Week 40: ma 28 september t/m zo 4 oktober

Gestart door AthleticHolanda, sep 08, 2009, 20:11:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hielke

Het Europese avontuur is weer voorbij. Letland dan. Een mooie stad, Riga. Veel gezelligheid ook in de kroegen, waar de 120 meegereisde supporters met een legitiem excuus verbleven. Het regende namelijk af en toe flink.

FK Ventspils tegen sc Heerenveen was een troosteloze wedstrijd in een troosteloze ambiance. Erg jammer, want deze trip had een betere wedstrijd verdiend. Een uitgebreid(er) verslag volgt nog wel.


Lek11

Ik heb gister de hele dag in Brussel gezeten. Gezellige dag gehad met een vriendschappelijke band tussen beide supportersgroepen. Er was ook een BBQ georganiseerd voor Anderlecht en Ajax supporters. Aangezien ik geen kaartje had ging ik erheen met het idee in de kroeg te gaan kijken. Dankzij een openstaand hek in de rust heb ik de tweede helft alsnog in het stadion kunnen kijken, daar waar ook de 2 doelpunten vielen.

http://www.at5.nl/artikelen/24614/bbq-anderlecht-ajax

Joost

Alemannia creeert vanavond 19 kansen (Cottbus 1) en krijgt 13 hoekschoppen (Cottbus 0) en weet 1-1 te spelen.

Vaig

Net eindelijk weer eens een leuke pot gezien in Sittard, waar Fortuna, Volendam op de knieen kreeg:3-2. 2x achtergestaan, 2 penalty's (waarvan 1 benut). Hele belangrijke zege, aangezien ook Emmen gewonnen heeft.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Joost

Dadelijk toch maar eens naar de Sportoase Eburondome voor KSK Tongeren Hedera Millen v Union Royal Namur.

Joost

Citaat van: Joost op okt 03, 2009, 18:57:53
Dadelijk toch maar eens naar de Sportoase Eburondome voor KSK Tongeren Hedera Millen v Union Royal Namur.

De 'Sportoase' is werkelijk onvindbaar. We waren een uur voor aftrap vertrokken en volgens de routeplanner was het 44 minuutjes. Redelijk op tijd dacht ik. De plek waar het stadion zou moeten zijn was leeg, de kaart in Tongeren klopte niet. Gezoek in Tongeren naar bordjes stadion waren vruchteloos en na zo ongeveer het hele stadje gezien te hebben had ik moet al opgegeven toen plots miniscule bordjes 'Sportoase' tevoorschijn kwamen. Blijkt dat het complex 5(!!!) kilometer voor Tongeren ver weg verstopt op een industrieterrein ligt. We hadden 'slechts' 36 minuten gemist. De persoon voor mij kreeg de allerlaatste hamburger, ik werd afgezet door 1,70 te betalen voor een kleine tuutje chips, zaten er een stel vervelende koters met een plastic dopje over de grond te schuren wat een vreselijk piepend geluid maakte maar gelukkig viel de enige goal wel na rust. Nouja gelukkig... Eigenlijk had ik naar Charleroi v Kortrijk gewild, dat werd 0-2, 3-2 en in de laatste minuut 3-3.

Bah.

hgrm

Citaat van: hgrm op okt 01, 2009, 21:51:55
idem

En misschien nog iets op 3/10 als ik zin heb. Bennekom ofzo.

Pijn in mijn rug heeft me hiervan weerhouden. Inmiddels kan ik me weer enigszins bewegen, dus DHC-Quick Haag moet lukken morgen. Het snooker na afloop wordt een ander verhaal, tenzij we op een tafel kunnen spelen die minstens anderhalve meter hoog is.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bossche Bol

Vandaag RW Essen met 4-0 zien winnen bij Trier.
Het is me een raadsel hoe Trier achtereenvolgens Hannover 96 en Arminia Bielefeld uit de DFB Pokal kegelde.
Maar ja bekervoetbal is blijkbaar toch wat anders dan competitie.

Vanavond op Staaien Sint-Truiden weer zien verliezen.
Staaien was een revisit. Laatste keer ergens in de jaren 90. Kende het niet meer terug, 3 van de 4 tribunes zijn sindsdien nieuw.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

wekke

Germinal Beerschot-Westerlo en Standard-KRC Genk vielen door omstandigheden jammer genoeg weg. Toch een heel leuke week geweest met de bezoekjes aan Eindhoven, Aken en Kerkrade.

hgrm

Citaat van: hgrm op okt 03, 2009, 22:53:58
Pijn in mijn rug heeft me hiervan weerhouden. Inmiddels kan ik me weer enigszins bewegen, dus DHC-Quick Haag moet lukken morgen. Het snooker na afloop wordt een ander verhaal, tenzij we op een tafel kunnen spelen die minstens anderhalve meter hoog is.

Ondanks dat mijn rug me halverwege de tweede helft dwong om de zittribune te verruilen voor de staanplaatsen (ff lekker zielig doen....), heb ik me uitermate vermaakt bij DHC-Quick, dat na een 0-3 tussenstand in 4-4 eindingde. Letterlijk een wedstrijd waar alles in zat.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Mijn laatste drie wedstrijden eindigden in respectievelijk 3-3, 2-2 en 4-4. Not bad.

3434

Citaat van: TeeZee op okt 06, 2009, 20:32:41
Mijn laatste drie wedstrijden eindigden in respectievelijk 3-3, 2-2 en 4-4. Not bad.

Wat is dat toch met die gelijkspelen.. Mijn laatste 3 wedstrijden 1-1, 2-2, 2-2.
Telkens kwam de thuisploeg op voorsprong en gaf het na mak spelen weg.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Hugo

Citaat van: Lek11 op okt 02, 2009, 16:19:03Aangezien ik geen kaartje had ging ik erheen met het idee in de kroeg te gaan kijken. Dankzij een openstaand hek in de rust heb ik de tweede helft alsnog in het stadion kunnen kijken, daar waar ook de 2 doelpunten vielen.

Een openstaand hek tijdens een dergelijke wedstrijd, dat kan ook alleen maar in Belgie. Maar leuk voor jouw.

Viel er niks te halen op de zwarte markt?

Lek11

#58
Citaat van: Hugo op okt 07, 2009, 21:14:11
Een openstaand hek tijdens een dergelijke wedstrijd, dat kan ook alleen maar in Belgie. Maar leuk voor jouw.

Viel er niks te halen op de zwarte markt?

Mij verbaasde het dat het ook zo makkelijk ging. Als de hekken dicht zaten was ik ook wel binnen gekomen, zo hoog waren deze immers niet en het is ook nog eens verdekt met bomen en je ziet niks geen beveiliger of steward lopen buiten.

Er waren nog genoeg kaarten te koop, ook via de reguliere manier maar deze kaarten waren tussen de 70 en 100 euro (lange zijde). Dat ga ik niet neerleggen voor zo'n wedstrijd. Ik heb nog enkele Belgen op straat kaarten zien verkopen voor 50-60 euro, maar van mij hoefde het niet zo. Bovendien was ik samen met een stel vrienden die ook geen kaarten had/kocht. Maar uiteindelijk zaten we toch allemaal binnen haha.