Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Olav

Bertusb, ik raad aan om op tijd te gaan. Toen ik er was hebben we zeker een uur in de rij gestaan omdat paspoortnummers etc. met de hand worden ingevoerd. Er was slechts één kassa open toen.
Mocht er een andere wedstrijd zijn in Boedapest raad ik die meer aan. MTK's stadion is vernieuwd niet zo lang geleden.

bertusb

Citaat van: Olav op jul 02, 2018, 16:32:56
Bertusb, ik raad aan om op tijd te gaan. Toen ik er was hebben we zeker een uur in de rij gestaan omdat paspoortnummers etc. met de hand worden ingevoerd. Er was slechts één kassa open toen.
Mocht er een andere wedstrijd zijn in Boedapest raad ik die meer aan. MTK's stadion is vernieuwd niet zo lang geleden.

Thanks, dan ga ik er maar gewoon vroeg heen! Ja had al gecheckt of er ook nog andere wedstrijden waren op de dag dat ik er ben, maar helaas spelen alle andere clubs uit Boedapest uit.

headout

Ik ben op zoek naar iemand die me aan 1 of 2 kaarten kan helpen voor de JC schaal wedstrijd PSV - Feyenoord.
"Voor de wedstrijd PSV - Feyenoord kun je 1 kaart per PSV (Supporters) Club Card kopen of 2 kaarten per Seizoen Club Card / FC PSV Card / Phoxy Club Card."
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Vinnn

Citaat van: headout op jul 04, 2018, 19:24:13
Ik ben op zoek naar iemand die me aan 1 of 2 kaarten kan helpen voor de JC schaal wedstrijd PSV - Feyenoord.
"Voor de wedstrijd PSV - Feyenoord kun je 1 kaart per PSV (Supporters) Club Card kopen of 2 kaarten per Seizoen Club Card / FC PSV Card / Phoxy Club Card."

Ik zal eens navragen bij het nichtje van mijn vriendin of ze extra kaarten kan kopen. Zij heeft voor mij en wat vrienden al kaarten gekocht, maar niet gevraagd is altijd achter het net vissen. Kom er morgen bij je op terug!

JoeySpiegelaar

De Duitse supercup staat voor 12-8 op papier. Heeft iemand ingangen bij Eintracht??

Heb al een mail gedaan maar tot dusver geen reactie mogen ontvangen.

watergatehopper

Ik zal het bericht hier nogmaals plaatsen.

LisTicket wordt binnenkort TicketOne
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

headout

Citaat van: Vinnn op jul 05, 2018, 08:24:06
Ik zal eens navragen bij het nichtje van mijn vriendin of ze extra kaarten kan kopen. Zij heeft voor mij en wat vrienden al kaarten gekocht, maar niet gevraagd is altijd achter het net vissen. Kom er morgen bij je op terug!
Dank voor de moeite in ieder geval!
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

jona93

Citaat van: JoeySpiegelaar op jul 05, 2018, 09:49:51
De Duitse supercup staat voor 12-8 op papier. Heeft iemand ingangen bij Eintracht??

Heb al een mail gedaan maar tot dusver geen reactie mogen ontvangen.
Supercup moet geen probleem zijn normaal
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Arjen

Citaat van: JoeySpiegelaar op jul 05, 2018, 09:49:51
De Duitse supercup staat voor 12-8 op papier. Heeft iemand ingangen bij Eintracht??

Heb al een mail gedaan maar tot dusver geen reactie mogen ontvangen.

Info: https://www.eintracht.de/tickets/ticket-news/artikel/supercup-tickets-ab-12-juli-erhaeltlich-65851/


Vinnn

Citaat van: headout op jul 05, 2018, 13:12:24
Dank voor de moeite in ieder geval!

Iets later dan gezegd maar alsnog een antwoord: ze vertelde me dat zij bij hun seizoenkaart maximaal 1 of 2 extra kaarten konden kopen, ze zegt dat ze dus al aan haar limiet zat. Sorry, kan je dus niet verder helpen.

headout

Citaat van: Vinnn op jul 09, 2018, 10:27:27
Iets later dan gezegd maar alsnog een antwoord: ze vertelde me dat zij bij hun seizoenkaart maximaal 1 of 2 extra kaarten konden kopen, ze zegt dat ze dus al aan haar limiet zat. Sorry, kan je dus niet verder helpen.
No problem, via via inmiddels voorzien van een kaart.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Terranova

Wellicht dat iemand me hier kan helpen:

Ik ga begin november een weekend naar Bristol. Helaas spelen beide teams dit weekend een uitwedstrijd..... Iemand ingangen bij Rovers / City die weet of het mogelijk is om uitwedstrijd van een van beide clubs mee te pakken (dus in uitvak)?

Dank voor de hulp.

willytown79

In de omgeving Bristol zitten ook wat andere leuke clubs op redelijke afstand.
Tegen wie moet City dat weekend ?

jdebruin96

Citaat van: Terranova op jul 09, 2018, 11:04:05
Wellicht dat iemand me hier kan helpen:

Ik ga begin november een weekend naar Bristol. Helaas spelen beide teams dit weekend een uitwedstrijd..... Iemand ingangen bij Rovers / City die weet of het mogelijk is om uitwedstrijd van een van beide clubs mee te pakken (dus in uitvak)?

Dank voor de hulp.

Misschien Cardiff City?