Week 32 / 4 - 10 aug 2008

Gestart door Sebastiaan_W, jun 26, 2008, 06:56:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Toon hier je plannen voor de week van 4 t/m 10 augustus

TeeZee

9/8 Crystal Palace v Watford (onder voorbehoud)
10/8 Man Utd v Portsmouth (onder nog veel meer voorbehoud)

Houseman

08/08 Moeskroen - sc Heerenveen
09/08 Standard - Anderlecht (hoe kom ik aan kaarten?)
10/08 Genk - sc Heerenveen

Batflyer

#3
9 augustus: Charlton - Swansea of Crystal Palace - Watford
10 augustus: Man Utd - Portsmouth (onder voorbehoud) of Spurs - AS Roma
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Denniz1974

Citaat van: Batflyer op jun 26, 2008, 17:06:17
10 augustus: Man Utd - Portsmouth (Community Shield)

Hoe kom je aan een kaart hiervoor ?

Batflyer

Citaat van: Denniz1974 op jun 26, 2008, 17:18:45
Citaat van: Batflyer op jun 26, 2008, 17:06:17
10 augustus: Man Utd - Portsmouth (Community Shield)

Hoe kom je aan een kaart hiervoor ?


Geen flauw idee.

Ik zal ff 'onder voorbehoud' erbij zetten, dat was ik vergeten. =)
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

HJanneman

#6
Citaat van: Houseman op jun 26, 2008, 10:53:34
09/08 Standard - Anderlecht (hoe kom ik aan kaarten?)

Zal bijna onmogelijk worden,denk ik.
Dit zijn de 2 clubs van België met de grootste wachtlijsten aan mensen die graag een seizoenkaart zouden willen hebben en in Sclessin(de thuishaven van Standard) kunnen nog geen 30.000 toeschouwers.
Werd de wedstrijd op neutraal terrein(nationaal stadion, Brussel) gespeeld, dan had je meer kans.
Alle kaarten zullen naar fanclubs gaan, verwacht ik.
De fanclub van Standard waar ik lid van ben heeft al meer aanvragen dan toegewezen kaarten, maar je zou contact op kunnen nemen met Standard zelf, want zij krijgen als thuisclub de meeste kaarten.

edit:mocht het je wel lukken om aan kaarten te 'geraken'(prachtig taaltje) dan ben ik hardstikke jaloers op je, want ik zit dat weekend zelf voor een familieweekend in Limburg(ook gezellig) en dit affiche vind ik persoonlijk de mooiste van België(en ook op het mooiste toneel van België, Sclessin).

TeeZee

Citaat van: Denniz1974 op jun 26, 2008, 17:18:45
Citaat van: Batflyer op jun 26, 2008, 17:06:17
10 augustus: Man Utd - Portsmouth (Community Shield)

Hoe kom je aan een kaart hiervoor ?

Goede vraag. Het is mij eerder gelukt in 2002, dus het is niet helemaal kansloos denk ik.

Joost

Citaat van: Denniz1974 op jun 26, 2008, 17:18:45
Citaat van: Batflyer op jun 26, 2008, 17:06:17
10 augustus: Man Utd - Portsmouth (Community Shield)

Hoe kom je aan een kaart hiervoor ?


Vorig jaar was het ook niet uitverkocht. En toen zat er nota bene een Londense ploeg in.

Denniz1974

Citaat van: Joost op jun 26, 2008, 19:04:15
Citaat van: Denniz1974 op jun 26, 2008, 17:18:45
Citaat van: Batflyer op jun 26, 2008, 17:06:17
10 augustus: Man Utd - Portsmouth (Community Shield)

Hoe kom je aan een kaart hiervoor ?


Vorig jaar was het ook niet uitverkocht. En toen zat er nota bene een Londense ploeg in.
met andere woorden ... gewoon op de wedstrijddag aan het stadion kaartverkoop wellicht ?

Joost

Citaat van: Denniz1974 op jun 26, 2008, 20:06:06
Citaat van: Joost op jun 26, 2008, 19:04:15
Citaat van: Denniz1974 op jun 26, 2008, 17:18:45
Citaat van: Batflyer op jun 26, 2008, 17:06:17
10 augustus: Man Utd - Portsmouth (Community Shield)

Hoe kom je aan een kaart hiervoor ?


Vorig jaar was het ook niet uitverkocht. En toen zat er nota bene een Londense ploeg in.
met andere woorden ... gewoon op de wedstrijddag aan het stadion kaartverkoop wellicht ?
Zover zou ik het niet laten komen maar aan een kaartje komen zou geen gigantische hoop werk moeten opleveren.

Houseman

Citaat van: HJanneman op jun 26, 2008, 17:28:01
Citaat van: Houseman op jun 26, 2008, 10:53:34
09/08 Standard - Anderlecht (hoe kom ik aan kaarten?)

Zal bijna onmogelijk worden,denk ik.
Dit zijn de 2 clubs van België met de grootste wachtlijsten aan mensen die graag een seizoenkaart zouden willen hebben en in Sclessin(de thuishaven van Standard) kunnen nog geen 30.000 toeschouwers.
Werd de wedstrijd op neutraal terrein(nationaal stadion, Brussel) gespeeld, dan had je meer kans.
Alle kaarten zullen naar fanclubs gaan, verwacht ik.
De fanclub van Standard waar ik lid van ben heeft al meer aanvragen dan toegewezen kaarten, maar je zou contact op kunnen nemen met Standard zelf, want zij krijgen als thuisclub de meeste kaarten.

edit:mocht het je wel lukken om aan kaarten te 'geraken'(prachtig taaltje) dan ben ik hardstikke jaloers op je, want ik zit dat weekend zelf voor een familieweekend in Limburg(ook gezellig) en dit affiche vind ik persoonlijk de mooiste van België(en ook op het mooiste toneel van België, Sclessin).

Okee, ik had geen idee dat de supercup zo populair was. Heb sowieso nog nooit een Belgische wedstrijd bezocht. Dan moeten we Valenciennes - St. Etienne maar als backup achter de hand houden.

Ici c est Paris

Zit hem ook niet zozeer in de Supercup, maar gewoon het affiche. Als het pakweg Standard - Cercle Brugge zou zijn, had het geen probleem voor je geweest denk ik. Maar de rivaliteit tussen enerzijds Liege en anderzijds Bruxelles is gewoon enorm.

Denniz1974

Ik zie net in een overzicht elders op dit forum, dat in dit weekend ook de eerste ronde van de Duitse beker wordt gespeeld. Eintracht Nordhorn (net over de grens met Duitsland) speelt gegarandeerd thuis ...
Verder spelen natuurlijk alle amateurclubs automatisch thuis. Het maakt de kans op een bezoekje aan een stadionnetje uit een lagere klasse ineens extra de moeite waard.

Sebastiaan_W

Citaat van: Denniz1974 op jun 28, 2008, 11:06:27
Ik zie net in een overzicht elders op dit forum, dat in dit weekend ook de eerste ronde van de Duitse beker wordt gespeeld. Eintracht Nordhorn (net over de grens met Duitsland) speelt gegarandeerd thuis ...
Verder spelen natuurlijk alle amateurclubs automatisch thuis. Het maakt de kans op een bezoekje aan een stadionnetje uit een lagere klasse ineens extra de moeite waard.

Ik ben ook in afwachting van de loting, nog een weekje geduld.