British Leagues and Cups 2009/2010

Gestart door TeeZee, jun 16, 2009, 20:13:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Ik ben heel benieuwd wat er met Notts gaat gebeuren de komende jaren. Zal het een succesverhaal worden als Fulham, Wigan en Hull? Of wordt het meer een Darlingtonnetje? Ik vind het leuk dat Eriksson zegt dat hij nog een keer wil herhalen wat hij blijkbaar ooit met een kleine Zweedse club voorelkaar kreeg: Notts op het hoogste niveau brengen. Niettemin word ik gestoord van al die Russische en Middenoosterse invasies in Engeland.

Verder:
CiteerArsenal-speler Gael Clichy beschuldigt zijn voormalige ploeggenoot Emmanuel Adebayor ervan alleen maar voor het geld naar Manchester City vertrokken te zijn. ,,Als je een speler bent die alleen maar aan het verdienen van veel geld denkt, dan eindig je bij Manchester City", sneerde de Fransman richting de spits uit Togo, in het Britse boulevardblad The Sun.
Kostelijk. Aan de ene kant heeft Gael Clichy natuurlijk gelijk, aan de andere kant zouden we allemaal kiezen voor salarisverhoging als we de kans zouden krijgen. Dat is heel normaal, zeker als je ook nog eens hetzelfde werk (waarbij ik er gemakshalve vanuit ga dat je dat werk leuk vindt) kunt blijven doen.

TeeZee


Joost

Citaat van: TeeZee op jul 25, 2009, 14:15:58
Verder:Kostelijk. Aan de ene kant heeft Gael Clichy natuurlijk gelijk, aan de andere kant zouden we allemaal kiezen voor salarisverhoging als we de kans zouden krijgen. Dat is heel normaal, zeker als je ook nog eens hetzelfde werk (waarbij ik er gemakshalve vanuit ga dat je dat werk leuk vindt) kunt blijven doen.


Iemand die naar het Midden-Oosten of Oezbekistan gaat doet dat puur voor het geld. Als je als Adebayor een transfer kan maken naar Man City is dat niet alleen een financiele meevaller, je gaat ook naar een club welke genoeg potentie (geld) heeft om in de toekomst mee te gaan doen in de top. Ze hebben gerichte aankopen gedaan die zich alle bewezen hebben. Wenger daarentegen kan met zijn jeugd wel erg goed zijn, de verwachting is toch dat wanneer Man City inbreekt in de top 4 Arsenal te klos gaat zijn.

TeeZee

Adebayor kon toch ook naar Chelsea en Man United?

Daniel

Ja, Alex Ferguson beweerd dat Adebayor hem belde toen ie hoorde dat Arsenal hem kwijt wilde. Hij scheen alleen naar Chelsea of United te willen en heeft volgens Sir Alex voor het pure geld van City gekozen. Ik zie het meer als een vete tussen City en United...
Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

TeeZee

Citaat van: Daniel op jul 27, 2009, 09:50:42
Ik zie het meer als een vete tussen City en United...
Dat Ferguson een vete begint, betekent dat hij City als een bedreiging begint te zien. Dat is een terugkerend patroon bij de Schot, and I love it. Hij is niet voor niets nu poeslief voor zijn 'vriend' Arsene Wenger. Hij verwacht dus helemaal nooit meer wat van Arsenal. Ik zou me zorgen maken als ik Gooner was.

Daniel

Wat denken jullie van Newcastle United nu de overname niet doorgaat en de club recentelijk met 6-1 kopje onderging bij het altijd symphatieke Leyton Orient? Ze speelden met de grote mannen en dus was deze uitslag wel een redelijke 'schok'!
Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

TeeZee

Citaat van: Daniel op jul 28, 2009, 14:18:21
Wat denken jullie van Newcastle United nu de overname niet doorgaat en de club recentelijk met 6-1 kopje onderging bij het altijd symphatieke Leyton Orient? Ze speelden met de grote mannen en dus was deze uitslag wel een redelijke 'schok'!
Het zou me niks verbazen als Newcastle meteen doordegradeert naar League One. Ik las van die 6-1 in de Guardian en vroeg me af "Is Orient nou zo goed, of is Newcastle nou zo slecht?"

Rokerman

Citaat van: TeeZee op jul 28, 2009, 14:21:08
Het zou me niks verbazen als Newcastle meteen doordegradeert naar League One. Ik las van die 6-1 in de Guardian en vroeg me af "Is Orient nou zo goed, of is Newcastle nou zo slecht?"

Het klonk zondagavond constant "Six-One, to the Orient, Six-One, to the Orient" in de ArenA. En ik ben het met je eens, Newcastle gaat denk ik gewoon "een Leeds" doen....
FTM

Daniel

Citaat van: Rokerman op jul 28, 2009, 15:15:42
Het klonk zondagavond constant "Six-One, to the Orient, Six-One, to the Orient" in de ArenA. En ik ben het met je eens, Newcastle gaat denk ik gewoon "een Leeds" doen....

Jij zal het als Sunderlandfan zeer zeker niet erg vinden, wel?
Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

hgrm

Dan blijft Newcastle één divisie onder Sunderland spelen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Rokerman

Citaat van: Daniel op jul 28, 2009, 15:29:08
Jij zal het als Sunderlandfan zeer zeker niet erg vinden, wel?

Ach....het leuke van rivaliteit is dat je ook weer niet zonder elkaar kunt. Voor één seizoen is het wel erg leuk dat ze een league lager zitten. Aan de andere kant, ik ben daar niet geboren en zal de "echte" rivaliteit nooit voelen, al kan ik me wel inmiddels wat meer erin verplaatsen.... Het was in ieder geval HET nieuws van de dag afgelopen weekend
FTM

TeeZee

...is er hier iemand die in augustus naar Engeland gaat en er welwillend tegenover staat om voor mij de jaarlijkse season preview van FourFourTwo mee te nemen? Ik vergoed uiteraard de kosten (d.w.z. van de FourFourTwo, niet van de reis). Ik vermoed dat ik dit jaar op z'n vroegst pas in december naar Engeland ga. En zelfs dat is verre van zeker, al moet ik het wel binnenkort beslissen omdat mijn werkgever van me verlangt dat ik nu al aangeef wanneer ik winterverlof wil.

Joost

Ik ga eind augustus maar dan is de nieuwe vast al weer in de winkel. Daarom denk ik dat ik tussendoor wel even naar de International Magazine Store in Hasselt ga. Is er bij jou in de buurt geen verkooppunt? Bij de Waterstones in Amsterdam verkopen ze 'm toch zeker.

TeeZee

Citaat van: Joost op jul 29, 2009, 21:15:30
Ik ga eind augustus maar dan is de nieuwe vast al weer in de winkel. Daarom denk ik dat ik tussendoor wel even naar de International Magazine Store in Hasselt ga. Is er bij jou in de buurt geen verkooppunt? Bij de Waterstones in Amsterdam verkopen ze 'm toch zeker.
In Utrecht verkopen ze 'm, maar daar kom ik zelden meer. Maar goed, het is ook geen ramp om 'm een jaartje te missen.