Amateurs 2015/2016

Gestart door hgrm, aug 09, 2015, 23:11:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Zijn er geen regels verbonden aan de terreinen die bespeeld gaan worden in de Tweede Divisie, zodat terreinen als dat van in het verleden bv. Young Boys Haarlem en Dijkse Boys geen optie meer zijn?

Jef400

Dat klopt FC_Emmen. Ik zie het dan ook niet als hoppen of als sfeervolle avond. Maar eventjes kijken hoe het II elftal speelt. Vaste teams zou in mijn ogen al 3/4 schelen. @AthleticHolanda, ik geloof dat die eisen trapsgewijs gaan.  Maar ik denk dat vrijwel alle topklasseverenigingen al aan die eisen voldoen. Ik zal het even na gaan kijken. Weet iemand al wat over de promotie-degradatieregeling en de speeldata van de 2e Divisie volgend jaar? Want daar kan ik niet heel veel over vinden.

Joost

Als ik in de tuin zit en de omroeper van SHH de opstellingen hoor opnoemen en dan vertrek ben ik nog op tijd voor de aftrap.

Joost

Citaat van: Jampot op dec 22, 2015, 16:07:29
Dat klopt FC_Emmen. Ik zie het dan ook niet als hoppen of als sfeervolle avond. Maar eventjes kijken hoe het II elftal speelt. Vaste teams zou in mijn ogen al 3/4 schelen. @AthleticHolanda, ik geloof dat die eisen trapsgewijs gaan.  Maar ik denk dat vrijwel alle topklasseverenigingen al aan die eisen voldoen. Ik zal het even na gaan kijken. Weet iemand al wat over de promotie-degradatieregeling en de speeldata van de 2e Divisie volgend jaar? Want daar kan ik niet heel veel over vinden.

De specifieke licentie eisen vind je op de site van de bond;
http://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/competitiezaken/1888/licentievoorwaarden-tweede-divisie-en-topklasse

De veranderingen zijn voor de meeste verenigingen slecht marginaal.

De speeldata van de 2e divisie zijn nog niet bekend. Wel is bekend dat de 2e divisie en Topklasse in het weekend van 13 en 14 augustus beginnen. De volledige speeldagenkalender wordt in januari bekendgemaakt.

Qua promotie-degradatieregeling vanaf 2017 is er volgens mij nog helemaal niets bekend. Ik meen te herinneren dat de kampioen van de 2e divisie promoveert maar of er nog een promotieplaats is, dat weer ik niet.

Jehoentelaar

Citaat van: FC_Emmen op dec 22, 2015, 15:20:00
Als de beloften van Groningen op Corpus gaan spelen is het voor mij mogelijk na 1930 uur te vertrekken op de fiets en nog op tijd voor de aftrap te zijn. Ik denk alleen niet dat dit erg leuke potjes zijn als er net net zoveel of minder publiek op af komt als bij jong PSV, jong Ajax en jong Twente...

Denk het niet. Het is voor alle huidige gekwalificeerde ploegen een behoorlijke afstand. HHC zal wel wat volk meenemen en wellicht WKE en Spakenburg, maar dat is het dan ook wel.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

spons

Citaat van: Jehoentelaar op dec 22, 2015, 16:43:24
Denk het niet. Het is voor alle huidige gekwalificeerde ploegen een behoorlijke afstand. HHC zal wel wat volk meenemen en wellicht WKE en Spakenburg, maar dat is het dan ook wel.

Vergeet Excelsior Maassluis niet :-)
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jehoentelaar

Haha, dan kom ik zeker wel even kijken denk ik. ;)
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Langemannetje

http://gvvv.nl/gvvv1/nieuws/john-de-wolf-verlengt-contract-bij-gvvv

Stroeve start maar hij heeft het nu toch aardig op de rit. Goede zet van beide kanten denk ik.
73 grounds in 14 verschillende landen

hgrm

En na dit seizoen gaat Spakenburg niet door met Twisker.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Shepherd

Citaat van: hgrm op dec 23, 2015, 22:38:33
En na dit seizoen gaat Spakenburg niet door met Twisker.
Goede zet.

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Langemannetje

73 grounds in 14 verschillende landen

hgrm

Eén van die clubs die met het geld van een geldschieter ineens opgekomen is zonder dat er in dat dorp draagvlak voor is. Failliet gaan is wel het andere uiterste, maar dat soort clubs horen niet in de hoofdklasse.
Dus: wat mij betreft opnieuw beginnen in de vierde klasse en vooral ook daar blijven.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Shepherd

Citaat van: hgrm op dec 24, 2015, 14:57:28
Verklaar u nader!
3 redenen: Torenhoge druk vanuit de zeer kritische achterban is al 1 ding. Daarnaast zie ik ze dit jaar geen kampioen worden (HHC of Kozakken Boys zijn dé kanshebbers), maar bovenal omdat je steeds meer ziet dat trainers blijkbaar maar 3, maximaal 4 seizoenen kunnen 'prikkelen', daarna is de zogenaamde chemie weg.
Om te voorkomen dat hij op de keien wordt gegooid gaan ze eind dit seizoen dan maar uit elkaar.
Saillant detail: Twisker heeft een contract voor onbepaalde tijd.

Geen Guy Roux-award voor hem dus.