Weekend Londen

Gestart door Stadiumhopper, jun 15, 2017, 12:04:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

ALenstra

In 2012 bezocht ik Sheffield United-Portsmouth, een League One wedstrijd die voor de tv naar maandagavond ging.

Nik

Zeker derby's worden veelal verplaatst. Ipswich-Norwich wordt bijvoorbeeld vrijwel altijd naar zondag 12.00uur verplaatst.
Wedstrijden die gedurende het seizoen interessant zijn vanwege de stand gaan veel naar zaterdag 18.30uur, en dan spreek ik voornamelijk over de Championship.

FCT1980

Villa - blues en andersom is ook verplaatst naar de zondag 12.00 uur.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Stadiumhopper

Zojuist ook het schema van de Conference online gekomen. Ik wou van vrijdag 18 augustus tot en met maandag 21 augustus. Helaas is er zondag geen 1 wedstrijd in London. Reis bijstellen en tot en met zondag gaan? Of tot maandag blijven en stadions bezoeken?

Zaterdag ga ik sowieso naar Fulham en zit te twijfelen de 15e naar Brentford te gaan.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

Nort

Citaat van: Feijenoorder op jul 05, 2017, 14:48:33
Zojuist ook het schema van de Conference online gekomen. Ik wou van vrijdag 18 augustus tot en met maandag 21 augustus. Helaas is er zondag geen 1 wedstrijd in London. Reis bijstellen en tot en met zondag gaan? Of tot maandag blijven en stadions bezoeken?

Zaterdag ga ik sowieso naar Fulham en zit te twijfelen de 15e naar Brentford te gaan.
De Premier League verschuivingen volgen volgende week, maar zoals gezegd kan het lastig zijn om daar kaartjes voor te krijgen. Als je stadions wilt bezoeken, houdt er dan rekening mee dat de meeste, en zeker op zondag, potdicht zitten. Daarbij geldt ook de vuistregel hoe hoger het niveau, hoe onvriendelijker ze zijn om je binnen te laten.

Stadiumhopper

Hoe zit het met doeken meenemen in Engeland? Ik wil graag een doek meenemen waar op staat "The fans are the heart of Football" Wil deze op 19 augustus ophangen tijdens Fulham - S. Wednesday.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

ALenstra

De gebruikelijke regels zullen gelden. Dus je spandoek mag niemand het zicht belemmeren en er mag niks onfatsoenlijks op staan of wat in strijd is met de reglementen van het stadion. Nou lijkt mij jouw tekst niet in strijd met welke regel dan ook. Maar het beste stuur je een mailtje naar Fulham.

Nort

Ik zalhem gewoon leker thuis laten. Je bent ten eerste te gast, pikt misschien een plek in van een echte supporter en bovendien is het niet eens Fulham gerelateerd.

rogo_breda

Helemaal mee eens, Nort!

Nickky

Een vraagje, in het weekend 16-17 september kan ik een paar dagen naar Londen.  Op zaterdag is er keuze genoeg. Maar op vrijdag en zondag niet.
Op vrijdag speelt Bournemouth thuis tegen Southampton, is dit een kansloze missie?
En zondag speelt Chelsea thuis tegen Arsenal. Nou wil ik best wat extra's betalen, maar ik zou echt niet weten waar ik terecht moet voor kaarten. Iemand tips? Dank alvast.

Nort

Ik geef je de grootste kans bij Chelsea vlak na de aftrap.

Arjen

Stubhub is het officiƫle doorverkoopkanaal voor Chelsea. Wel prijzig.

Nickky

Dank mannen, dat kost inderdaad aardig wat. Maar even over nadenken. Dat van vlak na de aftrap is inderdaad ook wel een goede. Bedankt.

Lucastheteacher

Je kan Sparenti proberen. Is inderdaad ook wat prijzig. Ik betaalde voor Spurs-Chelsea nu ook 100+

ALenstra

Een tijd geleden was ik ook in Londen terwijl Arsenal-Chelsea op een zondag was. Was toen eind april en beide clubs waren nog in de titelrace. Ik geloof dat de prijzen op de bekende onofficiele sites boven de 200 pond waren. Heb toen maar een basketbalwedstrijd bezocht van de London Towers.