Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

ricodejong4

Citaat van: hgrm op mei 17, 2017, 12:08:27
Naast het stadion is een parkeergarage waar je zo inrijdt vanaf de snelweg. Tijdens mijn twee bezoeken aan Bochum (Leverkusen, redelijk vol en FSV Frankfurt, half leeg) was de parkeergarage een prima optie en was ik ook zo weer weg.

Verder loopt de tramlijn vanaf de binnenstad/het station voor het stadion langs.
Als je de auto aan de achterkant van het station van Oberhausen parkeert en vervolgens met de trein naar Bochum Hbf en dan met lijn 308 of 318 naar het stadion.
Als je je kaartje al hebt, is dit waarschijnlijk gratis.

Top! Dankje!

Koning Kriel

Die parkeergarage naast de snelweg is mij ook prima bevallen

HRM1880

Citaat van: ricodejong4 op mei 17, 2017, 11:56:36
Komende zondag voor het eerst Bochum bezoeken. Heeft iemand tips voor een goede Bochum ervaring? Bijvoorbeeld met betrekking tot parkeren of een goede locatie om bier te drinken vooraf? :)
Als je in Bochum centrum iets wilt eten of drinken moet je aan Bermuda 3eck zijn.

Footballromantic

Citaat van: HRM1880 op mei 17, 2017, 17:28:37
Als je in Bochum centrum iets wilt eten of drinken moet je aan Bermuda 3eck zijn.

Zeker waar! Wij waren er na de wedstrijd naar ons hotel gegaan, uit eten geweest en wat wezen drinken. Inmiddels was het zo'n 5 uur na de wedstrijd, maar het was er nog steeds druk en gezellig!:)
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

ricodejong4

Thanks voor de tips! Gaat een mooie dag worden, wedstrijd inmiddels uitverkocht en ongeveer 5.000 St Pauli fans verwacht.

Sebastiaan_W

Citaat van: ricodejong4 op mei 19, 2017, 11:18:52
Thanks voor de tips! Gaat een mooie dag worden, wedstrijd inmiddels uitverkocht en ongeveer 5.000 St Pauli fans verwacht.

Zag gister dat de wedstrijd is uitverkocht.

Luccie

Citaat van: Sebastiaan_W op mei 19, 2017, 12:28:36
Zag gister dat de wedstrijd is uitverkocht.

Best apart, want de wedstrijd gaat toch nergens meer om?

Sebastiaan_W

Citaat van: Luccie op mei 19, 2017, 13:10:47
Best apart, want de wedstrijd gaat toch nergens meer om?

Buiten winstpremie en prestige niet. Beide clubs zijn veilig.

Freekos79

Laatste thuiswedstrijden zijn in Duitsland op een of andere manier altijd heel goed bezocht en vaak al ver van te voren uitverkocht.
Volgende wedstrijd: ?

ricodejong4

Citaat van: Freekos79 op mei 19, 2017, 15:21:19
Laatste thuiswedstrijden zijn in Duitsland op een of andere manier altijd heel goed bezocht en vaak al ver van te voren uitverkocht.

Schijnt ook traditie te zijn om massaal met de laatste uitwedstrijd mee te gaan. Aantal jaar geleden nam St Pauli halverwege het seizoen 500 man mee naar Bochum, nu 10 keer zoveel.

HRM1880

Citaat van: ricodejong4 op mei 19, 2017, 15:49:05
Schijnt ook traditie te zijn om massaal met de laatste uitwedstrijd mee te gaan. Aantal jaar geleden nam St Pauli halverwege het seizoen 500 man mee naar Bochum, nu 10 keer zoveel.
Inderdaad. Tickets voor die uitwedstrijden worden vaak ook weken tot maanden op voorhand verkocht. Ben zo eens naar Union Berlin-1860 München geweest en het bezoekersvak was toen reeds in februari uitverkocht.

FCT1980

Geweldig toch zo'n afsluiting van het seizoen?
Mooi weer, biertje erbij, beetje ouwehoeren met elkaar en er wordt ook nog gevoetbald.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bakkie

Citaat van: FCT1980 op mei 19, 2017, 16:45:22
Geweldig toch zo'n afsluiting van het seizoen?
Mooi weer, biertje erbij, beetje ouwehoeren met elkaar en er wordt ook nog gevoetbald.

Betere omstandigheden krijg je niet!

Ik heb kaarten gekocht voor MSV Duisburg - FSV Zwickau.
MSV is al gepromoveerd maar is nog niet officieel kampioen omdat ze maar een voorsprong van 1 punt hebben op Holstein Kiel.
Iemand enig idee of deze wedstrijd nog een beetje leeft bij de MSV supporters ondanks dat ze al gepromoveerd zijn?

Freekos79

Citaat van: Bakkie op mei 19, 2017, 17:11:07
Betere omstandigheden krijg je niet!

Ik heb kaarten gekocht voor MSV Duisburg - FSV Zwickau.
MSV is al gepromoveerd maar is nog niet officieel kampioen omdat ze maar een voorsprong van 1 punt hebben op Holstein Kiel.
Iemand enig idee of deze wedstrijd nog een beetje leeft bij de MSV supporters ondanks dat ze al gepromoveerd zijn?
Ik denk het wel. Ze zullen de promovendus wel hartstochtelijk toezingen
Volgende wedstrijd: ?

Denniss

Al meer dan 25.000 kaarten verkocht, Bakkie!