Week 49 maandag 30 november tot en met zondag 06 december

Gestart door spons, okt 20, 2015, 19:53:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick


AthleticHolanda

Citaat van: Niels_Zitterd op nov 25, 2015, 14:25:32
30-11 MVV Maastricht - Fortuna Sittard, voor een waarschijnlijk diepterecord aan toeschouwers...

De lol is er bij mij al af gegaan sinds het buitensporige politiegeweld van enkele jaren geleden. Sindsdien is deze derby voor mij niet meer zo vurig als ze geweest is.
Nu wilde ik het toch weer eens proberen aangezien de politie zelf ook geschrokken leek van alle commotie en alle negatieve publiciteit, en daardoor een minder prominente rol speelde, maar dan krijg je dit weer. Ik pas maar weer dus.

Citaat van: Niels_Zitterd op nov 25, 2015, 16:11:45
Allereerst de maandagavond, een derby hoort in het weekend, of in elk geval op de vrijdagavond gespeeld te worden als je het mij vraagt.

...

In Maastricht boycotten de fanatiekere fans de wedstrijd.

Ondanks dat ik het groundhoptechnisch gezien af en toe wel handig vind, begrijp en ondersteun ik alle protesten tegen voetbal op maandag. Maar een beetje hypocriet vind ik het wel aangezien het voor 80% dezelfde redenen betreft als voetbal op vrijdag(avond).
Vrijdagavond is voor uitsupporters in NL misschien nog wel lastiger gezien de vele files na werktijd. Toch is dat geen probleem voor Ultras Mestreech, maar de maandag wel... dat snap ik niet helemaal.

Voetbalman

Lijkt me dat vrijdag de start van het weekend is met bijhorend pintjes drinken op het voetbal. Maandag is de start van de week, als je dan aan het bier gaat kan dat je wel eens een lange werkweek opleveren qua gevoel ;)


Niels_Zitterd

Sowieso is het inderdaad wat Freebird zegt al een gevoelskwestie, als ik naar een dergelijke wedstrijd ga wil ik met mijn vrienden een pint kunnen pakken zonder dat mijn werkgever er last van heeft de dag erna. Wil ik dat met verlof doen dan ben ik minimaal het dubbele aantal uren kwijt.

De belachelijke maatregelen waren er al voor het incident met de Politie in Sittard. Maar het is voor de supporter die niet direct aan de club verbonden is een reden om weg te blijven. Boycot van fans ben ik heel simpel in, ongeacht of je het wel of niet eens bent met de speeldag of tweede elftal, je staat ten alle tijden achter je eigen club. Protest kun je ook op een andere manier kenbaar maken.

Jehoentelaar

Boycots door supporters zijn altijd verwerpelijk vind ik. MVV heeft een aardige schare trouwe aanhang en moet zoals gebruikelijk weer alle zeilen bijzetten om de kansen op de play-offs reƫel te houden. Dan is een beetje sfeer in zo'n stadion best welkom.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

maikelll043

Citaat van: Niels_Zitterd op nov 25, 2015, 21:05:08
Boycot van fans ben ik heel simpel in, ongeacht of je het wel of niet eens bent met de speeldag of tweede elftal, je staat ten alle tijden achter je eigen club. Protest kun je ook op een andere manier kenbaar maken.

Hier ben ik het met je eens !

30/11 MVV Maastricht - Fortuna Sittard
04/12 FC Emmen - MVV Maastricht

Langemannetje

73 grounds in 14 verschillende landen

ALenstra



HRM1880

1/12 AA Gent-Zulte Waregem (ov)
2/12 Westerlo-Antwerp
4/12 Sparta Rotterdam-Volendam
5/12 RVVH-Rijnsburgse Boys
5/12 Excelsior-FC Twente
6/12 Duffel-Wolvertem of iets dichter bij huis naargelang de kater

Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

HRM1880

Citaat van: Jehoentelaar op nov 29, 2015, 21:03:24
Dat is weer een fraaie reeks.
Zo'n weekend dat je eigen club niet speelt, moet je toch iets verzinnen.

Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Shepherd

Citaat van: HRM1880 op nov 29, 2015, 22:23:41
Zo'n weekend dat je eigen club niet speelt, moet je toch iets verzinnen.
Boze tongen beweren dat Eupen de onrust rondom Brussel heeft aangegrepen om niet tegen jullie te spelen ivm teveel blessures. Zouden ze echt zo ver gaan?

De publiekswissel

#44
05/12 Excelsior en FC Twente.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/