Week 5, maandag 30 januari 2012 - zondag 5 februari 2012

Gestart door FWM, jan 22, 2012, 00:50:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Treinkaartjes nog duurder maken?

Mwah..... 3 dagen per jaar? In Nederland is er altijd wel wat met het spoor. Bij 3 cm sneeuw, als er 12 blaadjes op het spoor vallen, vele sein en/of wisselstoringen en ga zo maar door.

Koning Kriel

Citaat van: witte leeuw op feb 08, 2012, 14:03:46
Mwah..... 3 dagen per jaar? In Nederland is er altijd wel wat met het spoor. Bij 3 cm sneeuw, als er 12 blaadjes op het spoor vallen, vele sein en/of wisselstoringen en ga zo maar door.

In Nederland hebben we ook altijd wat te zeiken. Nederland staat na Japan op een tweede plek als je kijkt naar het percentage treinen dat op tijd aankomt. Nou moet ik bekennen dat ik zelf altijd heerlijk in de auto stap maar zo slecht is ons spoor volgens mij niet.

spons

Citaat van: Koning Kriel op feb 08, 2012, 15:08:51
In Nederland hebben we ook altijd wat te zeiken. Nederland staat na Japan op een tweede plek als je kijkt naar het percentage treinen dat op tijd aankomt. Nou moet ik bekennen dat ik zelf altijd heerlijk in de auto stap maar zo slecht is ons spoor volgens mij niet.

Volgens de gegevens van de spoorwegen zelf, een slager die zijn eigen vlees keurt ? Ik heb mijn twijfels
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen