Week 40 / 29 sep - 5 okt 2008

Gestart door Sebastiaan_W, aug 06, 2008, 18:20:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gert

Port Vale - Notts County was vooral van de thuisclub een onvoorstelbaar slechte wedstrijd. Maar dat maakte het er niet minder leuk om:

http://home.tiscali.nl/~theraywilsonproject/portvale.htm

Stadionhopper

Citaat van: Gert op okt 05, 2008, 21:49:21
Port Vale - Notts County was vooral van de thuisclub een onvoorstelbaar slechte wedstrijd. Maar dat maakte het er niet minder leuk om:

http://home.tiscali.nl/~theraywilsonproject/portvale.htm

Robbie Williams toevallig niet gezien?:-)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Hugo

Citaat van: Hugo op sep 27, 2008, 00:01:35
vrijdag 3 oktober; Hartlepool - Swindon Town
zaterdag 4 oktober; Worcester City - AFC Wimbledon

2 heerlijke wedstrijden gezien. Swindon kwam eenvoudig op 0-3 maar het werd in de laatste minuut alsnog 3-3. Worcester stond binnen het half uur ook op 3-0 maar Wimbledon kon het kunstje van Hartlepool niet herhalen; ze kwamen niet verder dan 3-2.

Sebastiaan_W

Citaat van: Batflyer op okt 05, 2008, 21:37:25
Vandaag dus naar de IJsselderby geweest. Een matige tot slechte wedstrijd, klote weer en een stadion dat zelfs bij een échte wedstrijd niet sfeervol is.

Ik had er wel ff wat meer van verwacht.

Ik heb de wedstrijd gister op tv gezien, maar was werkelijk niet om aan te zien. Penalty was een cadeautje. Het stadion helpt zeker niet mee aan de sfeer, de ruimte tussen het veld en de tribunes is zover dat ze er een winkelpromenade van kunnen maken. Echt een sfeerloze bak!

Overigens werd het na de wedstrijd wel even leuk dat de spelers van GAE hun aanhang bedankte. Op tv was nou niet te zien wat Lim Duan daar aan het doen was, maar hij werd ff lekker die boarding ingegooid door een speler van GAE en vervolgens was er een opstootje. Was ook duidelijk te zien dat van der Haar(aanvoerder Zwolle) witheet was op Lim Duan, dus hij zal wel iets hebben uitgehaald.

Vorig seizoen ben ik trouwens ook naar deze IJsselderby geweest, maar dan in de Adelaarshorst. Dat is wel een absolute aanrader!

Batflyer

Vooral de tweede helft was gewoon dramatisch. Zwolle durfde niks en GAE speelde op 0-0.

Dat opstootje heb ik helaas gemist, want ik ging na het laatste fluitsignaal meteen naar beneden om nog wat spelers te spreken. Binnen heb ik op een groot scherm wel kunnen zien dat Van der Haar inderdaad heel boos was op Lim-Duan.

Volgens Achmed Ahahaoui stond 'wijsneus Lim-Duan' het Eagles-publiek te provoceren. Heb ook in de Stentor gelezen dat Frank Broers zou zijn neergetrapt door Diederik Boer. Die twee stonden in de catacomben ook nog wat te bekvechten.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Batflyer

Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)