...

Een bezoek aan de Langeleegte is eigenlijk altijd wel leuk maar de opkomst en beleving was inderdaad matig.

King Nothing

Citaat van: FSC_87 op sep 06, 2010, 22:27:14
Dat gaat inderdaad erg krap worden. Komen er nog wat supporters naar Sittard?

Bus rijdt altijd, dus er komen wel Emmenaren. Er zijn 25 uitkaarten verkocht (uitkaart bij Emmen is 17x busreis en 17x entree voor € 200,-) maar of zij allemaal meegaan is natuurlijk afwachten.
Citaat van: Hugo op sep 06, 2010, 23:00:12
Emmen komt met krap honderd man naar Veendam voor de derby dus...
Dat ligt ook aan onze aversie tegen een compleet onzinnig opgelegde combi
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

John Sleeuwenhoek

Van het weekend maar weer eens naar Charlton. Geen Aston Villa dit weekend omdat Sky de wedstrijd in en tegen Stoke naar de maandagavond heeft verplaatst, dus maar weer eens lekker een weekendje in Londen doorbrengen ipv Birmingham.

Genoeg andere keuze in Londen, maar met in het achterhoofd dat het slechts een enkele minuten lopen naar The Valley is en de stewards niet kijken of je nu een U18 of adult ticket hebt maakt het zeer aantrekkelijk. Hotseknotsenvoetbal in League 1 voor £5.00 op een zaterdagmiddag met als afsluiter een kebab bij de Charlton Kebab House, always a winner!

Joost


TeeZee

Citaat van: John Sleeuwenhoek op sep 08, 2010, 18:32:08
Van het weekend maar weer eens naar Charlton. Geen Aston Villa dit weekend omdat Sky de wedstrijd in en tegen Stoke naar de maandagavond heeft verplaatst, dus maar weer eens lekker een weekendje in Londen doorbrengen ipv Birmingham.

Genoeg andere keuze in Londen, maar met in het achterhoofd dat het slechts een enkele minuten lopen naar The Valley is en de stewards niet kijken of je nu een U18 of adult ticket hebt maakt het zeer aantrekkelijk. Hotseknotsenvoetbal in League 1 voor £5.00 op een zaterdagmiddag met als afsluiter een kebab bij de Charlton Kebab House, always a winner!
Veel plezier Rob!


hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

3434

Voorlopig enkel mijn vertrouwde clubje.

11/09: Patro Eisden-Excelsior Veldwezelt (derby)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11