Groundhopper App

Gestart door watergatehopper, dec 20, 2016, 16:32:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rogo_breda

Citaat van: Bier und Bratwurst op apr 09, 2020, 23:46:48
Is erg gaaf ... echter vinck je geen clubs maar stadions. Dus als je Cercle vinckt dan vinck je Club ook gelijk. En dat is minder!
Dat doet de Groundhopper App juist ook.

mike_t

Citaat van: rogo_breda op apr 12, 2020, 07:39:59
Dat doet de Groundhopper App juist ook.

Inderdaad. Is niet anders dan de app.
Maar je zou het als verbeterpunt kunnen aanmelden vermoed ik. Dat je bij je voorkeuren kan aangeven dat je ofwel wilt dat ze beide aangevinckt worden of dat je dat niet wilt....

En die Duitse 'groundhop'Polizei' die weet ook niet precies de ekte ekte regels want die zijn er gewoonweg niet. Ieder moet lekker doen wat hij/zij fijn vindt.

Joost

Citaat van: mike_t op apr 14, 2020, 07:56:05
Inderdaad. Is niet anders dan de app.
Maar je zou het als verbeterpunt kunnen aanmelden vermoed ik. Dat je bij je voorkeuren kan aangeven dat je ofwel wilt dat ze beide aangevinckt worden of dat je dat niet wilt....

En die Duitse 'groundhop'Polizei' die weet ook niet precies de ekte ekte regels want die zijn er gewoonweg niet. Ieder moet lekker doen wat hij/zij fijn vindt.

Beide apps/sites zijn groundhoptellers. Die tellen dus stadions, niet clubs.

rogo_breda

Je kunt nu zelf stadions toevoegen (of kon dat al lang?), iemand een idee hoe lang het duurt voor dit verwerkt wordt?

Sebastiaan_W

Citaat van: rogo_breda op jul 19, 2020, 14:39:06
Je kunt nu zelf stadions toevoegen (of kon dat al lang?), iemand een idee hoe lang het duurt voor dit verwerkt wordt?

Ga uit van ongeveer een week.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Sebastiaan_W op jul 20, 2020, 09:26:07
Ga uit van ongeveer een week.

Maar niet alle stadions/sportparken worden geaccepteerd....dat weet jij ook
Het ene stadion is het andere niet!

Joep2002

Ik heb het sportcomplex van mijn lokale derde-klasser opgegeven en die werd 'gewoon' geaccepteerd.

Freekos79

Ik heb zelfs twee grounds toegevoegd gekregen die nu niet meer bestaan.
Volgende wedstrijd: ?

Sebastiaan_W

Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 20, 2020, 17:22:18
Maar niet alle stadions/sportparken worden geaccepteerd....dat weet jij ook

Maar dat was de vraag niet. ;-)

Maar wat je zegt klopt. De Noorse beheerders doen nogal eens moeilijk. De heren begrijpen niet dat verschillende clubs op hetzelfde complex spelen, maar toch hun eigen terrein hebben.

rogo_breda

Citaat van: Sebastiaan_W op jul 20, 2020, 09:26:07
Ga uit van ongeveer een week.
Het was minder dan een dag. En goedgekeurd :)

Bier und Bratwurst

Citaat van: Sebastiaan_W op jul 20, 2020, 21:28:01
Maar dat was de vraag niet. ;-)

Maar wat je zegt klopt. De Noorse beheerders doen nogal eens moeilijk. De heren begrijpen niet dat verschillende clubs op hetzelfde complex spelen, maar toch hun eigen terrein hebben.

Ik mis er een stuk of 10 in de app
Het ene stadion is het andere niet!

headout

Er is sinds kort een NL/BE twitter account, voor hulp bij de app en toevoegen van ontbrekende grounds:
https://twitter.com/FutbologyBENL
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Gilles

Citaat van: rogo_breda op jul 19, 2020, 14:39:06
Je kunt nu zelf stadions toevoegen (of kon dat al lang?), iemand een idee hoe lang het duurt voor dit verwerkt wordt?
Hoe doe je dat?

DannyH79

Citaat van: Gilles op sep 20, 2020, 08:27:05
Hoe doe je dat?

Bij competities. Dan kan je een stadion zoeken, als je bijvoorbeeld Nederland intypt geeft hij geen resultaten maar wel een regel dat je er zelf een kan toevoegen.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Gilles

Citaat van: DannyH79 op sep 20, 2020, 09:24:13
Bij competities. Dan kan je een stadion zoeken, als je bijvoorbeeld Nederland intypt geeft hij geen resultaten maar wel een regel dat je er zelf een kan toevoegen.
Gelukt, dank u.