Hoofdmenu

PC & Media Perikelen

Gestart door Han, mrt 16, 2008, 21:49:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Batflyer

Ik heb van Spurs - Roma een videoverslag gemaakt dat ik op YouTube wil zetten. Gisteren heb ik het ook al geprobeerd, maar het lukte niet. Een aantal seconden nadat ik op 'Video uploaden' had geklikt kwam er telkens een foutmelding, "De verbinding werd geherinitialiseerd" of zoiets.

Ben nu weer aan het proberen, ik krijg nu geen foutmelding maar ik heb het idee dat hij niks verder komt met uploaden.
Wie weet hier een oplossing voor?
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Denniz1974

Heb je wel een account op youtube ?
Voeg me anders even toe op msn denniz1974 en dan bij hotmail

Han

Hoe slaagt Hugo erin om zijn handels- en watermerk diagonaal op fotowerk te plaatsen?
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Hugo

Citaat van: Han op okt 12, 2008, 00:47:14
Hoe slaagt Hugo erin om zijn handels- en watermerk diagonaal op fotowerk te plaatsen?

Ik deed dat met het programma Photofiltre, maar nu gebruik ik Micrografx Picture Publisher. Maar dat is geen antwoord op de vraag. Beide programma's hebben een functie Angle welke is in te stellen op hele graden nauwkeurig. Het lijkt mij dat alle soortgelijke programma's een dergelijke fiunctie hebben.

TeeZee

Ik heb een nieuwe laptop. Met Windows Vista. Ik vind het wennen. Ik mis vooral de optie "uitvoeren", die je in XP o.a. te zien kreeg als je op de startbutton drukte. Verder gaan alle van te voren geinstalleerde trial versions van McAfee, Office e.d. er zo snel mogelijk af. Het aller ergste is dat mijn muis niet 100% werkt. Ik heb ter hoogte van de duim namelijk een knop zitten die ik altijd gekoppeld had aan de back button in de diverse browsers. Die knop werkt dus niet meer en er zijn GEEN vista drivers beschikbaar voor mijn muis van 7,5 jaar oud.

Maar verder is het leuk speelgoed.

Stadionhopper

Succes met Vista, misschien had je eventjes kunnen wachten, Windows 7 is in aantocht.

Vind zelf Vista achterlopen op XP, de handelingen zijn trager, soms reageert de browser niet meer. Het uiterlijk van Vista ziet er wel wat gelikter uit.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Als je je startmenu terugzet naar classic dan kun je wel uitvoeren kiezen. Ik ben geen voorstander van Vista, heb dan ook alles zoveel mogelijk in windows 98 style teruggezet.

TeeZee

Citaat van: Stadionhopper op jul 29, 2009, 20:31:04
Succes met Vista, misschien had je eventjes kunnen wachten, Windows 7 is in aantocht.
Ik krijg een gratis upgrade naar windows7 in oktober. De meeste nieuwe pc's hebben die optie.

TeeZee

Citaat van: Joost op jul 29, 2009, 20:31:44
Als je je startmenu terugzet naar classic dan kun je wel uitvoeren kiezen. Ik ben geen voorstander van Vista, heb dan ook alles zoveel mogelijk in windows 98 style teruggezet.
Windows 98 is misschien wel de meest instabiele windows aller tijden, XP is bij mij nooit vastgelopen. Ondanks het wennen, wil ik niet meegaan in het vasthouden aan oude software. Je moet wel meegaan met je tijd.

Stadionhopper

Citaat van: TeeZee op jul 29, 2009, 20:35:21
Windows 98 is misschien wel de meest instabiele windows aller tijden, XP is bij mij nooit vastgelopen. Ondanks het wennen, wil ik niet meegaan in het vasthouden aan oude software. Je moet wel meegaan met je tijd.

Volgens mij was Windows ME nog een graadje erger.
Ok wel beter dat je een upgrade naar Windows 7 krijgt, al is dat ook maar afwachten wat voor iets dat gaat worden.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Citaat van: TeeZee op jul 29, 2009, 20:35:21
Windows 98 is misschien wel de meest instabiele windows aller tijden, XP is bij mij nooit vastgelopen. Ondanks het wennen, wil ik niet meegaan in het vasthouden aan oude software. Je moet wel meegaan met je tijd.

Ik vond de lay-out en overzichtelijkheid wel bijzonder goed. Al moet ik wel zeggen dat ik bij iedere windows versie het startmenu terugzet naar W98 en dus eigenlijk nog nooit heb gewerkt met die nieuwe. De nieuwe versie van office is ook een compleet drama. Ik had graag Office 2003 maar dan met de sheetgrootte van 07.

TeeZee

Citaat van: Joost op jul 29, 2009, 21:13:30De nieuwe versie van office is ook een compleet drama. Ik had graag Office 2003 maar dan met de sheetgrootte van 07.
Ik draai OpenOffice.

Joost

Citaat van: TeeZee op jul 29, 2009, 21:20:58
Ik draai OpenOffice.
Geprobeerd jaren geleden maar ik vond de overstap te groot. Ik ben nogal conservatief wat betreft computerprogramma's. Vandaar dat ik ook nog altijd Chmapionship Manager 01/02 speel.

Han

Ik 'gebruik' uit gewenning Microsoft Office 2007.

Er is in Word sprake van een sjabloon, genaamd NORMAL.

Door onbekende oorzaak ben ik de oorspronkelijke pagina-instelling van NORMAL 'kwijt'. Als ik nĂș een nieuw document open staat de cursor stijf bovenaan tegen de bovenste rand en is vrijwel geen sprake van een linkermarge.

Als ik in een geopend blanco document voor pagina-instelling nieuwe 'waarden' kiest, vraagt Office of ik die veranderingen wil behouden omdat ze effect hebben op het sjabloon NORMAL. Ik bevestig dat.

Echter, van nieuwe waarden en instellingen is geen sprake als ik een nieuw document open.





Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Citaat van: Joost op jul 29, 2009, 21:48:08
Geprobeerd jaren geleden maar ik vond de overstap te groot.
Ik merk weinig verschil.

CiteerIk ben nogal conservatief wat betreft computerprogramma's. Vandaar dat ik ook nog altijd Chmapionship Manager 01/02 speel.
Het kan erger. Ik ben na Premier Manager 97 gestopt met het spelen van voetbalmanagerspellen. Te veel toeters en bellen.