Hoofdmenu

Antwerpen

Gestart door TonyS, jun 09, 2015, 19:46:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TonyS

Om de zomerperiode door te komen wil ik o.m. de stadions van Antwerpen gaan zien (RAFC, Beerschot, Berchem) gaan zien. Is er iemand weleens in geslaagd deze stadions binnen te komen (al dan niet helemaal legaal), of op een of andere manier? Suggesties zijn zeer welkom!

HRM1880

Antwerp staat alles altijd wagenwijd open.
Berchem Sport is er altijd een cafetaria open, dus het stadion in geraken moet ook wel te doen zijn aangezien dit deels binnen de poort ligt.

TonyS

Goed te weten. Dank. 

syntric

Citaat van: TonyS op jun 09, 2015, 20:25:11
Goed te weten. Dank.

Berchem was vroeger ook vrij makkelijk te betreden langs de achterkant, de kant waar al die jeugd- en oefenvelden liggen. De moeilijkste lijkt me Beerschot (als er niemand aanwezig is en alles gesloten blijkt)
Groundhopper for life :-)

TonyS

Andermaal dank. Als ik ben geweest, zal ik mijn ervaringen hier oppennen.

rogo_breda

Tip: bezoek een (oefen-) match van Beerschot. Zie je meteen een leuke pot voetbal in een mooie ambiance. Antwerp en Berchem kun je inderdaad de middag ervoor gewoon binnenlopen.

TonyS

Citaat van: rogo_breda op jun 11, 2015, 09:18:18
Tip: bezoek een (oefen-) match van Beerschot. Zie je meteen een leuke pot voetbal in een mooie ambiance. Antwerp en Berchem kun je inderdaad de middag ervoor gewoon binnenlopen.
Dank!

Defender

Berchem zou verbouwen binnekort las ik ergens..
Dus beter nu nog eens passeren (ook ik mijn geval) als we de oude glorie nog willen zien ipv nieuwe bakstenen..
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

TonyS

Citaat van: Defender op jun 23, 2015, 11:47:25
Berchem zou verbouwen binnekort las ik ergens..
Dus beter nu nog eens passeren (ook ik mijn geval) als we de oude glorie nog willen zien ipv nieuwe bakstenen..

Klopt, schijnen nog wat vergunning-issues te zijn. Belangrijke reden voor mij om nog dit jaar daar langs te gaan.

Luccie

#9
Volgens mij duurt dat nog wel even, maar kan zijn dat onderstaande informatie wat is verouderd.
Ik probeer in ieder geval komend seizoen Berchem met een bezoekje te vereren :)

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2015-05-05/nieuw-modern-voetbalstadion-in-berchem-krijgt-vorm

Voetbalman

Berchem v Beerschot-Wilrijk, de match die op iedereen z'n agenda staat :)

hgrm

Even afgezien van het feit dat het doodzonde is dat het huidige stadion plat gaat vind ik de nieuwbouwplannen niet lelijk. In ieder geval beter dan de jaren-90-identkit-stadions met dichtgebouwde hoeken.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen


watergatehopper

Citaat van: Freebird op jun 23, 2015, 20:01:11
Berchem v Beerschot-Wilrijk, de match die op iedereen z'n agenda staat :)

Yep. Ik ben benieuwd wanneer deze gespeeld wordt en of het gemakkelijk is om aan kaarten te komen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Defender

Ga me dit jaar dan eens toeleggen op 3e klasse :)
paar mooie antwerpse derby's en in ons geval speelt buurgemeente Overijse tegen Zaventem, Tienen, Diegem en Grimbergen mooie derby's :)
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa