Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

wekke

Veel zal van het totale schuldenplaatje afhangen. Met een nieuw bestuur starten in 1e amateur zou betekenen dat zij alle schulden op zich moeten nemen. Ik ben eerder geneigd  te denken dat we beter in vereffening gaan. Dan zakken we naar 2e amateur, maar moet de nieuwe eigenaar enkel de bondsschulden aflossen. Het enige probleem is dan ons stadion dat dan in handen valt van een curator. Wij zijn (samen met Anderlecht) 1 van de weinige clubs die zelf eigenaar is van zijn stadion.

En inderdaad de achterban is groot genoeg  om ooit terug te keren naar het professionele voetbal. Maar misschien is het beter dat we in ons hoofd de klik maken en een tijdje een amateurclub blijven. Als ze met een goed plan komen waarin lokale verankering op gebied van eigenaars en sponsoren, een gezond beleid, supportersparticipatie, een goede mix van Belgische spelers én het terug opstarten van een goede jeugdwerking vooraan staan dan denk ik zelfs dat onze toeschouwersaantallen hoger zullen zijn dan nu. Iedereen snakt terug naar onze eigenheid en daar willen we gerust voor zakken.

Er wordt ook gesproken over 3 andere opties, maar daar staat niemand voor te springen. 1) een nieuwe buitenlandse investeerder. 2) een fusie/opslorping van een stamnummer 3) herstart in 4e provinciale

Matthijs83

29 april ben ik aanwezig bij de beladen derby tussen Beerschot-Wilrijk en Royal Antwerp, kan iemand mij meer vertellen over deze rivaliteit.

syntric

Citaat van: Matthijs83 op mrt 22, 2018, 10:39:15
29 april ben ik aanwezig bij de beladen derby tussen Beerschot-Wilrijk en Royal Antwerp, kan iemand mij meer vertellen over deze rivaliteit.

De twee grootste clubs uit de stad, er is wel een behoorlijke haat. Meeste supporters van beide clubs zien een gemeenschappelijk stadion dan ook niet zitten. Beerschot was trouwens een afscheuring van Antwerp lang geleden.
Groundhopper for life :-)

Matthijs83

Bedankt voor de info! Ik ben al wel bij Beerschot-Wilrijk - Lierse geweest afgelopen oktober, maar dit schijnt andere koek te zijn.

FCT1980

Citaat van: Matthijs83 op mrt 22, 2018, 13:56:11
Bedankt voor de info! Ik ben al wel bij Beerschot-Wilrijk - Lierse geweest afgelopen oktober, maar dit schijnt andere koek te zijn.

Hoe kom je aan kaarten voor Beerschot - Antwerp dan?
Ik heb zelf ook wel interesse in die wedstrijd.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Saltacampos

Citaat van: FCT1980 op mrt 22, 2018, 15:31:12
Hoe kom je aan kaarten voor Beerschot - Antwerp dan?
Ik heb zelf ook wel interesse in die wedstrijd.
Het grootste probleem zullen de ongetwijfeld draconische veiligheidsmaatregelen zijn, anderzijds is het wel play off 2, wat toch wat een fletse bedoening is die niet echt het grote publiek aanspreekt.
Over land and sea

Ruudjeee

Citaat van: FCT1980 op mrt 22, 2018, 15:31:12
Hoe kom je aan kaarten voor Beerschot - Antwerp dan?
Ik heb zelf ook wel interesse in die wedstrijd.

Inderdaad staat op op mijn lijst, is toch nog niet in de verkoop

FCT1980

Citaat van: Saltacampos op mrt 22, 2018, 15:41:38
Het grootste probleem zullen de ongetwijfeld draconische veiligheidsmaatregelen zijn, anderzijds is het wel play off 2, wat toch wat een fletse bedoening is die niet echt het grote publiek aanspreekt.

Het grote publiek idd niet maar veel groundhoppers misschien wel. En de echter fans van die clubs willen daar toch ook graag bij zijn neem ik aan?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Matthijs83

Via een contactpersoon binnen de club.

FCT1980

Citaat van: Matthijs83 op mrt 22, 2018, 18:10:36
Via een contactpersoon binnen de club.

En die kan er misschien ook 5 extra krijgen?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Ruudjeee

Citaat van: FCT1980 op mrt 22, 2018, 19:20:16
En die kan er misschien ook 5 extra krijgen?

Maak daar maar acht van.

Matthijs83

#2051
Helaas onmogelijk, de veiligheidsmaatregelen zijn echt extreem en het is echt een wonder dat ik als buitenstaander aanwezig kan zijn. Uiteraard zal ik er verslag van doen tegen die tijd!

FCT1980

Citaat van: Matthijs83 op mrt 23, 2018, 09:43:32
Helaas onmogelijk, de veiligheidsmaatregelen zijn echt extreem en het is echt een wonder dat ik als buitenstaander aanwezig kan zijn. Uiteraard zal ik er verslag van doen tegen die tijd!

Zo zo, jij bent belangrijk.
Ik ga m'n best doen om ook een verslag van die wedstrijd te kunnen doen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Matthijs83

Ik ben niet belangrijk, heb gewoon geluk gehad.

Saltacampos

Citaat van: FCT1980 op mrt 22, 2018, 16:00:21
Het grote publiek idd niet maar veel groundhoppers misschien wel. En de echter fans van die clubs willen daar toch ook graag bij zijn neem ik aan?
Ik zou toch wachten tot Beerschot naar 1A promoveert en de derby in de reguliere competitie meepikken, play off 2 is dramatisch oninteressant.
Over land and sea