Hoofdmenu

EURO 2020

Gestart door Jeje, mei 29, 2019, 10:35:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob1977_PSV

Klopt helemaal, daarom heb ik ook alleen de finale aangevraagd. En de KNVB heeft dus niet alle kaarten voor een eventuele finale afgezet en stuurt kaarten terug. Dat verbaast mij echt.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

GR-Tom14

Via ons oranje de aanvraag gedaan voor alle 3 de poulewedstrijden van Nederland!
Ik en een vriend hadden beide behoorlijk wat punten verzameld tijdens de kwalificatie, we zaten beide in groep zilver (recht op minimaal 1 kaart voor een wedstrijd van oranje)

Kregen vandaag mailtje van de UEFA dat we beide waren uitgeloot voor de 3 poulewedstrijden (CAT. 3) in de JC arena

Ook meteen tijdens het afrekenen de optie Souvenir tickets aangeklikt voor €15 extra op de prijs!!

Toch nog een mooi souveniertje na afloop!!
Nu ook hopen op een mooi Tournooiboekje.

Iedereen die kaarten heeft een fijn EK gewenst!!
Ik ben benieuwd voor welke wedstrijden en plaatsen jullie tickets hebben toegekregen.

Joost

Gefeliciteerd toch?


ALenstra

Citaat van: GR-Tom14 op jan 23, 2020, 00:10:49
Ik ben benieuwd voor welke wedstrijden en plaatsen jullie tickets hebben toegekregen.
Ik zou zeggen, lees dit topic door. Dan weet je wie welke tickets hebben gekregen.

FC_Emmen

Ik heb ook alle drie de poulewedstrijden in Amsterdam kaarten toegewezen gekregen.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Nort

Citaat van: GR-Tom14 op jan 23, 2020, 00:10:49
Via ons oranje de aanvraag gedaan voor alle 3 de poulewedstrijden van Nederland!
Ik en een vriend hadden beide behoorlijk wat punten verzameld tijdens de kwalificatie, we zaten beide in groep zilver (recht op minimaal 1 kaart voor een wedstrijd van oranje)

Kregen vandaag mailtje van de UEFA dat we beide waren uitgeloot voor de 3 poulewedstrijden (CAT. 3) in de JC arena

Ook meteen tijdens het afrekenen de optie Souvenir tickets aangeklikt voor €15 extra op de prijs!!

Toch nog een mooi souveniertje na afloop!!
Nu ook hopen op een mooi Tournooiboekje.

Iedereen die kaarten heeft een fijn EK gewenst!!
Ik ben benieuwd voor welke wedstrijden en plaatsen jullie tickets hebben toegekregen.
Als je bent uitgeloot krijg je toch juist geen tickets?

ALenstra

Ik denk dat de term "uitgeloot" op verschillende manieren wordt uitgelegd.

Joost

Citaat van: ALenstra op jan 23, 2020, 09:29:47
Ik denk dat de term "uitgeloot" op verschillende manieren wordt uitgelegd.

Ik denk dat het gewoon een Maastrichts spraakgebrek is :D

Rob1977_PSV

Voor Nederland-Oekraïne waren 10.806 aanvragen, waarvan 6.690 gehonoreerd, voor Nederland-Oostenrijk wilden 10.823 mensen een kaart en hebben 7.044 er een toegewezen gekregen en voor de derde onbekende tegenstander waren 9.866 aanvragen en kregen 6.767 een kaart toegewezen. Voor een voetbalgek land als Nederland was de kans op een EK-ticket dus levensgroot met deze aantallen.

Straks als het toernooi op punt van beginnen staat wil iedereen opeens een ticket bemachtigen, dat is het wonderlijke dan altijd.

En in Londen komen is geen enkel probleem, dus mooi dat iedereen die de finale heeft aangevraagd dat ticket ook heeft gekregen.   
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

GR-Tom14

Citaat van: Joost op jan 23, 2020, 10:01:09
Ik denk dat het gewoon een Maastrichts spraakgebrek is :D

Jij snap het Joost haha :p

Nort

Citaat van: Rob1977_PSV op jan 23, 2020, 11:14:18
Voor Nederland-Oekraïne waren 10.806 aanvragen, waarvan 6.690 gehonoreerd, voor Nederland-Oostenrijk wilden 10.823 mensen een kaart en hebben 7.044 er een toegewezen gekregen en voor de derde onbekende tegenstander waren 9.866 aanvragen en kregen 6.767 een kaart toegewezen. Voor een voetbalgek land als Nederland was de kans op een EK-ticket dus levensgroot met deze aantallen.

Straks als het toernooi op punt van beginnen staat wil iedereen opeens een ticket bemachtigen, dat is het wonderlijke dan altijd.

En in Londen komen is geen enkel probleem, dus mooi dat iedereen die de finale heeft aangevraagd dat ticket ook heeft gekregen.
Maar dan moet je wel lid zijn van Ons Oranje toch? Veel voetbalfans weten gewoon simpelweg niet de weg naar de UEFA te vinden om kaarten aan te vragen.

Koning Kriel

#71
Citaat van: Rob1977_PSV op jan 23, 2020, 11:14:18
Voor Nederland-Oekraïne waren 10.806 aanvragen, waarvan 6.690 gehonoreerd, voor Nederland-Oostenrijk wilden 10.823 mensen een kaart en hebben 7.044 er een toegewezen gekregen en voor de derde onbekende tegenstander waren 9.866 aanvragen en kregen 6.767 een kaart toegewezen. Voor een voetbalgek land als Nederland was de kans op een EK-ticket dus levensgroot met deze aantallen.

Straks als het toernooi op punt van beginnen staat wil iedereen opeens een ticket bemachtigen, dat is het wonderlijke dan altijd.

En in Londen komen is geen enkel probleem, dus mooi dat iedereen die de finale heeft aangevraagd dat ticket ook heeft gekregen.

Maar dat waren de aanvragen via ons oranje waar je dan wel lid van moet zijn. Ik heb (waarschijnlijk puur voor de vorm) nog kaarten aangevraagd via de uefa maar nog geen reactie gehad.

Joost

Citaat van: Rob1977_PSV op jan 23, 2020, 11:14:18
Voor Nederland-Oekraïne waren 10.806 aanvragen, waarvan 6.690 gehonoreerd, voor Nederland-Oostenrijk wilden 10.823 mensen een kaart en hebben 7.044 er een toegewezen gekregen en voor de derde onbekende tegenstander waren 9.866 aanvragen en kregen 6.767 een kaart toegewezen. Voor een voetbalgek land als Nederland was de kans op een EK-ticket dus levensgroot met deze aantallen.

Straks als het toernooi op punt van beginnen staat wil iedereen opeens een ticket bemachtigen, dat is het wonderlijke dan altijd.

En in Londen komen is geen enkel probleem, dus mooi dat iedereen die de finale heeft aangevraagd dat ticket ook heeft gekregen.

Maar wel alleen de finale als Oranje daar in speelt!

Joost

Citaat van: GR-Tom14 op jan 23, 2020, 11:24:04
Jij snap het Joost haha :p

Ik heb twee collega's vanuit daar dus ik heb een inmiddels geoefend oor :)

ALenstra

Koning Kriel: Wanneer heb je die kaarten via de UEFA aangevraagd? Er was naar mijn weten maar één mogelijkheid en die is allang afgelopen en iedereen heeft bericht gehad. Of heb ik iets gemist?