Week 21: maandag 22 mei t/m zondag 28 mei

Gestart door rogo_breda, mei 04, 2017, 10:44:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jehoentelaar

Citaat van: hgrm op mei 05, 2017, 15:47:30
Ik ben er een keer voor de beker tegen Union Berlin geweest. Online kaarten kopen was geen probleem en bleek ook wel nodig. Het stadion is niet groot; alleen een hoofdtribune en open terracing aan de andere kant, geen uitbouw achter de goals. Wel mooi overigens, ook door de ligging in een park.

Ik kan btw niet voorstellen dat ze daar voor de 3. Liga mogen blijven zonder grotere Baumassnamen. Er kunnen er nu zo'n 6000 in en volgens mij geldt voor de 3. Liga een minimum van 10.000. De infrastructuur (segregatie) is ook niet top dus het zou me niet verbazen als ze -op z'n minst voor een aantal risicowedstrijden- zullen gaan uitwijken naar het Südstadion van Fortuna.

Die wedstrijd tegen Union Berlin was ik er ook, haha. Leuk complex inderdaad. Ik ken de minimumeis voor de 3.Liga niet maar 10.000 zou goed kunnen inderdaad. Segregatie van uitfans zou niet lastig moeten zijn via dat park (kwam zelf destijds ook per ongeluk bij het uitvak uit). Viktoria is kapitaalkrachtig dus wie weet toveren ze iets uit de hoge hoed.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Derkayzer

Citaat van: rogo_breda op mei 04, 2017, 10:44:08
Hemelvaart 25 mei: Finale regionale beker Mittelrhein: SC Fortuna Köln - Bonner SC in Bonn

Ik zie, als ik naar de ticket site van Bonn ga, dat er 'kein freier verkauf' is.
Hoe zit dit precies?

ALenstra

Ik lees dat kaarten alleen bij de geschäftstellen van beide finalisten alsmede bij de fussballverband mittelrhein te krijgen zijn.

Freekos79

Citaat van: Luccie op mei 05, 2017, 17:25:00
Dank voor je snelle reactie!
Donderdag dan maar meteen kaarten aanschaffen :)
Ja, ga ik ook doen.
Volgende wedstrijd: ?

rogo_breda

Citaat van: ALenstra op mei 05, 2017, 19:11:00
Ik lees dat kaarten alleen bij de geschäftstellen van beide finalisten alsmede bij de fussballverband mittelrhein te krijgen zijn.
Hmm oke, dat wordt lastig dus. Dan gaan we een andere keer.

ricodejong4

Citaat van: Freekos79 op mei 05, 2017, 16:47:58
Net gelezen: 11 mei vrije verkoop, ook online.

Dank voor deze info! Gewoon via de site van Viktoria Köln, of via de voetbalbond aangezien het een promotiewedstrijd is?

Sebastiaan_W

Citaat van: ricodejong4 op mei 08, 2017, 09:37:32
Dank voor deze info! Gewoon via de site van Viktoria Köln, of via de voetbalbond aangezien het een promotiewedstrijd is?

Via site van Viktoria, maar als je naar de site van de club gaat kan je het allemaal lezen.

rogo_breda

Viktoria Köln - Carl Zeiss Jena lijkt me een prima alternatief voor de finale in Bonn.

Sebastiaan_W


ricodejong4

Achter het net gevist voor Viktoria Koln - CZ Jena..
Als iemand 2 tickets over hebt hoor ik het graag! Je maakt er 2 personen erg blij mee!


Luccie

Citaat van: ricodejong4 op mei 11, 2017, 10:30:54
Achter het net gevist voor Viktoria Koln - CZ Jena..
Als iemand 2 tickets over hebt hoor ik het graag! Je maakt er 2 personen erg blij mee!

Zijn nu nog zo"n 20 zitplaatsen te koop op de website.
Dus als je er snel bij bent, kan het nog lukken!

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?


De Twaalfde Man

25/5: FC Kopenhagen - Brondby IF (bekerfinale)