Indeling semiprofs/amateurs 2016-2017

Gestart door hgrm, mei 16, 2016, 22:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

En FC Utrecht wilt graag op de Westmaat spelen.




spons

Citaat van: Joost op jul 07, 2016, 09:42:04
En FC Utrecht wilt graag op de Westmaat spelen.

Bij IJsselmeervogels of bij Spakenburg ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nort


hgrm

Er was op een bepaald moment een verhaal (hier ergens geloof ik zelfs) dat FC Groningen II op de Lange Leegte zou gaan spelen mochten ze in de eerste divisie terecht komen. Dat laatste is niet gebeurd dus ik vraag me af of ze nu in de tweede divisie nog steeds in Veendam willen spelen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

Jong Utrecht - onbekend
Jong Groningen - Sportpark Corpus den Hoorn
Jong Twente - Hengelo trainingscomplex?
Jong AZ - trainingscomplex Wormer
Jong Vitesse - Papendal
Jong Sparta - Kasteel
Jong Den Bosch - ?
Jong Almere City - stadion
Jong Achilles '29 - stadion? Krijgen kunstgras
Jong De Graafschap - gelezen, maar weet niet meer waar

Utrecht heeft oog laten vallen op IJsselmeervogels. Zoudenbalch voldoet niet en in Utrecht is verder geen andere geschikte locatie. Ik moest aan Elinkwijk denken.

ALenstra

Heb begrepen dat wat betreft de plannen van jong FC Utrecht in Spakenburg dat het gaat om enkele wedstrijden.

Joost

Jong Den Bosch in de Vliert en Jong de Gtaafschap bij GWVV.

Ik vraag me wel af of de complexen aan de eisen voldoen.

Jef400

Jong Volendam volgens mij in het stadion. Net zoals voorheen.

ðe waan

Citaat van: Joost op jul 07, 2016, 21:43:00
Jong Den Bosch in de Vliert en Jong de Gtaafschap bij GWVV.

Ik vraag me wel af of de complexen aan de eisen voldoen.

Dat geldt ook voor de nodige clubs in de 2e en 3e Divisie. Benieuwd hoe daarmee omgegaan wordt.

spons

Haaglandia is failliet en houdt per direct op te bestaan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jehoentelaar

Dat worden geen voetcombi's vanaf m'n ouders naar de hoofdklasse, dus. Jammer, maar het zat er wel een keer aan te komen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

ðe waan

Citaat van: spons op jul 15, 2016, 14:51:18
Haaglandia is failliet en houdt per direct op te bestaan

Dat is volgens mij een beetje te voorbarig allemaal. Zeker voor wat betreft een faillissement.

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'


bunnet

Citaat van: ALenstra op jul 07, 2016, 19:59:46
Heb begrepen dat wat betreft de plannen van jong FC Utrecht in Spakenburg dat het gaat om enkele wedstrijden.

Het gaat om zes wedstrijden:

CiteerZes competitiewedstrijden van Jong FC Utrecht worden gespeeld aan de rode zijde van De Westmaat in Bunschoten-Spakenburg. De overige dertien thuisduels werkt de ploeg van trainer/coach Robin Pronk af in Stadion Galgenwaard.

De beloftenploeg van FC Utrecht wijkt op gezette tijden uit naar IJsselmeervogels om het hoofdveld van Stadion Galgenwaard tijdens het speelseizoen te ontlasten. Het betreft de thuisduels van Jong FC Utrecht tegen Helmond Sport (vrijdag 30 september), MVV (vrijdag 21 oktober), FC Emmen (vrijdag 2 december), Jong PSV (vrijdag 3 februari), Achilles'29 (vrijdag 10 maart) en FC Eindhoven (vrijdag 17 maart).