Hoofdmenu

KomkommerTopic

Gestart door Han, aug 10, 2008, 00:23:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Han

Ik zie zo nu en dan een sneer voorbijkomen alsof zou sprake zou zijn van een komkommeritem als een topic iemand niet aanstaat. Misschien kan dit dienen als verzamelthread en klembord met verwijzing naar het gewraakte topic.

Om de spirit er een beetje in te brengen opper ik een quiz om aan de hand van een foto het parkeerterrein te raden van de club in kwestie.

Zelf associeer ik de parkeergarage van Heerenveen met het onderstaande plaatje:






Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

CiteerKromme komkommers mogen weer
BRUSSEL -  Kromme komkommers, gebogen wortels en ander vreemdgevormd fruit mag weer terug in de winkels. De 27 EU-landen hebben woensdag veel van de huidige EU-regels voor verplichte afmetingen afgeschaft.
Het besluit is een overwinning in de strijd tegen overbodige regels, zei EU-commissaris Mariann Fischer Boel (Landbouw) woensdag.

Voor tien soorten groenten en fruit blijven enige vormregels bestaan, zoals voor tomaten en appels. Deze exemplaren mogen in de winkels terugkeren met speciale aanduiding van hun buitenissige vorm.

Nederland stemde voor de afschaffing om de landbouw en handelaren vrijheid te geven. "De vorm doet niets af aan de kwaliteit van de appels, komkommers en dergelijke. Daar zijn andere regels voor", aldus een woordvoerster van minister Gerda Verburg (Landbouw) eerder.
(van telegraaf.nl)

Bijna net zulk belangrijk nieuws als de ruzie tussen Geer en Goor. Goor zegt vanochtend in de landelijke kranten: "soms is het beter om bepaalde mensen niet langer in je leven te hebben." Geer moet wel wat verschrikkelijks gedaan hebben.

Hugo

Over een nick;

"Ici c'est Paris", in mijn 2e klas MAVO Frans vertaal ik dat als "Hier het is Parijs"??? Heeft het een speciale betekenis? Ik zie nu opeens een speler (?) met een de tekst op zijn t-shirt.

Ici c est Paris

Citaat van: Hugo op nov 14, 2008, 23:35:29
Over een nick;

"Ici c'est Paris", in mijn 2e klas MAVO Frans vertaal ik dat als "Hier het is Parijs"??? Heeft het een speciale betekenis? Ik zie nu opeens een speler (?) met een de tekst op zijn t-shirt.

Ici c'est Paris is een kreet die veelgebruikt wordt door de PSG-aanhang, vrij vertaald betekent het 'Hier is Parijs', en ontstond bij uitwedstrijden om even te laten weten dat ze er waren. Werd steeds vaker gebruikt (ook thuis), en de kreet werd dusdanig populair dat het inmiddels zelfs op officiële clubmerchandising prijkt.

En die speler, dat is Jerome Rothen, 1 van de dragende spelers van de club en die draagt elke wedstrijd een shirtje waar hij de tekst 'Ici c'est Paris' op heeft laten drukken, iets wat het dan ook wel goed doet bij de fans. Op die foto heeft PSG (inmiddels 2 weken terug) met 2-4 gewonnen in Marseille van de plaatselijke trots OM dankzij onder meer een goal van Rothen, en showt hij trots zijn shirt aan de meegereisde aanhang van Paris SG.

hgrm

Heren, dit is een komkommertopic. Wilt u het alstublieft wel off-topic houden, anders wordt het off-topic!
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Stadionhopper

Citaat van: Denniz1974 op nov 15, 2008, 13:44:53
@ Ici c est Paris ...

even een persoonlijke opmerking, ik weet niet hoe de andere forummers er over denken, maar zelf vind ik een afbeelding in je onderschrift het forum nogal vervuilen, het maakt het er niet overzichtelijker op. Hoe denken anderen hierover ?

DENNIS

Het is inderdaad storend ja. Heb je net een post gelezen, denk je dat er een foto van onderaan staat, is het steeds het onderschrift...
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Houseman

In je profiel kan je onderschriften uitschakelen, iets wat ik al vrij snel gedaan heb.

Ici c est Paris

Begrijp het. Heb het uit vreugde erin gezet en nog niet eruitgehaald. Maargoed, komt voor de bakker.

TeeZee

http://woodgears.ca/eyeball/

Ik scoor 6.24 na een eerste poging en hoor bij de mindere goden. Erg verslavend.

TeeZee

Poging 2: 5.68. Maar wel met 1x een 29.0 en een 11.0.

Ici c est Paris

Citaat van: TeeZee op dec 21, 2008, 17:04:23
Poging 2: 5.68. Maar wel met 1x een 29.0 en een 11.0.

Zit het ook te spelen. Alleen wat is het doel bij die laatste, 'convergence'?

hgrm

het snijpunt van de lijnen vinden
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee


Ici c est Paris


Ici c est Paris