Hoofdmenu

Must see

Gestart door Kölsche Bosschenaar, mei 10, 2017, 15:14:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jona93

must see volgend seizoen voor mij eigenlijk nog niet zoveel gepland qua buitenlandse reizen al zou ik graag Praag eens bezoeken voor een wedstrijdje leeft de derby daar eigenlijk een beetje?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Jef400

Welke van de tientallen?

Koning Kriel

Citaat van: hgrm op mei 17, 2017, 17:50:08
Ik zit te denken aan:
Duitsland: een wedstrijd in een ovalen bak met atletiekbaan. Karlsruhe is de enige echt grote op niveau die nog over is.

En daar moet je volgens mij ook nog bij opschieten. Wat dat betreft is Oberhausen ook nog wel tof, zeker in de derby tegen Essen. Grote ovalen bak, atletiekbaan, hele grote lichtmasten, DDR scorebord.

ricodejong4

Volgend jaar weer Sheffield Wednesday - Sheffield United!

Sebastiaan_W

Citaat van: Koning Kriel op mei 18, 2017, 07:51:43
En daar moet je volgens mij ook nog bij opschieten. Wat dat betreft is Oberhausen ook nog wel tof, zeker in de derby tegen Essen. Grote ovalen bak, atletiekbaan, hele grote lichtmasten, DDR scorebord.

Daar zijn ze al begonnen met slopen.

Koning Kriel

Kak, ik ben daar zelf op een perfecte dag geweest. 2e bundesliga tegen Dusseldorf. Vol uitvak, lekker biertje, bratwurst en 30 graden terwijl we vol in de zon stonden. Die pot staat hoog in mijn lijstje mooiste dagtripjes.

Arjen

Citaat van: ricodejong4 op mei 18, 2017, 08:50:49
Volgend jaar weer Sheffield Wednesday - Sheffield United!
Dat is dan weer een positief iets na het mislopen van de play-off finale! Hij staat hier op het verlanglijstje.

De publiekswissel

Citaat van: ricodejong4 op mei 18, 2017, 08:50:49
Volgend jaar weer Sheffield Wednesday - Sheffield United!

Deze plus de Belgrado derby komt op mijn 'must see' lijst voor volgend seizoen.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

jona93

Citaat van: Jef400 op mei 17, 2017, 22:49:48
Welke van de tientallen?
Heb je er meerde in Praag mss? wil eigenlijk de 1e klasse daar
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Jef400

Zoals in elke stad...
Alleen al in Praag heb je 4 clubs. Genoeg duels om in de 3e helft met de flikken te spelen lijkt mij zo.

De Twaalfde Man

Citaat van: jona93 op mei 17, 2017, 22:20:11
must see volgend seizoen voor mij eigenlijk nog niet zoveel gepland qua buitenlandse reizen al zou ik graag Praag eens bezoeken voor een wedstrijdje leeft de derby daar eigenlijk een beetje?
Ligt er aan waar je specifiek van houdt, maar als je de derby's tussen Slavia en Sparta bekijkt leeft dat meer dan genoeg. Zeker ook omdat beide clubs bovenin de competitie mee draaien. Garantie voor sfeeracties, pyroshows en goede rivaliteit