Fixtures Italia en andere landen

Gestart door hoevenen lion, jun 16, 2008, 22:12:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hoevenen lion

Nu de Engelse fixtures er zijn komt de goesting om te hoppen weer volledig boven. Maar zou ook is graag naar het zuiden hoppen. Iemand enig idee wanneer de fixtures in Italie, Zwitserland, Portugal en Spanje er zijn?

Ici c est Paris

IK heb geen idee. Weet wel dat de Belgische morgen uitkomen, en las op de Spaanse LFP-site wel van wanneer tot wanneer de competitie er loopt in een nieuwsbericht, maar mijn Spaans is niet goed genoeg om daar meer van te begrijpen.

Remco

De Italiaanse speelschema's komen meestal pas een paar weken voor het begin van de competitie uit. Dus ik denk pas begin/midden augustus.

Zwitserland begint op 16 juli. Zie deze pdf voor het complete programma. http://www.football.ch/sfl/cm/ASL%20Herbst%202008-2009.pdf

hoevenen lion

Bedankt. Begint moeilijke keuze te worden. Heb in england al leuke wedstrijden voor het weekend van 08/11/2008. Maar in Zwitserland is het dan de zurich derby. Maar ga nog wachten tot ik de fixtures van Italie en Spanje heb om de knoop door te hakken.

Maroboduus

Vergeet niet dat de derby van Zürich vier keer per jaar gespeeld wordt en dat alle vier edities het komende seizoen in het nieuwe Letzigrund worden gespeeld. Mogelijkheden genoeg dus om die match te pakken.

hoevenen lion

De kalender is er in Italie:

http://www.lega-calcio.it/comun/0809/cu6.pdf

Als ik in september in italie zit ga ik al zeker naar Inter - Catania. En misschien ga ik ook nog naar Livorno - Mantova.

Voor men november weekend gaat het nu echt wel een moeilijke keuze worden. In italie is het dan Torino - Palermo en Genoa - Reggina. Als deze op zaterdag en zondag komen te staan denk ik dat het Italie zal worden.

Houseman

Wanneer worden de verschuivingen voor tv bekend?

hoevenen lion

Ik weet het niet. Hopelijk redelijk snel.
Heb al wel door dat het niet zo makkelijk is om aan tickets te geraken.

Houseman

Dat valt volgens mij reuze mee, er zijn in Italie maar zeer weinig stadions elke week uitverkocht. Online zal het je niet lukken maar in Italie bij filialen van Listicket kan je gewoon kaarten kopen.

Aaron Harder

2 (?) jaar geleden speelde Heerenveen voor de Uefa Cup in Parma. De woensdag ervoor zijn we met 8 man naar Inter - Sporting geweest in de CL. Aan de kassa waren daar gewoon kaarten te koop op vertoon van een geldig paspoort. De wedstrijd was bij lange na niet uitverkocht.

Je kunt het altijd dus bij de kassa gaan proberen.
Alles kan kapot!

spons

Citaat van: Houseman op jul 28, 2008, 22:41:10
Wanneer worden de verschuivingen voor tv bekend?

verschuivingen voor de tv worden meestal pas in de week voorafgaande bekend in italie maar je kunt wel na de CL en UEFA Cup loting een inschatting maken. Clubs die op dinsdag CL spelen zullen het voorafgaande weekend op zaterdag spelen en clubs die op donderdag UEFA Cup spelen in ieder geval de wedstrijd erop niet op zaterdag.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hoevenen lion

kl*te beide ploegen spelen geen europees en de tegenstanders evenmin. Ga gewoon hopen dat 1 van de 2 verschuift. Anders zal het in combinatie met serie B worden of toch een engels weekend.