Verlanglijst/Vooruitzicht 2016/2017

Gestart door Jeje, jul 03, 2016, 21:58:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robbie

-Begin oktober komt de NFL naar Londen, waar ik al kaarten voor heb. Ik wil het (uiteraard) combineren met voetbal. Dit zyn de opties:
-Tottenham Hotspur: myn jeugddroom, en wil eigenlyk die droom zoveel mogelyk uitstellen.
-Southend United: heb ik al bezocht en is me prima bevallen
-Fulham: heb ik iets van 10x van de buitenkant gezien, het wordt tyd om er eens een wedstryd mee te maken.

-GAE-Zwolle, de Ysselderby komt er weer aan.

Verder heb ik al een retour Bergamo begin november gereserveerd en wacht met smart op het programma.



FC_Emmen

De I & J toetsen op je toetsenbord zijn kapot? :)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Robbie

Citaat van: FC_Emmen op jul 04, 2016, 12:03:34
De I & J toetsen op je toetsenbord zijn kapot? :)

LoL. Ik zit in de luchthaven van Tel-Aviv te wachten op myn vlucht en heb alleen myn I-phone, dus type zo weinig mogelijk letters. :-). Ik ben hier sinds donderdag en heb de Europa League voorronde wedstryd Maccabi Tel-Aviv- Gorica gemist, balen! Voortaan beter voorbereiden!

FC_Emmen

Dat is wel jammer idd. Israel staat ook nog op mijn lijstje om keer iets te bezoeken.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

spons

Citaat van: FC_Emmen op jul 04, 2016, 12:18:45
Dat is wel jammer idd. Israel staat ook nog op mijn lijstje om keer iets te bezoeken.

Israël staat bij mij bovenaan de zwarte lijst als land om nooit van mijn leven te komen.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nort

Citaat van: spons op jul 04, 2016, 13:06:01
Israël staat bij mij bovenaan de zwarte lijst als land om nooit van mijn leven te komen.
Het aandoen van Israël heeft, buiten de morele aspecten, ook meer nadelen dan voordelen.

HRM1880

De Afrika Cup in Gabon staat zeer hoog op mijn verlanglijst. Al is er nog veel onduidelijkheid over de speeldata dus dat regelen zal nog even moeten wachten.
Voor de rest waarschijnlijk weer impulsieve trips afhankelijk van goedkope vliegtuigtickets of een leuke wedstrijd. Links of rechts misschien eens een stadion dat zal verdwijnen.
In oktober wel reeds een lang weekend Bratislava/Wenen geboekt met als hoofddoel de eerste Weense derby in het nieuwe stadion van Rapid.

Appie_M

Op mijn verlanglijstje voor dit seizoen staat tot nu toe het volgende:


  • Een weekend in Berlijn met een thuiswedstrijd van zowel Hertha als Union
  • De Eeuwige Derby tussen Partizan en Rode ster in het weekend van 17 september
  • De Duitse supercup tussen Dortmund en Bayern.
  • Werder Bremen
  • RC Lens

En verder nog maar eens kijken of er wat leuks op mijn pad komt

ALenstra

Citaat van: spons op jul 04, 2016, 09:14:25
Ik zie bij een paar mensen Lille staan.

Zou maar rustig aan doen, dat stadion staat er de komende 20 jaar nog wel en is bovendien volkomen oninteressant
Inderdaad leuk om te doen maar ook niet iets van "dat moet ik absoluut doen".

voetbalfan

- KFC Diest
- Hamme
- Deinze
- Patro Maasmechelen

- NEC
- Willem II
- Excelsior
- Fortuna Sittard
- Borussia Mönchengladbach
- 1. FC Köln
- Metz

Jehoentelaar

Citaat van: nort op jul 04, 2016, 10:41:23
- Darmstadt
- Southend United
- Hearts
- DHC Delft

DHC moet ik ook nog steeds naartoe. Eigenlijk gek dat die nog open staat, kan er vanuit het ouderlijk huis makkelijk naartoe fietsen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Penders

Citaat van: ALenstra op jul 04, 2016, 16:45:09
Inderdaad leuk om te doen maar ook niet iets van "dat moet ik absoluut doen".

We zullen het gaan zien ;)

Robbie

#27
Citaat van: spons op jul 04, 2016, 13:06:01
Israël staat bij mij bovenaan de zwarte lijst als land om nooit van mijn leven te komen.

OKay >>

willytown79

Qua stadions:

Celtic Glasgow
Fulham
KV Mechelen
RW Essen
Fortuna Düsseldorf
Sparta
NAC
Go Ahead Eagles
De Graafschap

Qua wedstrijden:

Bristol City - Aston Villa of Cardiff City
Old Firm, helaas ondanks ingangen bij beide clubs praktisch onmogelijk

John Sleeuwenhoek

Citaat van: willytown79 op jul 05, 2016, 10:34:34
Qua stadions:

Celtic Glasgow
Fulham
KV Mechelen
RW Essen
Fortuna Düsseldorf
Sparta
NAC
Go Ahead Eagles
De Graafschap

Qua wedstrijden:

Bristol City - Aston Villa of Cardiff City
Old Firm, helaas ondanks ingangen bij beide clubs praktisch onmogelijk

Ik zit ook aan de Old Firm te denken. Wil graag naar de eerste in september. Ga het denk ik via de zwarte markt proberen...