Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Langemannetje

Ik vind het stadion en publiek van Köln sowieso al heel sfeervol. Veel plezier Semper Fidelis!
73 grounds in 14 verschillende landen

Koning Kriel

Citaat van: Semper Fidelis op dec 22, 2015, 19:21:17
Kaarten voor 1. FC Köln - Eintracht Frankfurt zijn gekocht, dus ik kan 13 februari weer richting Duitsland. Heb er weer zin in. Wat ik zo op internet lees zijn beide supportersgroepen - en dan voornamelijk Frankfurt - beroemd en berucht zijn. Een stadion met 50.000 man is toch wel wat anders dan het knusse stadion van VFL Osnabrück met zo'n 9.000 toeschouwers.

Was toevallig bij het omgedraaide affiche in september. Top wedstrijd gehad maar dan zal ook mede gekomen zijn door de 6-3 uitslag. Ondanks de dikke nederlaag bleven de duizenden Köln fans achter de ploeg staan. Hoop voor jullie dat de return net zo mooi gaat worden.

Semper Fidelis

Bedankt allen.Hebben er in ieder geval al veel zin in. Jammer dat het nog zolang duurt alleen.

Appie_M

Citaat van: Jehoentelaar op dec 22, 2015, 20:05:32
Een vriend van mij zat pas in het uitvak bij Borussia Dortmund - Eintracht Frankfurt. Die lui uit Frankfurt moeten een hele belevenis zijn om mee te maken.

Ik was in september bij Schalke - Eintracht Frankfurt. Beste uitvak dat ik ooit heb gezien! Zou er graag eens tussen willen staan!

Olav

Citaat van: Appie_M op dec 24, 2015, 15:24:01
Ik was in september bij Schalke - Eintracht Frankfurt. Beste uitvak dat ik ooit heb gezien! Zou er graag eens tussen willen staan!

Toevallig stond ik daar tussen in het uitvak. Was een mooie ervaring! Voor hun was het ruim 250 kilometer reizen, voor mij 'slechts' 220 kilometer.

Jehoentelaar

250 Kilometer is in Duitsland een vrij kleine afstand. :)
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Langemannetje

Toen ik op een koude middag van februari in Düsseldorf in een zielloze bak met meer dan 3000 Nürnberger in het uitvak voor een kutwedstrijd in de grijze middenmoot van de 2.Bundesliga stond, besefte ik pas wat Nederlanders kunnen zeiken over afstanden.
73 grounds in 14 verschillende landen

Olav

Voor mijzelf is het vooral de prijs die het hem doet. Nederlandse treinen zijn gewoon duur, de afstand is te doen.

spons

Citaat van: Olav op dec 26, 2015, 16:08:26
Voor mijzelf is het vooral de prijs die het hem doet. Nederlandse treinen zijn gewoon duur, de afstand is te doen.

Valt best mee, 2 weken geleden met een meermanskaart van Maassluis naar Groningen geweest en terug. Kosten per persoon : 7 euro
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Ook opletten op dagkaartacties van bijv. Kruidvat.

hoiikbenHenry

Citaat van: Olav op dec 26, 2015, 16:08:26
Voor mijzelf is het vooral de prijs die het hem doet. Nederlandse treinen zijn gewoon duur, de afstand is te doen.

Hengelo-Osnabruck retour betaal je gewoon al haast 40 voor

Jehoentelaar

Het Duitse deel van dat traject moet met een Niedersachsenticket ook wel kunnen, toch?
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

ALenstra

Bad Bentheim-Osnabrück kan inderdaad met Niedersachsenticket. Maar dan moet je nog een kaartje tot Bad Bentheim hebben.

mike_t

Over de goedkope treinkaartjes gesproken ; bij de blokker is weer een aanbieding voor een dagkaart 14,95 Euro

Rick

Citaat van: mike_t op jan 05, 2016, 21:36:41
Over de goedkope treinkaartjes gesproken ; bij de blokker is weer een aanbieding voor een dagkaart 14,95 Euro

Wat voor sommigen misschien ook handig kan zijn is een WeekendOV aanschaffen. NS 'stunt' regelmatig deze voor 29 euro aan te bieden, voor degene die veel in Nederland reizen kan dit voordelig zijn.
Ook bij het boeken van tripjes naar bijv. Duitsland worden de kosten van het Nederlandse traject er dan afgehaald.