Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: JoeySpiegelaar op mei 03, 2018, 10:10:18
Misschien staat het antwoord op mijn vraag wel ergens op dit forum , maar ik stel de vraag toch maar...

Ik vlieg volgende week vanaf The Hague , zijn daar nog "verlaten" pareltjes, of sportparken die de moeite waard zijn voor een bezichtiging ?


Alles is welkom.
In de stad Den Haag:
- VUC Den Haag, houten tribune en een molen op de achtergrond
- HVV Den Haag, aparte zittribune en de klassieke villa's maken het erg leuk

In mindere mate zijn de terreinen van DSV Scheveningen (vanwege de ligging met de bomen om het veld) en Quick 1888 (gerestaureerde tribune en oud scorebord) ook wel leuk.

Onderweg naar het vliegveld kom je natuurlijk langs de Brasserskade van DHC Dhelft, maar die zul je vast wel kennen.

Rick

Citaat van: Nort op mei 03, 2018, 10:35:13
In de stad Den Haag:
- VUC Den Haag, houten tribune en een molen op de achtergrond
- HVV Den Haag, aparte zittribune en de klassieke villa's maken het erg leuk

In mindere mate zijn de terreinen van DSV Scheveningen (vanwege de ligging met de bomen om het veld) en Quick 1888 (gerestaureerde tribune en oud scorebord) ook wel leuk.

Onderweg naar het vliegveld kom je natuurlijk langs de Brasserskade van DHC Dhelft, maar die zul je vast wel kennen.

Rotterdam - The Hague Airport ligt in Rotterdam. Vanuit Den Haag kan het dan nog wel even duren voordat je bij dat vliegveld bent.

Cyclebob

Citaat van: JoeySpiegelaar op mei 03, 2018, 10:10:18
Misschien staat het antwoord op mijn vraag wel ergens op dit forum , maar ik stel de vraag toch maar...

Ik vlieg volgende week vanaf The Hague , zijn daar nog "verlaten" pareltjes, of sportparken die de moeite waard zijn voor een bezichtiging ?


Alles is welkom.
Vlakbij Airport Rotterdam (formeel ook The Hague) ligt aan de Overschiese Kleiweg 627 een voormalig complex van Germinal, AVS en Noorderkwartier; sinds ca 8 jaar verlaten met twee anti-kraak bewoonde kanties. Pas op voor de hond.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (PerĂº). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

Rick

Ik zou graag met 2 vrienden naar FC Emmen - NEC op 10 mei willen, maar daarvoor geldt een clubcard-verplichting. Een belletje naar FC Emmen helpt niet verder, want die wijzen dan weer naar dat dit van de KNVB moet, en zij ons echt geen kaarten mogen verkopen. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

FC_Emmen

Gewoon een profiel aan maken op de online ticketing. Een willekeurig adres in Emmen invullen en dan kiezen voor optie etickets.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Vinnn

Iemand een idee wanneer de fixture release gepland is in Engeland? Vriendin gaat half augustus 3 weken de hort op dus heb voldoende tijd om lekker een weekendje alleen naar Engeland te gaan.

Jef400

Citaat van: Vinnn op mei 03, 2018, 14:31:19
Iemand een idee wanneer de fixture release gepland is in Engeland? Vriendin gaat half augustus 3 weken de hort op dus heb voldoende tijd om lekker een weekendje alleen naar Engeland te gaan.
Normaal halverwege juni.

Nort

Citaat van: Vinnn op mei 03, 2018, 14:31:19
Iemand een idee wanneer de fixture release gepland is in Engeland? Vriendin gaat half augustus 3 weken de hort op dus heb voldoende tijd om lekker een weekendje alleen naar Engeland te gaan.
Premier League 14 juni, Football League op 21 juni.

Vinnn

Dank! Wat is het leukste om te bezoeken in de omgeving van Londen? Note: zal allemaal met het OV moeten gebeuren..

jdebruin96

Citaat van: Vinnn op mei 03, 2018, 15:20:15
Dank! Wat is het leukste om te bezoeken in de omgeving van Londen? Note: zal allemaal met het OV moeten gebeuren..

In londen zelf hoef je je niet te vervelen hoor ;)

FC_Emmen

Citaat van: Vinnn op mei 03, 2018, 15:20:15
Dank! Wat is het leukste om te bezoeken in de omgeving van Londen? Note: zal allemaal met het OV moeten gebeuren..
Dat hangt helemaal van je eigen voorkeur af.
Als je voorkeur uit gaat naar nieuwe, moderne stadions dan kan je naar Arsenal of West Ham gaan.
Als je liever naar oudere stadions gaan dan zou je kunnen gaan voor Brentford.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Nort

Citaat van: Vinnn op mei 03, 2018, 15:20:15
Dank! Wat is het leukste om te bezoeken in de omgeving van Londen? Note: zal allemaal met het OV moeten gebeuren..
Ik zou London links laten liggen en Manchester als uitvalbasis kiezen. Daar heb je een leuke mix van grote en kleine clubs die met de trein prima te bereizen zijn en de stad is ook nog eens vele malen leuker.

Nik

Citaat van: Nort op mei 03, 2018, 15:50:02
Ik zou London links laten liggen en Manchester als uitvalbasis kiezen. Daar heb je een leuke mix van grote en kleine clubs die met de trein prima te bereizen zijn en de stad is ook nog eens vele malen leuker.

Eens. Londen heeft natuurlijk een paar leuke clubs, en als je nog niet bij bv. Brentford of Fulham bent geweest is dat zeker de moeite waard. Maar ik zou ook voor Manchester gaan. Vanaf daar ben je binnen een uurtje met het OV in bv. Sheffield. Met clubs als Leeds, Barnsley, Sheffield Wednesday en Sheffield United heb je genoeg clubs om een mooie combi te maken. De prijzen van de eerste levensbehoeften zijn ook wat gunstiger dan in Londen.

Jeppie

Beste Groundhoppers,

Ik ben druk bezig met mijn afstudeeronderzoek over beleving, wensen en behoeften van mensen tijdens een voetbalreis. Ik heb hiervoor een korte vragenlijst opgesteld. Nou is mijn vraag aan jullie, is het mogelijk om die even snel in te vullen? Het duurt nog geen 5 minuutjes en ik ben er enorm mee geholpen.

https://nhtv.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_40Fq2rK3m8hlzrD

Alvast bedankt!

Joost

Citaat van: Jeppie op mei 04, 2018, 19:11:12
Beste Groundhoppers,

Ik ben druk bezig met mijn afstudeeronderzoek over beleving, wensen en behoeften van mensen tijdens een voetbalreis. Ik heb hiervoor een korte vragenlijst opgesteld. Nou is mijn vraag aan jullie, is het mogelijk om die even snel in te vullen? Het duurt nog geen 5 minuutjes en ik ben er enorm mee geholpen.

https://nhtv.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_40Fq2rK3m8hlzrD

Alvast bedankt!

Ik vraag me af of je deze vraag op de juiste plek stelt. Voetbaltoerisme waar jij naar zoekt is iets heel anders dan groundhoppen.