Hoofdmenu

KFC Uerdingen

Gestart door Rinus A., jan 09, 2008, 16:18:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: watergatehopper op okt 28, 2013, 20:51:11
Ja inderdaad. het is geen slechte tijd. Hoewel live tv wedstrijd weer een minpunt is. Weet je of er kaarten voor het uitvak te verkrijgen zijn aan de kassa's?

Zonder twijfel.

cafebac

Shit, ik had deze ook in de agenda staan maar een dinsdagavond gaat 'm niet worden helaas...

Joost

Citaat van: watergatehopper op okt 28, 2013, 20:51:11
Ja inderdaad. het is geen slechte tijd. Hoewel live tv wedstrijd weer een minpunt is. Weet je of er kaarten voor het uitvak te verkrijgen zijn aan de kassa's?

Ik hoop het wel anders ga ik ook weer naar huis.

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op okt 28, 2013, 22:24:36
Ik hoop het wel anders ga ik ook weer naar huis.

De thuisfans bijten niet hoor :-p.

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op okt 28, 2013, 22:30:20
De thuisfans bijten niet hoor :-p.
Ga je eigenlijk mee?

cafebac

Athletic, volg je KFC nog een beetje dit seizoen? Verwacht je dat ze het gaan redden om erin te blijven? En hoe gaat het met de toeschouwersaantallen?
Ik hoop 8 maart tegen Essen eindelijk Krefeld eens te vinken maar of ik dat met m'n werk ga redden is nog zeer de vraag.

AthleticHolanda

Citaat van: cafebac op feb 02, 2014, 13:48:40
Athletic, volg je KFC nog een beetje dit seizoen? Verwacht je dat ze het gaan redden om erin te blijven? En hoe gaat het met de toeschouwersaantallen?
Ik hoop 8 maart tegen Essen eindelijk Krefeld eens te vinken maar of ik dat met m'n werk ga redden is nog zeer de vraag.

Jazeker, alleen dit seizoen pas drie keer geweest. Twee keer thuis en een keer uit. Hoop daar de komende weken wat verandering in te brengen. Waar het aan ligt weet ik niet maar de resultaten vallen echt tegen. Vaak worden in de laatste minuten van de wedstrijd nog doelpunten geïncasseerd waardoor de punten uit blijven. Afgelopen woensdag nog thuis tegen hekkensluiter Velbert, van 2-0 naar 2-2 in de laatste minuut.

8 maart hoop ik er ook bij te zijn. Dat is toch wel dé thuiswedstrijd van het seizoen. De toeschouwersaantallen in reguliere wedstrijden verschillen niet zoveel van vorig seizoen. Wanneer er een 'grote' tegenstander trekt dat aan beide kanten natuurlijk wel meer volk. Gemiddeld zaten er dit seizoen tot nu toe 2281 toeschouwers in de Grotenburg, daarmee staat KFC vierde in de 'zuschauertabelle', na RW Essen, Alemannia Aachen en  RW Oberhausen.

Afgelopen transferperiode haalden ze trouwens o.a. Ahmed Ammi, misschien bij sommige hier ook wel bekend.

Hugo

Citaat van: cafebac op feb 02, 2014, 13:48:40
Athletic, volg je KFC nog een beetje dit seizoen? Verwacht je dat ze het gaan redden om erin te blijven? En hoe gaat het met de toeschouwersaantallen?
Ik hoop 8 maart tegen Essen eindelijk Krefeld eens te vinken maar of ik dat met m'n werk ga redden is nog zeer de vraag.

Misschien heb je geluk/pech en wordt de wedstrijd op dinsdag/woendag gespeeld i.v.m. tv-uitzending.

cafebac

Een dinsdagavond trekt natuurlijk wel wat minder dan in het weekend, maar waarschijnlijk voor mij wel praktischer ja.

Athletic bedankt voor je antwoord ;)

cafebac

KFC juist 4-0 verloren bij concurrent Bochum II, het gat met de veilige plek nu zes punten...

Terranova

CiteerVan der Luer geen trainer meer bij KFC Uerdingen
Eric van der Luer is niet meer de trainer van het Duitse KFC Uerdingen. Het bestuur heeft per direct Erhan Albayrak aangesteld als de opvolger van de oud-international.

Uerdingen staat in de degradatiezone in de Regional-liga. De ploeg bezet momenteel de zestiende plek. Dinsdag verloor de ploeg thuis met 0-4 van de beloften van VfL Bochum.

Van der Luer werkte sinds 2012 als trainer bij Uerdingen. KFC Uerdingen verloor de laatste drie duels en is al zes wedstrijden zonder zege. Daardoor zijn de degradatiezorgen groot. De afstand tot de 'veilige' veertiende plaats bedraagt momenteel zes punten.

Nieuwe trainer al bekend
Erhan Albayrak is direct aangesteld als de opvolger van de oud-international. Hij moet de ploeg in de slotfase van het seizoen voor degradatie behoeden. De 36-jarige Albayrak was in mei 2012 al vier wedstrijden interim-coach van Uerdingen, de club waar hij ook als speler actief was.

Nieuwe rol Van der Luer nog onduidelijk
Het is nog onduidelijk wat Van der Luer nu gaat doen bij de Duitse club. 'De club wil me graag behouden. Ik heb het aanbod om de club te herstructureren, dat overweeg ik nu', aldus de Maastrichtenaar.

Ammi en Spillmann

De Blerickse verdediger Ahmed Ammi stopt per direct bij Uerdingen, dat in financiële nood verkeert. Ook assistent-trainer Hans Spillmann zit thuis. 'Spelers en trainers hebben geen salaris ontvangen. Dat willen veel spelers en trainers niet meer accepteren', aldus Van der Luer.

Derkayzer

Vraagje: zijn voor de wedstrijd van morgen tegen Weidenbruck gewoon tickets aan de kassa verkrijgbaar?
Heb onverwacht vrij van het werk, en mijn oog viel op deze wedstrijd om mee te pikken...Alvast bedankt!

Freekos79

Citaat van: Derkayzer op apr 11, 2014, 22:41:20
Vraagje: zijn voor de wedstrijd van morgen tegen Weidenbruck gewoon tickets aan de kassa verkrijgbaar?
Heb onverwacht vrij van het werk, en mijn oog viel op deze wedstrijd om mee te pikken...Alvast bedankt!

ja
Volgende wedstrijd: ?

Derkayzer


cafebac

Het doek lijkt nu toch wel echt gevallen voor KFC...