Hoofdmenu

KFC Uerdingen

Gestart door Rinus A., jan 09, 2008, 16:18:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: hgrm op apr 25, 2013, 16:41:55
Klopt. In verhouding zitten er veel meer clubs in Westfalen (2/3 van het Ruhrgebied en nog een flink stuk achterland) dan in Niederrhein (rest ruhrgebied, Gladbach en Düsseldorf) en Mittelrhein (Köln, Aachen en verder vooral leeg gebied).

Vandaar dat Westfalen 2 promovendi heeft en Niederrhein en Mittelrhein elk 1.

Wil de kampioen van de Mittelrheinliga dit jaar wel promoveren?

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op apr 25, 2013, 16:51:16
Wil de kampioen van de Mittelrheinliga dit jaar wel promoveren?

Nee.

CiteerHilal Bergheim reichte bis zum Fristtermin am 7. März 2013 als einzige Mannschaft den Antrag für eine Lizenzerteilung zur Regionalliga West ein. Die Voraussetzung für die Teilnahme an der Regionalliga ist mindestens der dritte Platz in der Abschlusstabelle.

Die zweite Mannschaft von Alemannia Aachen ist nicht berechtigt in die Regionalliga aufzusteigen, da die erste Mannschaft in der 3. Liga spielt.

Hilal staat momenteel 7e.

Terranova

Dus Halal Bergheim gaat naar de RL West zonder een echte prestatie te leveren. Apart.

AthleticHolanda

Citaat van: Terranova op apr 26, 2013, 12:05:31
Dus Halal Bergheim gaat naar de RL West zonder een echte prestatie te leveren. Apart.

Hilal Bergheim reichte bis zum Fristtermin am 7. März 2013 als einzige Mannschaft den Antrag für eine Lizenzerteilung zur Regionalliga West ein. Die Voraussetzung für die Teilnahme an der Regionalliga ist mindestens der dritte Platz in der Abschlusstabelle.

Vrij vertaald:
Hilal Bergheim leverde tot de deadline van 7 maart 2013 als enige club een licentieaanvraag voor de Regionalliga West in. De voorwaarde voor deelname aan de Regionalliga West is tenminste een derde plaats in de eindrangschikking.

M.a.w. Hilal moet in de top-3 eindigen en de aanvraag goedgekeurd zien worden willen ze volgend jaar in de Regionalliga West gaan spelen, momenteel vrij onwaarschijnlijk dus.

Joost

Citaat van: Terranova op apr 26, 2013, 12:05:31
Dus Halal Bergheim gaat naar de RL West zonder een echte prestatie te leveren. Apart.
Het gekke is dat Hilal Bergheim de laatste weken helemaal de weg kwijt is. Maar 1 zege in 6 duels en zondag 1-8 verloren van een degradatiekandidaat.

Terranova

Citaat van: AthleticHolanda op apr 26, 2013, 12:51:26
Hilal Bergheim reichte bis zum Fristtermin am 7. März 2013 als einzige Mannschaft den Antrag für eine Lizenzerteilung zur Regionalliga West ein. Die Voraussetzung für die Teilnahme an der Regionalliga ist mindestens der dritte Platz in der Abschlusstabelle.

Vrij vertaald:
Hilal Bergheim leverde tot de deadline van 7 maart 2013 als enige club een licentieaanvraag voor de Regionalliga West in. De voorwaarde voor deelname aan de Regionalliga West is tenminste een derde plaats in de eindrangschikking.

M.a.w. Hilal moet in de top-3 eindigen en de aanvraag goedgekeurd zien worden willen ze volgend jaar in de Regionalliga West gaan spelen, momenteel vrij onwaarschijnlijk dus.

Dus degradeert er 1 club minder uit de RL West ?

hgrm

Dat vermoed ik wel.
Al staat het in Mittelrhein zo dicht bij elkaar dat Bergheim zomaar nog 3e kan worden.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Zoals het er nu uitziet blijft volgend seizoen de Ostkurve van de Grotenburg gesloten omdat er te weinig hekjes zijn, en KFC daar niet in wil investeren :-(.

watergatehopper

Ik heb het plan om naar Bayer Uerdingen tegen Alemannia te gaan.  Helaas is deze wedstrijd naar een dinsdagavond (12-11)verplaatst, vandaar mijn vraag: Weet iemand hoeveel bezoekers er ongeveer verwacht worden?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

AthleticHolanda

Citaat van: watergatehopper op okt 28, 2013, 19:25:54
Ik heb het plan om naar Bayer Uerdingen tegen Alemannia te gaan.  Helaas is deze wedstrijd naar een dinsdagavond (12-11)verplaatst, vandaar mijn vraag: Weet iemand hoeveel bezoekers er ongeveer verwacht worden?

Ik schat tussen de 3000 en 4000, Bayer Uerdingen speelt overigens ergens in een Bezirksliga ofzo.

watergatehopper

Citaat van: AthleticHolanda op okt 28, 2013, 19:30:06
Ik schat tussen de 3000 en 4000, Bayer Uerdingen speelt overigens ergens in een Bezirksliga ofzo.

Hahaha... je weet wie ik bedoel. Komen er dan geen 3duizend uit Aachen. Heb je nog tips voor andere tegenstanders die meer publiek trekken?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

AthleticHolanda

Citaat van: watergatehopper op okt 28, 2013, 19:32:41
Hahaha... je weet wie ik bedoel. Komen er dan geen 3duizend uit Aachen. Heb je nog tips voor andere tegenstanders die meer publiek trekken?

Drieduizend uit Aachen lijkt me wel erg veel. Vergeet niet dat het een doordeweekse wedstrijd is die live op TV komt. Daarbij trekt Aachen in de Regionalliga 'slechts' gemiddeld 6000 man tot nu toe.

Het zou me ook niet verbazen als de wedstrijd tegen Alemannia 5000 tot 6000 supporters trekt. Maar gezien het feit dat het een doordeweekse wedstrijd betreft, beide ploegen slecht draaien en de wedstrijd ook nog eens live op TV komt verwacht ik er wat minder.
Deze wedstrijd is wel erg lang niet gespeeld.

In de competitie verwacht ik dat de thuiswestrijd tegen RW Essen het drukst bezocht zal worden.

Maargoed, het is allemaal maar gissen natuurlijk.

Joost

Ik ga in ieder geval wel en ik ken nog iemand die gaat.

De speciale trein uit Aken is door de dinsdagwedstrijd afgezegd.

Ik denk dat er uiteindelijk wel een man of 1500 uit Aken mee zullen gaan. Vorige week bij Dusseldorf waren 1100 van de 1563 fans uit Aken, bij dinsdagduels in Siegen en Wiedenbruck 300, in Gladbach 2500 van de 2800 en bij Fortuna Koln zo'n 2700.

Krefeld is niet heel ver rijden en het Grotenburg blijft aantrekkingskracht houden. De 20:15 aftrap is daarnaast juist erg positief.

watergatehopper

OK, bedankt! Ik zal het eens overwegen allemaal. Misschien moet het humeur van de dag en het weer de doorslag maar geven ;)
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

Citaat van: watergatehopper op okt 28, 2013, 20:48:43
OK, bedankt! Ik zal het eens overwegen allemaal. Misschien moet het humeur van de dag en het weer de doorslag maar geven ;)

Ja inderdaad. het is geen slechte tijd. Hoewel live tv wedstrijd weer een minpunt is. Weet je of er kaarten voor het uitvak te verkrijgen zijn aan de kassa's?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅