Week 3 zondag 16 januari t/m zondag 23 januari

Gestart door hgrm, jan 01, 2011, 23:12:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Voetbalhopper

22/1  Germinal Beerschot - Zulte Waregem

AthleticHolanda

Vanavond de 'nieuwe' tribune van De Zwaluw zien tijdens De Zwaluw-Olympia'18 2.

Hugo

Citaat van: witte leeuw op jan 06, 2011, 13:08:43
Als ik op schema lig met de studie(tentamens maandag en dindsdag erna), vervoer heb en het niet zulk baggerweer is als de voorbije weken ga ik er ook heen.

Ik ga ervan uit dat je kaartjes aan de kassa kan kopen. De return wedstrijd is eind mei. Deze heb ik ook dik omcirkeld. 5e divisie wedstrijd, maar toch altijd minimaal 4.000 toeschouwers bij deze pot aanwezig. Zijn ook de enige 2 aansprekende clubs in de Oberliga Niedersachsen West.

En ben je zondag present?

Bossche Bol

Citaat van: Bossche Bol op jan 11, 2011, 18:16:38
Ma. 17-1  FC Den Bosch-FC Zwolle
Di.  18-1  Achilles '29-RKC
Wo.19-1  Lommel United-OH Leuven
Vr.  21-1  FC Den Bosch-BV Veendam
Za. 22-1  Alemannia Aachen-Karlsruher SC; 's-avonds iets in België
Zo. 23-1  n.n.b. (wordt waarschijnlijk iets in de Topklasse)
En dat wordt 's-avonds RC Genk-KV Kortrijk
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

HJanneman

Zijn er rondom Freethiel ook de nodige café's, of moeten we daarvoor in het centrum van Beveren zijn(met betrekking tot de wedstrijd van morgenmiddag), heeft iemand een café-ervaring rondom Freethiel?

HRM1880

Citaat van: HJanneman op jan 22, 2011, 11:47:15
Zijn er rondom Freethiel ook de nodige café's, of moeten we daarvoor in het centrum van Beveren zijn(met betrekking tot de wedstrijd van morgenmiddag), heeft iemand een café-ervaring rondom Freethiel?
Niet zo ver van het stadion heb je café de Zuiderbond, altijd lachen, is een duivenmelkerslokaal. Pils kost er slechts 1,10 euro ofzo. Op de hoek aan het stadion heb je ook een café waar altijd een hoop volk zit voor de match.

Zal er helaas zelf niet bij zijn, de krant heeft gebeld of ik kan komen werken.

HJanneman

Café De Zuiderbond past helemaal in mijn straatje.
Ik heb goede hoop op een Jambers-ervaring, mijn dank is groot(ook namens de portemonnee, 1,10 voor bier, prachtig)!

Verwijderd lid

Straks naar DTS '35 Ede - RVVH in de Zaterdag Hoofdklasse B.