Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Aangezien Kortrijk nooit uitverkoopt zou dat ook een rare plaats zijn voor zwarthandelaren.

Jef400

Probeer je nu ondanks een SV binnen te komen?

Sander11

Citaat van: Jef400 op aug 17, 2017, 16:52:54
Probeer je nu ondanks een SV binnen te komen?

zal wel weer voor een vriend zijn
HEYA DEN BOSCH!

Jef400

"Vriend" ja.
Als regelautistische rechtenstudent vat ik het weer eens op als een poging het Belgische rechtssysteem te ondermijnen.

EisernAssen

Citaat van: Nort op aug 12, 2017, 05:22:48
Valt tegenwoordig allemaa mee. Ik zou de kaartjes wel van te voren bestellen.

Bedankt. Ticket is besteld.
Erelijst: 196 doelpunten

watergatehopper


Ik kreeg onderstaande e-mail via mijn website.

Hi team at Watergatehopper

How are you?

I came across your excellent site: http://watergatehopper.nl

How much would it be for an article placement with a link in the main content area of the article going to a leading gaming/sports betting review site, taking into account the 3 points below:
We will get the content written. The content will be of high quality and will fit the topic/nature of your site.
The article is not marked as sponsored and will stay on the site permanently even if it rolls over into the archives.
We will pay you via Paypal once the article is live.
Please update me with a price for the article placement and will speak to the client ASAP.

Thanks so much.

Regards,

Sharon - Manager
DigitalContentZone


Als je dat bedrijf opzoekt ziet de website er professioneel uit. Er bestaat een facebook pagina(met niet al teveel likes) en ik zie personeelsleden op LinkedIn. Zou ik genaaid worden als ik hier op in ga of kan ik hier iets aan verdienen? Iemand ervaring misschien?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

hgrm

Ik vind het on twee redenen een beetje fishy.

Ten eerste: het gaat om een gok(gerelateerde) site. In Nederland is gokken via internet nog niet toegestaan. Daarom zou ik eerst eens heel goed kijken wat de regels zijn voor het maken van reclame voor dat soort dingen.

Ten tweede: ze vragen je om een advertentie te plaatsen maar verbieden je er bij te zetten dat het een advertentie is. Persoonlijk vind ik niet dat je dat kunt maken naar je lezers. Die gaan er vanuit dat hetgeen op je site staat door jou geschreven is en dat jij er ook achter staat.

Ik zou het dus niet doen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

watergatehopper

Citaat van: hgrm op aug 20, 2017, 21:02:47
Ik vind het on twee redenen een beetje fishy.

Ten eerste: het gaat om een gok(gerelateerde) site. In Nederland is gokken via internet nog niet toegestaan. Daarom zou ik eerst eens heel goed kijken wat de regels zijn voor het maken van reclame voor dat soort dingen.

Ten tweede: ze vragen je om een advertentie te plaatsen maar verbieden je er bij te zetten dat het een advertentie is. Persoonlijk vind ik niet dat je dat kunt maken naar je lezers. Die gaan er vanuit dat hetgeen op je site staat door jou geschreven is en dat jij er ook achter staat.

Ik zou het dus niet doen.

Bedankt voor je reply. Het feit dat ze uit zuid afrika komen spreekt ook niet in het voordeel(sorry als ik hiermee iemand beledig). Er zijn verhalen genoeg over erfenis mailtjes e.d.. Bovendien heb ik het niet nodig dus ik heb de mail weg gegooid. Het is wel goed om hierover eens iets over te posten denk ik. Er zijn steeds meer leden met een website.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Bakkie

Gister na de CL loting meteen begonnen met boeken.
Aangezien mijn reisgezelschap nog geen PC kan opstarten heb ik de boeking maar op me genomen.
Manchester was zo geboekt, maar Napels.. wat n drama!!
Heeft een van jullie nog tips hoe ik het snelst en het goedkoopst in Napels kan komen?
Ik zat zelf te denken, vliegen op Rome en dan een auto huren of de trein pakken richting Napels.

Joost

Vanaf Eindhoven met Ryanair naar Napels?

Bakkie

Citaat van: Joost op aug 25, 2017, 09:43:45
Vanaf Eindhoven met Ryanair naar Napels?

Bedankt voor het meedenken!
Heb even gekeken. Vliegen op maandag de 25e en op vrijdag de 29e weer terug.
Ben ik 261 euro kwijt. Vind het wel aan de dure kant, maar ik ben bang dat ik wel met zulke prijzen rekening moet houden als ik nog naar Napels wil..

Via Schiphol naar Rome, en vanuit daar met de trein naar Napels is alsnog wel voordeliger.
Dan zit ik rond de 200. Dit is dan wel van de 25e tot de 27e.

spons

Citaat van: Bakkie op aug 25, 2017, 09:54:39
Bedankt voor het meedenken!
Heb even gekeken. Vliegen op maandag de 25e en op vrijdag de 29e weer terug.
Ben ik 261 euro kwijt. Vind het wel aan de dure kant, maar ik ben bang dat ik wel met zulke prijzen rekening moet houden als ik nog naar Napels wil..

Via Schiphol naar Rome, en vanuit daar met de trein naar Napels is alsnog wel voordeliger.
Dan zit ik rond de 200. Dit is dan wel van de 25e tot de 27e.

Vanaf Brussel Charleroi naar Milaan Bergamo en daarvandaan naar Napels beide met RyanAir. Kan dagelijks. Bij elkaar zo'n 85 euro
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nort

Citaat van: Bakkie op aug 25, 2017, 09:08:53
Gister na de CL loting meteen begonnen met boeken.
Aangezien mijn reisgezelschap nog geen PC kan opstarten heb ik de boeking maar op me genomen.
Manchester was zo geboekt, maar Napels.. wat n drama!!
Heeft een van jullie nog tips hoe ik het snelst en het goedkoopst in Napels kan komen?
Ik zat zelf te denken, vliegen op Rome en dan een auto huren of de trein pakken richting Napels.
Z'n drama is dat toch niet? Je kunt voor onder de €100,- vliegen op Roma en dan met de bus/auto/trein naar Napels in een paar uur.

Bakkie

Citaat van: spons op aug 25, 2017, 09:57:00
Vanaf Brussel Charleroi naar Milaan Bergamo en daarvandaan naar Napels beide met RyanAir. Kan dagelijks. Bij elkaar zo'n 85 euro

Citaat van: Nort op aug 25, 2017, 10:08:44
Z'n drama is dat toch niet? Je kunt voor onder de €100,- vliegen op Roma en dan met de bus/auto/trein naar Napels in een paar uur.

Als ik alles bekijk valt het inderdaad best wel mee. Ben denk ik een beetje verwend met de prijs die ik voor Manchster heb betaald.
Als ik dan de prijzen zie voor Napels, is dat wel het 3 dubbele.
Ga dan toch voor de optie, Rome en met de auto/bus/trein richting Napels.
Je moet er tenslotte wat voor over hebben...

Bedankt allemaal :)

San Paolo

Citaat van: Bakkie op aug 25, 2017, 10:32:13
Als ik alles bekijk valt het inderdaad best wel mee. Ben denk ik een beetje verwend met de prijs die ik voor Manchster heb betaald.
Als ik dan de prijzen zie voor Napels, is dat wel het 3 dubbele.
Ga dan toch voor de optie, Rome en met de auto/bus/trein richting Napels.
Je moet er tenslotte wat voor over hebben...

Bedankt allemaal :)

Aantal jaren terug met PSV in Napels geweest. Inderdaad (vanuit Keulen) naar Rome gevolgen en toen trein gepakt. Trein is iets van 2,5 / 3 uur meen ik mij te herinneren. Treinen in Italië zijn in het algemeen goed geregeld. Alhoewel dit hoe zuidelijker je komt steeds minder het geval is (maar dat is met alles in Italië). Napels is een wereld an sich. Minst vriendelijke sfeer waar ik als uitsupporter in Europa geweest ben.