Verlanglijst/vooruitzicht 2017-2018

Gestart door De Twaalfde Man, mei 18, 2017, 15:34:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Olav

Citaat van: Nort op jun 16, 2017, 11:34:44
Vanwege allerlei vriendschappen zijn wedstrijden van Wisla tegen de vriendjes van Cracovia ook beladen en dat geldt ook voor de wedstrijden waarvan de vriendschapsband weer is verbroken. Echter wil de burgervader uitsupporters ook nog wel eens verbieden.

Klopt!
Wisla Krakow - Lechia Gdansk (vriendschapsverband) wordt ook gespeeld als ik er ben. Ik heb gister al twee vluchten geboekt naar Polen. 8 tm 15 augustus en 25 tm 29 augustus. Derby op het oog, maar ook andere wedstrijden. Zie link hieronder.

De speelrondes staan er, alleen de exacte tijden moeten nog bekend gemaakt worden.

Het wordt speelronde 5 en 7: https://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/lotto-ekstraklasa/kalendarz

9 augustus waarschijnlijk ook bekervoetbal.

HRM1880

Citaat van: Olav op jun 16, 2017, 12:21:18
Klopt!
Wisla Krakow - Lechia Gdansk (vriendschapsverband) wordt ook gespeeld als ik er ben. Ik heb gister al twee vluchten geboekt naar Polen. 8 tm 15 augustus en 25 tm 29 augustus. Derby op het oog, maar ook andere wedstrijden. Zie link hieronder.

De speelrondes staan er, alleen de exacte tijden moeten nog bekend gemaakt worden.

Het wordt speelronde 5 en 7: https://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/lotto-ekstraklasa/kalendarz

9 augustus waarschijnlijk ook bekervoetbal.
Die vriendschap tussen Wisla en Lechia is nochtans een jaar geleden tijdens het EK stopgezet. Wisla ging verder met Ruch Chorzow en Widzew Lodz, omdat dit voor hen betere criminele contacten waren.

Nort

Citaat van: HRM1880 op jun 17, 2017, 19:50:32
Die vriendschap tussen Wisla en Lechia is nochtans een jaar geleden tijdens het EK stopgezet. Wisla ging verder met Ruch Chorzow en Widzew Lodz, omdat dit voor hen betere criminele contacten waren.
Het is net GTST voor volwassenen.

FCT1980

Citaat van: Nort op jun 17, 2017, 20:04:46
Het is net GTST voor volwassenen.

GTST is een slap aftreksel van het echte leven.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jef400

En dit van voetballiefhebbertje spelen dus wat dat betreft een treffende vergelijking

Bier und Bratwurst

Citaat van: HRM1880 op jun 17, 2017, 19:50:32
Die vriendschap tussen Wisla en Lechia is nochtans een jaar geleden tijdens het EK stopgezet. Wisla ging verder met Ruch Chorzow en Widzew Lodz, omdat dit voor hen betere criminele contacten waren.

Slask heeft die band ook verbroken met Wisla. Slask en Lechia zijn wel vriendjes.
Het ene stadion is het andere niet!

Koning Kriel

Eind september Sheffield Wednesday - Sheffield United. Dat is de wedstrijd die voor mij nu op de planning komt te staan als wedstrijd 500. Iemand ervaring met het regelen van kaarten? Verwacht sowieso dat een booking history nodig is, iemand een booking history bij sheffield wednesday?

Nort

Citaat van: Koning Kriel op jun 21, 2017, 10:38:14
Eind september Sheffield Wednesday - Sheffield United. Dat is de wedstrijd die voor mij nu op de planning komt te staan als wedstrijd 500. Iemand ervaring met het regelen van kaarten? Verwacht sowieso dat een booking history nodig is, iemand een booking history bij sheffield wednesday?
Als je er graag heen wilt, zou ik een membership voor komend seizoen nemen.

Koning Kriel

Citaat van: Nort op jun 21, 2017, 11:20:57
Als je er graag heen wilt, zou ik een membership voor komend seizoen nemen.

Even kijken wat die gaan kosten, als ik het juist zie waren die vorig jaar 50 pond. Wellicht dat iemand anders hier nog een goede tip of ingang voor kaarten heeft. Waarschijnlijk vanavond al wel de vlucht boeken naar Manchester, genoeg goed voetbal in de regio om ons anders ook wel te vermaken.

spons

Citaat van: Jehoentelaar op mei 23, 2017, 14:42:17
Om het nu eens op een rijtje te zetten:

Nederland - amateurs
csv Apeldoorn
AGOVV
DHC
Excelsior'31
Flevo Boys
SC Genemuiden
Haarlem-Kennemerland
HZVV
OJC Rosmalen
Sparta Nijkerk
VC Vlissingen
VVSB

Nederland - restant Eredivisie
AFC Ajax
AZ
Vitesse
VVV-Venlo
Willem II

Duitsland
SC Fortuna Köln
1.FC Köln
VfL Germania Leer
SV Meppen
SC RW Oberhausen
VfB Oldenburg
KFC Uerdingen
SG Wattenscheid 09
Wuppertaler SV

Mocht je Uerdingen met een beetje publiek willen zien op 21 juli spelen ze thuis een oefenwedstrijd tegen 1.FC Koln
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jehoentelaar

Ja klopt, een vriend van me (mitglied bij Kölle) vroeg al of ik die wedstrijd wilde meepakken. De voorkeur gaat echter naar het ADAC GT Masters-weekend op het circuit in Zandvoort.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Vaig

Citaat van: spons op jun 26, 2017, 15:53:16
Mocht je Uerdingen met een beetje publiek willen zien op 21 juli spelen ze thuis een oefenwedstrijd tegen 1.FC Koln
Spelen komend jaar weer Regional Liga, dus dan zijn er genoeg mooie potten met Wuppertal, Essen en Aachen.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

EisernAssen

Pff veel wensen voor komend jaar. Vooral in Oost Duitsland wil ik meer gaan ontdekken.

Binnenkort eerst de oefenwedstrijd Hertha - Liverpool als ik toevallig in Berlijn ben.
Dan begint eind augustus mijn drieweekse zomervakantie en daar wil ik zoveel mogelijk proberen te plannen. Union Berlin weer, wordt waarschijnlijk de oefenpot tegen Team Tusche und Freunde. Hertha speelt nog thuis tegen Bremen waar ik wil proberen om in het uitvak te staan. Heb een vriend bij Babelsberg die Bremen supporter is. Vanuit Berlijn wil ik ook graag naar Rostock, Magdeburg, Dresden en Cottbus. Verder ben ik laatst zo gek geweest om 180 clubs uit Berlijn in kaart te brengen en heb dan ook daar wat pareltjes die ik wil proberen te bezoeken. Misschien nog enkele dagen naar Rome, Londen of Kopenhagen met mijn broer. Behoorlijk ambitieus etc voor die drie weken. Gaat ook lang niet allemaal lukken maar heb ik november nog een keer een week vrij.
De rest van het jaar zie ik wel wat op mijn pad komt. SV Meppen en VFL Osnabrück komen zeker weer aan bod.

Wat ik sowieso in Binnenkort in Berlijn wil zien.
Hertha BSC
1.FC Union Berlin
VSG Altglienicke (Voor Tusche)
BAK'07 (Poststadion)
BFC Alemannia 90
BFC Dynamo
SV Empor Berlin
SV Lichtenberg
BFC Preussen
Tennis Borussia
Blau-Weiß Friedrichshain
Polar Pinguin Berlin
Babelsberg

Ben trouwens nieuw op dit forum dus zal mij nog even kort introduceren. Mijn naam is Gertjan, 22 jaar jong en zoals je ziet Berlijn fan. Daar hoort dan ook voetbal bij. Dat wordt steeds meer een verslaving qua sjaals, tickets, groundlist etc. Heb al ervaring met Union thuis en uitwedstrijden. Hertha al meermaals zien spelen, TeBe, Babelsberg etc al gezien. Verder hier in de buurt bij Meppen, Oldenburg, Osnabrück, Hamburg etc geweest. Duitsland is voor mij het mooiste voetballand al heb ik ook stadions en wedstrijden bezocht in Tsjechië, Ierland en Frankrijk.
Erelijst: 196 doelpunten

FCT1980

Citaat van: FCT1980 op mei 19, 2017, 11:25:28
Same here.
Ook wil ik wat uitwedstrijden gaan doen met Schalke waaronder Köln, Hamburg en/of Frankfurt en in Nederland eindelijk eens naar het nieuwe stadion van Den Haag.
Dan heb ik alles in de Eredivisie weer gezien.

Toch Exeter en Plymouth op de wenslijst gezet met november als uiterste deadline.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Freekos79

Citaat van: FCT1980 op jul 04, 2017, 10:43:34
Toch Exeter en Plymouth op de wenslijst gezet met november als uiterste deadline.
Exeter zijn ze al bezig met slopen.
Volgende wedstrijd: ?