Week 42, ma 12 oktober t/m zo 18 oktober

Gestart door King Nothing, okt 03, 2009, 23:10:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Last-minute: Zulte-Waregem v Germinal-Beerschot, over 4 uurtjes.

Ik ben trouwens erg benieuwd hoe Han de U20 WK beleefd heeft.

hgrm

Citaat van: hgrm op okt 13, 2009, 13:16:25
Vrijdag(!)avond 16/09: Nunspeet - Be Quick
Zaterdag 17/09: To be decided, mogelijk Zulte-Waregem  -  Beerschot.

De doelpuntenregen gaat door, evenals het vallen van de rode kaarten.

2-2 in Nunspeet, 4-0 in Waregem. En bij Nunspeet ook nog 2 rode kaarten. Dat brengt de buit van de afgelopen 3 weekeinden op:
5 wedstrijden, 25 goals en 5 rode kaarten.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hielke

Wat kan er veel veranderen in een korte tijd. Twee seizoenen geleden werd PSV op eigen veld weggespeeld door Heerenveen, maar bleef het helaas bij 1-1. In februari wonnen we in Eindhoven, met de winnende 2-3 in de 93e minuut.

En gisteren. Nou ja. PSV had met 5-0 kunnen winnen, maar scoorde als door een wonder pas in de 80e minuut. En daar lieten ze het bij. Heerenveen wist tot geen enkele serieuze doelpoging te komen. Dat is wel heel zorgwekkend.

King Nothing

Vrijdag Bielefeld met 1-0 zien winnen van Aachen. Baggerpot trouwens. Bielefeld is puur gericht op resultaat (3e 1-0 achter elkaar) en Aachen kon niets. Bielefeld gaat weer pormoveren.

Vandaag Meppen - Oldenburg. Wedstrijd? Geen idee, ik heb me 3 uur lang vermaakt met bier, braadworst, rondlopen en ouwehoeren.  't Was niet druk, er waren denk ik zo'n 4000 toeschouwers. Wel mooie spandoeken van beide clubs. En allememagies, wat een boel politie.
Vriend van m'n zus stond bij het uitvak te kijken naar de voorbereiding van een sfeeractie, vraagt aan een steward of hij een foto mag maken. Hek gaat open en vriend van zus mag zo op het veld foto's maken van het uitvak. Ik sta tegen het einde van de wedstrijd aan de lange kant met een andere vriend van me te keuvelen, we zien een open hek waar supporters door mogen om spandoeken weg te halen en we lopen gewoon door dat hek. Niemand die vraagt wat we gaan doen. Oud-Emmenaar Johan Wigger komt langslopen, we hebben (groep van 5 man) zeker een half uur met hem staan praten over voetbal, beleving, uitwedstrijden, FC Emmen, SV Meppen, verschil in beleving tussen NL en Dld, sfeer en gezelligheid. Wij twee (vriend en ik) kregen daarna nog even een rondleiding langs kleedkamer, fysiohok, materiaalhok en spelerstunnel. We lieten Wigger z'n gang gaan en stonden 2 minuten later op de middenstip van de Vivaris-Arena. Mooie foto's gemaakt van een leeg stadion, weggelopen en nog een paar bier gehad in een supportersbar.
Geweldig vermaakt, Meppen komt dit seizoen nog vaker in m'n agenda. En het shirt van Wigger krijgen we aan het einde van het seizoen. Gewoon, omdat hij het mooi vond dat er wat Emmenaren kwamen kijken en dat we zo'n leuk gesprek hebben gehad.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Sebastiaan_W

Foto's ga je binnenkort hier plaatsen?

King Nothing

Ik zal eens zien, de meeste heb ik met m'n mobiel gemaakt of met de camera van m'n zus die alleen digitale zoom heeft. M'n standaard groundhopcamera vergeten mee te nemen door een combinatie van drukte, kater en teveel gepraat.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad