Week 40 / 29 sep - 5 okt 2008

Gestart door Sebastiaan_W, aug 06, 2008, 18:20:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Toon hier je plannen voor de week van 29 september t/m 5 oktober.

Gert

4 oktober Stockport County vs Oldham Athletic

Ici c est Paris

Zondag 5 oktober 14.30: FC Utrecht - FC Twente

spons

Donderdag 2 oktober  Kalmar FF - Feyenoord
Zondag     5 oktober  Feyenoord - NEC
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Gert

Citaat van: Gert op aug 06, 2008, 23:08:19
4 oktober Stockport County vs Oldham Athletic

Ja, dat dachten we...is de wedstrijd verplaatst naar de vrijdagavond. En we hebben natuurlijk al vliegtickets voor zaterdagochtend. Een snelle blik op de fixturelist geeft het weinig hoopvolle lijstje Crewe-Northampton, Chester City-Lincoln en Port Vale-Notts County. Ik denk dat Vale Park dan nog de meest aantrekkelijke is. Is iemand daar wel eens geweest?

Joost

Citaat van: Gert op sep 19, 2008, 11:44:57
Ja, dat dachten we...is de wedstrijd verplaatst naar de vrijdagavond. En we hebben natuurlijk al vliegtickets voor zaterdagochtend. Een snelle blik op de fixturelist geeft het weinig hoopvolle lijstje Crewe-Northampton, Chester City-Lincoln en Port Vale-Notts County. Ik denk dat Vale Park dan nog de meest aantrekkelijke is. Is iemand daar wel eens geweest?

Ik niet maar Port Vale heeft dit seizoen de seizoenkaarten spotgoedkoop gemaakt en er meer dan 6,000 verkocht. Er zitten daarom dit seizoen altijd minstens 6,000 mensen. Nu is dat nog weinig in zo'n groot stadion maar het lijkt me wel een plus.

Waarom kies je eigenlijk niet Bradford City - Luton Town?

TeeZee

Is het stadion van Port Vale al af?

Is Peterborough v Leeds om 12:00 misschien haalbaar? Dat is met afstand de mooiste pot van die dag. Met afstand. Barnsley v Doncaster en Huddersfield v Leicester City zijn ook niet echt vervelend.

De ervaringen die jij hebt met de supporters van Wycombe, heb ik trouwens met die van Crewe (al was dat niet zozeer een rondleiding, maar het contact bij een fish en chips-shop en op de tribune).

Gert

Het probleem is dat we vliegen op Liverpool. Daarmee valt bijvoorbeeld Peterborough af omdat dat een early kick off is. Die stond eerder wel genoteerd maar toen kozen we uiteindelijk toch voor Stockport en daarmee voor een easyjet vlucht op Liverpool. Bradford lukt ook net niet ivm de terugvlucht. Huddersfield is ook nog een optie, die kan misschien nét. We dubben nog even door...

TeeZee

Over Port Vale lees ik op de grounds guide van Duncan: "The other side, the Lorne Street Stand, is a relatively new smart looking 5,000 all seated stand, complete with 48 executive boxes. However the stand is yet to be fully finished so that there is still a large area of concrete on one side, rather than rows of seats. This is a pity, as the empty 'predominantly concrete' area, really brings the ground down."

Ik ga CreweAlex vragen om jou over te halen om naar Crewe Alexandra te gaan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Crewe_Alexandra_F.C.

Gert

Mag hij proberen natuurlijk! Ik vind het stadion nogal bizar met die enorme hoofdtribune. Bovendien spreekt Northampton niet bijster tot de verbeelding. Port Vale en Notts County roepen meer bij me op.

Gert

Ik heb gekeken voor Huddersfield-Leicester en die lijkt ook leuk, maar... mijn oog viel op een hele mooie kans voor een dubbel op 14 februari: Huddersfield - Leeds om 12.00 en Bradford - Wycombe om 15.00. Die heb ik maar eens even in mijn agenda met potlood aangestreept. Is nog wel afhankelijk van mijn verhuizing die ergens rond die tijd plaats moet gaan vinden. Als mijn vriendin dan tussen de potten latex en de kast(her)bouwpakketten laveert, krijg ik daar de handen waarschijnlijk niet op elkaar voor een Engelandreisje :-)

De pijlen worden tot nader order gericht op Vale Park. Nottingham ligt relatief dichtbij dus ik hoop dat Notts County wat volk meeneeemt.

Gert

Port Vale - Notts County is inmiddels definitief.
Eigenlijk wel mooi, bezoek aan een club in zware crisis na de 1-4 thuisnederlaag tegen Macclesfield. De nummer 16 tegen de nummer 17 van League Two, zo'n beetje de bodem van het betaalde voetbal. Jummie...

Hugo

vrijdag 3 oktober; Hartlepool - Swindon Town
zaterdag 4 oktober; Worcester City - AFC Wimbledon

Batflyer

Komende zondag naar de topper FC Zwolle - Go Ahead Eagles. :)
Een revisit dus, want ik ben al in het nieuwe stadion van Zwolle geweest bij de Jaap Stam wedstrijd.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Stadionhopper

Citaat van: Batflyer op sep 30, 2008, 13:34:53
Komende zondag naar de topper FC Zwolle - Go Ahead Eagles. :)
Een revisit dus, want ik ben al in het nieuwe stadion van Zwolle geweest bij de Jaap Stam wedstrijd.

Kom je er nu met een echte wedstrijd;-)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper