Amateurs 2015/2016

Gestart door hgrm, aug 09, 2015, 23:11:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: hgrm op mrt 01, 2016, 19:23:37
IJdele hoop, denk ik.

Zodra een club failliet is, haalt de KNVB de teams uit de competitie en zijn de spelers vrij om zich bij een andere club aan te sluiten. Dat is in het verleden (recent nog bij VVA bijvoorbeeld) altijd zo gegaan en ze gaan voor WKE echt geen uitzondering maken.

Bert van Oostveen ( u weet wel die man die weigert Danny Blind te ontslaan om zijn eigen hachje te redden ) heeft vandaag aangegeven dat hij de kans groter acht dat Twente volgend seizoen geen betaald voetbal speelt dan dat de club wel betaald voetbal speelt, hoop dat hij er weer eens naast zit
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nort

Citaat van: spons op mrt 02, 2016, 16:49:07
Bert van Oostveen ( u weet wel die man die weigert Danny Blind te ontslaan om zijn eigen hachje te redden ) heeft vandaag aangegeven dat hij de kans groter acht dat Twente volgend seizoen geen betaald voetbal speelt dan dat de club wel betaald voetbal speelt, hoop dat hij er weer eens naast zit

Zeer opmerkelijke uitspraak! Laten we hopen dat hij er enkel de urgentie mee wil aangeven, dan dat hij het ook echt serieus bedoelt.

Langemannetje

Die gozer mag echt zsm bij het grof vuil, Twente weg zou een catastophe zijn voor de hele regio.
73 grounds in 14 verschillende landen

Joost

Citaat van: Langemannetje op mrt 02, 2016, 18:26:32
Die gozer mag echt zsm bij het grof vuil, Twente weg zou een catastophe zijn voor de hele regio.
Waarom een catastrofe? We hebben het over een voetbalclub, niet over bijvoorbeeld een bedrijfssluiting waarmee 50.000 mensen hun werk verliezen.

spons

Citaat van: Joost op mrt 02, 2016, 21:58:02
Waarom een catastrofe? We hebben het over een voetbalclub, niet over bijvoorbeeld een bedrijfssluiting waarmee 50.000 mensen hun werk verliezen.

Ik verlies liever mijn baan dan mijn club
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Langemannetje

Citaat van: Joost op mrt 02, 2016, 21:58:02
Waarom een catastrofe? We hebben het over een voetbalclub, niet over bijvoorbeeld een bedrijfssluiting waarmee 50.000 mensen hun werk verliezen.
Ja eens. Maar ik vind Twente een mooie club met een heel behoorlijk stadion. Zo'n club is een boegbeeld voor Enschede en omstreken geworden en dat mag niet sterven door wanbeleid van enkele megalomane ex-bestuurders.
73 grounds in 14 verschillende landen

Joost

Citaat van: Langemannetje op mrt 03, 2016, 08:55:12
Ja eens. Maar ik vind Twente een mooie club met een heel behoorlijk stadion. Zo'n club is een boegbeeld voor Enschede en omstreken geworden en dat mag niet sterven door wanbeleid van enkele megalomane ex-bestuurders.

We moeten ook weer niet gaan overdrijven. Twente is een grote club in de regio met veel supporters maar als de KNVB bewust om de tuin geleid is dan hoort daar een passende straf op te staan. Het aantal supporters zou overigens ook geen enkele invloed mogen hebben op een straf.

Het verliezen van een proflicentie hoeft helemaal geen drama te zijn. De club kan dan prima terug worden gezet naar de 2e Divisie.

spons

Citaat van: Joost op mrt 03, 2016, 10:09:42
We moeten ook weer niet gaan overdrijven. Twente is een grote club in de regio met veel supporters maar als de KNVB bewust om de tuin geleid is dan hoort daar een passende straf op te staan. Het aantal supporters zou overigens ook geen enkele invloed mogen hebben op een straf.

Het verliezen van een proflicentie hoeft helemaal geen drama te zijn. De club kan dan prima terug worden gezet naar de 2e Divisie.

Dat zou het dan weer interessant maken volgend seizoen FC Twente - Excelsior Maassluis in de 2e divisie
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jef400


Luccie

Citaat van: Jampot op mrt 03, 2016, 11:50:43
Wat ik op VI las wordt het zelfs de 3e divisie. (Huidige topklasse) http://www.vi.nl/nieuws/van-oostveen-fc-twente-kan-door-in-derde-divisie.htm

Wat zou er dan met Jong Twente gebeuren? Volgens mij maken die kans om volgend jaar in de Tweede Divisie in te stromen.

ðe waan

Lijkt me best leuk, komend seizoen de derby tegen FC Twente. Dat zou het missen van de 2e Divisie dan ook weer een beetje goed maken.

Jef400

Citaat van: Luccie op mrt 03, 2016, 12:13:13
Wat zou er dan met Jong Twente gebeuren? Volgens mij maken die kans om volgend jaar in de Tweede Divisie in te stromen.
Dat zal ik op moeten zoeken, of door een ander laten beantwoorden. Dat weet ik zo 1-2-3 niet. Wat ik denk is dat ze dan onder het I-elftal in moeten stromen. En de vraag is of dat dan wel mag.

Jehoentelaar

Jong FC Twente (waarom noemen 'we' dat niet gewoon FC Twente II eigenlijk) gaat dan gewoon een divisie onder FC Twente spelen, lijkt mij. Net als dat Jong Sparta alleen in de Eerste Divisie instroomt indien Sparta kampioen wordt van diezelfde divisie.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

HRM1880

Citaat van: Joost op mrt 02, 2016, 21:58:02
Waarom een catastrofe? We hebben het over een voetbalclub, niet over bijvoorbeeld een bedrijfssluiting waarmee 50.000 mensen hun werk verliezen.
Vind ik persoonlijk een rare reactie voor iemand op dit forum. Een nieuwe job heb je zo gevonden, een nieuwe voetbalclub is echter niet mogelijk ondanks sommige stadsgenoten van mij daar anders over denken.

Luccie

Citaat van: HRM1880 op mrt 03, 2016, 19:08:54
Vind ik persoonlijk een rare reactie voor iemand op dit forum. Een nieuwe job heb je zo gevonden, een nieuwe voetbalclub is echter niet mogelijk ondanks sommige stadsgenoten van mij daar anders over denken.

Een nieuwe job zo gevonden? Ik zie geregeld CV`s van mensen die al ruim een jaar op zoek zijn naar een job.
Natuurlijk is het vervelend als je club verdwijnt, maar ik denk dat menig werkloze 55 plusser liever aan het werk is dan dat die elke week naar zijn favoriete club kan.