Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 33 gasten bekijken dit topic.

Peenvogel

Citaat van: yesyes op sep 24, 2012, 20:03:52
23-10 Met Meester naar FC Nordsjælland - Juventus in Kopenhagen

dat lijkt me sterk want die heeft een sabbatical....

hgrm

Een jaar hoeft niet uit 365 aaneengesloten dagen te bestaan....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Peenvogel

Kost je 11 euro. Dat weet je he. Die weddenschap stond op Facebook. Drie maanden niet groundhoppen na start van het seizoen. En volgens mij heb ik tripjes naar Cardiff en PSG al door de vingers gezien.

Voetbalhopper

Citaat van: Peenvogel op sep 25, 2012, 09:00:30
Kost je 11 euro. Dat weet je he. Die weddenschap stond op Facebook. Drie maanden niet groundhoppen na start van het seizoen. En volgens mij heb ik tripjes naar Cardiff en PSG al door de vingers gezien.

Duur reisje dus

Bier und Bratwurst

Citaat van: yesyes op sep 25, 2012, 09:36:56
Duur reisje dus

Gaat die nou wel weer door dan? Ik dacht dat jullie niet gingen. Dan wel,dan niet,dan wel,dan niet en nu weer wel!!
Het ene stadion is het andere niet!

Voetbalhopper

Citaat van: Bier und Bratwurst op sep 25, 2012, 12:40:04
Gaat die nou wel weer door dan? Ik dacht dat jullie niet gingen. Dan wel,dan niet,dan wel,dan niet en nu weer wel!!

Is nooit van de baan geweest...?

Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!

Koning Kriel

Wil in het weekend van 17 novewber naar Barcelona - Zaragoza.

Om het een beetje betaalbaar te houden willen we op zondag terugvliegen. Barcelona speelt op dinsdag voor de champions league in Moskou dus is de enige speelmogelijkheid volgens ons de zaterdag. Iemand enig idee of er een mogelijkheid is dat die wedstrijd niet op zaterdag plaats zal vinden?

spons

Citaat van: Koning Kriel op okt 02, 2012, 14:53:30
Wil in het weekend van 17 novewber naar Barcelona - Zaragoza.

Om het een beetje betaalbaar te houden willen we op zondag terugvliegen. Barcelona speelt op dinsdag voor de champions league in Moskou dus is de enige speelmogelijkheid volgens ons de zaterdag. Iemand enig idee of er een mogelijkheid is dat die wedstrijd niet op zaterdag plaats zal vinden?

Zaterdag lijkt mij inderdaad ook de enige optie
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nico1880

Poolse kalender ligt eindelijk definitief vast:

02/11/2012: Wisla Krakow - Lech Poznan
03/11/2012: Bochnia - Czarni Polaniec
03/11/2012: Cracovia Krakow - Sandecja Nowy Sacz

AthleticHolanda

Citaat van: Koning Kriel op okt 02, 2012, 14:53:30
Iemand enig idee of er een mogelijkheid is dat die wedstrijd niet op zaterdag plaats zal vinden?

De kans is uiterst klein, maar die mogelijkheid is er, dat kwam vorig seizoen ook een keer voor met Barça en / of R Madrid en sowieso met Athletic dat op donderdagavond Europa League speelde en op zaterdag om 18.00 uur alweer competitie.
Zondag om 12.00 uur vindt er overigens elke speelronde ook een wedstrijd plaats in de Primera Division.

Koning Kriel

Citaat van: AthleticHolanda op okt 02, 2012, 18:36:31
De kans is uiterst klein, maar die mogelijkheid is er, dat kwam vorig seizoen ook een keer voor met Barça en / of R Madrid en sowieso met Athletic dat op donderdagavond Europa League speelde en op zaterdag om 18.00 uur alweer competitie.
Zondag om 12.00 uur vindt er overigens elke speelronde ook een wedstrijd plaats in de Primera Division.

Zondag 12:00 halen we ook nog. We gaan de gok nemen en anders zitten we gewoon een paar dagen in Barcelona, dat is ook niet vervelend.

Ici c est Paris

15/16 december OGC Nice - Stade Rennes en als Monaco op een gunstige tijd speelt dat weekend, ook Monaco - Nîmes.

Koning Kriel

17-11 Barcelona - Zaragoza.

Omdat ik Messi toch een keer moet zien spelen en toch ook een keer naar Nou Camp moet.

spons

Citaat van: Koning Kriel op okt 10, 2012, 09:33:01
17-11 Barcelona - Zaragoza.

Omdat ik Messi toch een keer moet zien spelen en toch ook een keer naar Nou Camp moet.

Dat is een goed excuus
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen