Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Rob1977_PSV op jul 07, 2019, 22:28:18
In de oktober vakantie van plan om naar FC Sevilla-Levante te gaan; iemand ervaring met het scoren van tickets bij Sevilla..
Ik ga gewoon uit van losse verkoop aan het stadion, maar ik lees graag de meningen van anderen!

Losse verkoop aan de kassa zal geen enkel probleem zijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Arjen

(weekend van) 09-11: Dundee-Dundee United en misschien nog een tweede wedstrijd.

Rob1977_PSV

Citaat van: spons op jul 07, 2019, 23:22:41
Losse verkoop aan de kassa zal geen enkel probleem zijn

Dat leek mij ook; vluchten inmiddels geregeld, dus in oktober kan Estadio Ramón Sánchez Pizjuán ook gevinckt gaan worden. Even kijken wat we verder in Zuid-Portugal of Andalusië nog mee kunnen pikken!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

JoeySpiegelaar

Citaat van: Rob1977_PSV op jul 14, 2019, 21:17:54
Dat leek mij ook; vluchten inmiddels geregeld, dus in oktober kan Estadio Ramón Sánchez Pizjuán ook gevinckt gaan worden. Even kijken wat we verder in Zuid-Portugal of Andalusië nog mee kunnen pikken!


Wellicht is Cadiz FC nog een mooie vinck. Makkelijk te bereiken met de trein uit Sevilla en stadion ziet goed uit van binnen.

Jehoentelaar

Citaat van: Semper Fidelis op jul 07, 2019, 12:10:27
Dat is daar verleden tijd. Die twee groepen zijn uiteindelijk weer één groep geworden, maar door de 'Ausgliederung' zijn ze ermee gekapt. Een halfjaar geleden is daar een nieuw initiatief qua sfeer op poten gekomen. Heb zelf trouwens helemaal niets met Preußen Münster, heb zelf zelfs sympathie voor de aartsvijand VfL Osnabrück. De eerste keer toen ik de derby in Münster bezocht, was er wel op de grond gekalkt 'Groundhoppers raus' en een pijl dat ze weer terug moesten lopen. Zelf voor de rest geen negatieve ervaringen met locals gehad.

Heel veel clubs hebben fans die niet van hoppers houden. Vrij jammer en die pijl was ronduit kwalijk, maar uniek is het niet. Ben ook niet echt fan van gedragingen van de ultra's bij 'ons' op de tribune, laatste jaren achter de schermen veel gedoe geweest. Voor de rest is het qua uitingen, repertoire en gedragingen hetzelfde als de meeste andere clubs.

Overigens kun je als groundhopper prima naar Münster gaan zonder in de problemen te komen. Ik kom er meermaals per jaar en ben er ooit als hopper voor het eerst naartoe gegaan. Eerste wedstrijd was er wel een zonder ultra's, dus wellicht dat dat heeft geholpen. :-)
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Semper Fidelis

Citaat van: Jehoentelaar op jul 15, 2019, 15:30:32
Heel veel clubs hebben fans die niet van hoppers houden. Vrij jammer en die pijl was ronduit kwalijk, maar uniek is het niet. Ben ook niet echt fan van gedragingen van de ultra's bij 'ons' op de tribune, laatste jaren achter de schermen veel gedoe geweest. Voor de rest is het qua uitingen, repertoire en gedragingen hetzelfde als de meeste andere clubs.

Overigens kun je als groundhopper prima naar Münster gaan zonder in de problemen te komen. Ik kom er meermaals per jaar en ben er ooit als hopper voor het eerst naartoe gegaan. Eerste wedstrijd was er wel een zonder ultra's, dus wellicht dat dat heeft geholpen. :-)

Zelf al zo'n 4 keer geweest en nooit problemen of gezeik gehad. Je moet je ook niet als achterlijke toerist gedragen, dat scheelt al veel gezeik.

Jehoentelaar

Nooit ergens gedaan en nooit ergens problemen gehad.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

syntric

Citaat van: Jehoentelaar op jul 15, 2019, 19:38:08
Nooit ergens gedaan en nooit ergens problemen gehad.

Alleen gaan helpt wel in mijn ervaring, met een groep(je) loop je toch al sneller in de kijker.
Groundhopper for life :-)

Bier und Bratwurst

Ik hou niet van lui die niet van hoppers houden en dat laten blijken! Ik heb nooit gezeur gehad maar wel eens van gehoord. Maar ik ga ook nooit in de harde kern zitten of staan. Lekker tussen de twee fanatieke groepen op de lange zijde. Kun je de sfeer naar mijn mening ook beter proeven.
Het ene stadion is het andere niet!

Jef400

Les 1 van het groundhoppers bestaan is dat je toch dat je niet zonder uitnodiging een fanatiek vak opgaat?

spons

Citaat van: Jef400 op jul 15, 2019, 22:23:07
Les 1 van het groundhoppers bestaan is dat je toch dat je niet zonder uitnodiging een fanatiek vak opgaat?

Ik zou niet weten waarom niet.

Alleen gewoon onopvallend gedragen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Bier und Bratwurst

Citaat van: Jef400 op jul 15, 2019, 22:23:07
Les 1 van het groundhoppers bestaan is dat je toch dat je niet zonder uitnodiging een fanatiek vak opgaat?


Welke lessen zijn er nog meer? Ik heb nooit een cursus gehad toen ik begon...kende toen het woord groundhopping nog niet eens.
Het ene stadion is het andere niet!

syntric

Citaat van: Jef400 op jul 15, 2019, 22:23:07
Les 1 van het groundhoppers bestaan is dat je toch dat je niet zonder uitnodiging een fanatiek vak opgaat?
Die les mistte ik dan. Al regelmatig gedaan, nooit problemen gehad.
Groundhopper for life :-)

Jef400

Om de boel te nuanceren. Ik doel hier op ultra's van het geheel.

Tribuneklanten

Citaat van: Jef400 op jul 15, 2019, 22:23:07
Les 1 van het groundhoppers bestaan is dat je toch dat je niet zonder uitnodiging een fanatiek vak opgaat?

Zo vaak gedaan, ooit 1 keer niet vriendelijk aangesproken. Dat was bij VfR Aalen en die hebben we vriendelijk te woord gestaan en toen was het allemaal prima.
In Italië bijna altijd op het fanatieke vak bij de Ultra's en daar wordt je als buitenstaander snel aangesproken en als je dan wat Italiaans kan en uitlegt wie je bent en wat je komt doen is het altijd prima en wordt je gastvrij ontvangen.