Hoofdmenu

Derby ARIS - PAOK

Gestart door Tom Bodde, jun 10, 2013, 16:38:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tom Bodde

Beste voetbalavonturiers,

Heeft iemand bovenstaande derby reeds bezocht?
Ik wil hier volgend seizoen met een groep naar toe en ben zeer benieuwd naar de ervaringen...
Het schijnt dat ARIS ieder jaar ook een keer oefent tegen Boca Juniors en qua tifo en pyro moet dat echt het summum zijn... Iemand daar iets over te vertellen??
Mocht je overigens interesse hebben om mee te gaan, hou dan de agenda in de gaten op mijn website www.groundhopper.nl of stuur ff een mailtje naar info@groundhopper.nl en ik zet je op de mailinglist...

Groet en dank,

Tom

LUFC

Deze staat al jaren op mijn lijstje, maar kaarten regelen lijkt mij zowat onmogelijk (zonder de weg te kennen). Als het na de winterstop is, ga ik hopelijk mee.

Flandria

Citaat van: Tom Bodde op jun 10, 2013, 16:38:35
Beste voetbalavonturiers,

Heeft iemand bovenstaande derby reeds bezocht?
Ik wil hier volgend seizoen met een groep naar toe en ben zeer benieuwd naar de ervaringen...
Het schijnt dat ARIS ieder jaar ook een keer oefent tegen Boca Juniors en qua tifo en pyro moet dat echt het summum zijn... Iemand daar iets over te vertellen??
Mocht je overigens interesse hebben om mee te gaan, hou dan de agenda in de gaten op mijn website www.groundhopper.nl of stuur ff een mailtje naar info@groundhopper.nl en ik zet je op de mailinglist...

Groet en dank,

Tom

Is het niet zo dat er geen bezoekende fans worden toegelaten bij Aris-PAOK en omgekeerd ?
Ik was bij Aris-Panathinaikos een 2tal jaar geleden en ook toen waren er geen bezoekers te bespeuren eigenlijk.
Ik weet dat ze reeds oefenden tegen Boca maar als dit nu echt elk jaar is kan ik niet bevestigen.
Ik kan je wel zeggen....de sfeer tegen Pana was voor mijn part misschien wel het beste dat ik ooit meemaakte in Europa.Nog nét geen Argentijnse toestanden eigenlijk !

spons

Ik weet wel dat je bij PAOK als buitenlander gewoon kaarten online kunt bestellen op een Engelstalig gedeelte van hun website.

Heb ook eel belangstelling als de datum gunstig is
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Tom Bodde

Ja, ik hoorde dat er soms wél en soms geen uitfans meemogen. Als je desondanks daar toch de mooiste sfeer van Europa hebt meegemaakt.... Die kaarten komen wel goed; ik ken iemand met contacten daar. We wachten het wel even af... Dank voor de reacties.

Nort

Citaat van: Tom Bodde op jun 11, 2013, 08:48:18
Ja, ik hoorde dat er soms wél en soms geen uitfans meemogen. Als je desondanks daar toch de mooiste sfeer van Europa hebt meegemaakt.... Die kaarten komen wel goed; ik ken iemand met contacten daar. We wachten het wel even af... Dank voor de reacties.

Bij een dergelijke trip, houd ik me ook zeker voortbehouden.

Verwijderd lid

Tom heeft reeds een optie genomen op een compleet vliegtuig om die kant op de gaan ... belangstelling is groot !

cafebac

Leuk natuurlijk voor Tom dat zijn reizen zo populair worden. Maarrrr... als je naar PAOK gaat, ga je toch voor een vak vol brede, harige, gestoorde Grieken en niet om tussen 200 andere toeristen naar twee semi-corrupte clubs die veel te slecht voetbal spelen op een veel te slecht veld te kijken?

Verwijderd lid

Citaat van: cafebac op sep 12, 2013, 22:15:23
Leuk natuurlijk voor Tom dat zijn reizen zo populair worden. Maarrrr... als je naar PAOK gaat, ga je toch voor een vak vol brede, harige, gestoorde Grieken en niet om tussen 200 andere toeristen naar twee semi-corrupte clubs die veel te slecht voetbal spelen op een veel te slecht veld te kijken?

Wellicht even op YouTube wat sfeerbeelden bekijken en je snapt het hoe-en-waarom als het gaat om de keuze voor dit duel.

McCloud

Citaat van: cafebac op sep 12, 2013, 22:15:23
Leuk natuurlijk voor Tom dat zijn reizen zo populair worden. Maarrrr... als je naar PAOK gaat, ga je toch voor een vak vol brede, harige, gestoorde Grieken en niet om tussen 200 andere toeristen naar twee semi-corrupte clubs die veel te slecht voetbal spelen op een veel te slecht veld te kijken?

Dat gevoel had ik dus bij AC Milan tegen PSV. Ik zat op het groene gedeelte onder het uitvak, om me heen zaten alleen maar Nederlanders. Geen PSVers, maar toeristen vanaf het Gardameer. Nu ben ik zelf geen PSV supporter, dus heb toch 3 keer kunnen juigen ;)

San Siro heb ik dus gezien, maar ga hier zeker voor een wedstrijd terug komen tussen 2 Italiaanse clubs.

cafebac

Citaat van: Meester op sep 12, 2013, 22:25:59
Wellicht even op YouTube wat sfeerbeelden bekijken en je snapt het hoe-en-waarom als het gaat om de keuze voor dit duel.

Ja ik ken die beelden wel, ik zou ook graag eens zo'n derby meemaken. Echter lijkt dit me wel een heel grote groep toeristen om tussen te zitten.

Nort

Citaat van: McCloud op sep 13, 2013, 08:13:05
Dat gevoel had ik dus bij AC Milan tegen PSV. Ik zat op het groene gedeelte onder het uitvak, om me heen zaten alleen maar Nederlanders. Geen PSVers, maar toeristen vanaf het Gardameer. Nu ben ik zelf geen PSV supporter, dus heb toch 3 keer kunnen juigen ;)

San Siro heb ik dus gezien, maar ga hier zeker voor een wedstrijd terug komen tussen 2 Italiaanse clubs.

Dan hoop ik voor je dat niet nat geworden bent :p

Tom Bodde

Eh... gisteren tijdens Ballen op de Berg vernam ik dat ik met 200 man naar ARIS-PAOK ga. Ik heb geen idee hoe dit in de wereld is gekomen, maar bij deze: ik heb géén vliegtuig gehuurd. Precies zoals reeds geopperd; als je daar met allemaal Nederlandse toeristen zit, is het meteen een stuk minder. We willen tenslotte de pure voetbalcultuur en derbysfeer proeven. Een exact plan is er nog niet. Iraklis speelt dat weekend eveneens thuis, dus die wil ik gelijk meepikken. Eerst maar eens zien hoeveel kaarten ik kan bemachtigen, maar meer dan een minibusje vol zal het waarschijnlijk niet worden. Indien er over deze 'lezersreis' meer nieuws is communiceer ik dat via de website www.groundhopper.nl en de nieuwsbrief. Gr, Tom

Verwijderd lid

Ik had met een kwinkslag deze opmerking gemaakt, maar dat is door cafebac niet als "knipoog" begrepen.
Excuses bij deze.

cafebac

Aha dat verklaard :)
Maar hoezo kwam je erbij om die opmerking hier te posten terwijl het topic al een tijdje stil was?