www.groundhoppers.info

Gestart door Niels_Zitterd, mrt 16, 2010, 13:53:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels_Zitterd

Citaat van: Joost op mrt 24, 2010, 15:43:53
Om dat te compenseren probeer ik altijd een statiefje te vinden in de vorm van een hekje of bankje.

Waar mogelijk probeer ik ook altijd iets van steun te vinden.

Echter de meeste foto's tijdens wedstrijden van Fortuna zijn gemaakt vanuit uitvakken.
Heel vaak hang ik dan in standje hopeloos om toch nog redelijke foto's te krijgen zonder netten, hekken en allemaal die onzin :-)

Als iemand nog tips heeft zijn deze van harte welkom.

Niels_Zitterd


En er is weer een kleine update geweest.
De volgende 3 foto albums zijn toegevoegd.

2009-12-03 PSV - Sparta Praag
2009-12-04 FC Dordrecht - Fortuna Sittard (ditmaal voor de competitie.)
2009-12-18 AGOVV Apeldoorn - Fortuna Sittard (leuke winter wedstrijd :-)

Finniemc

Mooi gedaan Niels. Ik ga je site ook even toevoegen.

Niels_Zitterd

Citaat van: Finniemc op mrt 31, 2010, 13:56:35
Mooi gedaan Niels. Ik ga je site ook even toevoegen.

Thanx, ik heb ook even een link aangemaakt naar jouw site.

Verder heb ik weer een 5-tal updates op de site gezet:
2010-01-29 FC Volendam - Fortuna Sittard
2010-02-22 RBC Roosendaal - Fortuna Sittard
2010-02-26 FC Oss - Fortuna Sittard
2010-03-01 SC Cambuur - Fortuna Sittard
2010-03-08 Helmond Sport - Fortuna Sittard

AthleticHolanda

Citaat van: Niels_Zitterd op mrt 26, 2010, 12:19:38
Echter de meeste foto's tijdens wedstrijden van Fortuna zijn gemaakt vanuit uitvakken.
Heel vaak hang ik dan in standje hopeloos om toch nog redelijke foto's te krijgen zonder netten, hekken en allemaal die onzin :-)

Toch heb je meestal wel een foto van het uitvak erbij, hoe maak je die?

Niels_Zitterd

#20
Citaat van: AthleticHolanda op apr 01, 2010, 17:28:15
Toch heb je meestal wel een foto van het uitvak erbij, hoe maak je die?

Ik spreek gewoon de hoofdsteward aan met de vraag of ik even wat foto's mag maken en negen van de tien keer kan er wel wat geregeld worden.
Verder heb ik een goede band met de veiligheidscoördinator van Fortuna en die wil nog wel eens een goed woordje voor me doen.
Gek genoeg is het bij de kleinere clubs lastiger om geregeld te krijgen dan bij de Graafschap, Go Ahead en andere 'grotere' clubs.

AthleticHolanda

Citaat van: Niels_Zitterd op apr 01, 2010, 18:03:16
Ik spreek gewoon de hoofdsteward aan met de vraag of ik even wat foto's mag maken en negen van de tien keer kan er wel wat geregeld worden.
Verder heb ik een goede band met de veiligheidscoördinator van Fortuna en die wil nog wel eens een goed woordje voor me doen.
Gek genoeg is het bij de kleinere clubs lastiger om geregeld te krijgen dan bij de Graafschap, Go Ahead en andere 'grotere' clubs.

Hmm apart, je zou verwachten dat ze bij kleinere clubs minder moeilijk doen. Wil zelf ook altijd graag een foto van het uitvak danwel de tribune waar ik zelf op zit maar dat is niet overal even makkelijk, al doe ik er ook niet altijd veel moeite voor.

hgrm

Wat betreft fotograferen in Engeland heb ik hetzelfde beeld: als ze moeilijk doen, dan is het 9 van de 10 keer bij een kleine club.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Niels_Zitterd

Citaat van: AthleticHolanda op apr 01, 2010, 18:41:49
Hmm apart, je zou verwachten dat ze bij kleinere clubs minder moeilijk doen. Wil zelf ook altijd graag een foto van het uitvak danwel de tribune waar ik zelf op zit maar dat is niet overal even makkelijk, al doe ik er ook niet altijd veel moeite voor.

Omdat ik ook fotografeer voor de supportersvereniging van Fortuna doe ik daar altijd wat meer moeite voor.
Als ik ergens anders ben dan probeer ik ook wel altijd een foto van de tribune waar ik op zit te maken maar daar ga ik geen hele verhalen voor ophangen. Nee is nee in dat geval.

Citaat van: hgrm op apr 01, 2010, 22:32:23
Wat betreft fotograferen in Engeland heb ik hetzelfde beeld: als ze moeilijk doen, dan is het 9 van de 10 keer bij een kleine club.

Apart vind ik dat.
Ik heb zelf afgelopen seizoen de grootste moeite gehad om mijn camera uberhaupt mee naar binnen te krijgen bij Telstar...

AthleticHolanda

Citaat van: Niels_Zitterd op apr 02, 2010, 08:15:21
Ik heb zelf afgelopen seizoen de grootste moeite gehad om mijn camera uberhaupt mee naar binnen te krijgen bij Telstar...

Bij Telstar kreeg ik de mijne makkelijk naar binnen, toen ik een foto wilde maken van het scorebord, maar dat niet lukte, hielpen de stewards me zelfs door vanuit een ander vak een foto te maken, die overigens prima lukte.

Niels_Zitterd

Citaat van: AthleticHolanda op apr 02, 2010, 17:37:43
Bij Telstar kreeg ik de mijne makkelijk naar binnen, toen ik een foto wilde maken van het scorebord, maar dat niet lukte, hielpen de stewards me zelfs door vanuit een ander vak een foto te maken, die overigens prima lukte.

Mij werd verteld dat ik geen professionele foto apparatuur mee mocht nemen omdat het TaTa Steel stadion na de verbouwing alleen nog maar door geaccrediteerde pers fotografen met professionele camera's mag worden betreden i.v.m. copyright...
Na een hoop zeuren dat niet alle camera's met verwisselbare lenzen professioneel zijn, waren ze me denk ik moe en mocht ik toch alles mee naar binnen nemen...

Toen ik daarna nog vroeg of ik even vanaf de ander zijde een foto mocht maken kreeg ik als antwoord dat, dat niet mogelijk was in verband met de harde kern van Telstar. Hier ben ik toen maar verder niet meer op ingegaan...

Tevens heb ik nog een kleine update gedaan.
2009-09-05 Nederland - Japan in de Grolsch Veste heb ik er nog bij gezet.

hgrm

Doet me denken aan een voorval in York (TeeZee legt het wel uit...)
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Niels_Zitterd


De foto's van afgelopen weekend staan op de site.
2010-04-04 KRC Genk - Standaard Luik
2010-04-05 SC Westfalia 04 Herne - SC Fortuna Koln

hgrm

Citaat van: Niels_Zitterd op apr 06, 2010, 19:40:52
2010-04-05 SC Westfalia 04 Herne - SC Fortuna Koln

Breda en ik waren er ook. En het leek wel of er zo'n beetje meer groundhoppers waren dan gewone toeschouwers...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Niels_Zitterd

Er waren inderdaad ontzettend veel andere hoppers in het stadion.

De officiele site gaf overigens aan dat er 500 toeschouwers waren terwijl ik het idee had, dat het er veel meer waren.

Voor de wedstrijd hebben we nog even een rondje gemaakt door het stadion. Toen we richting de zittribune gingen hebben we nog even een praatje gemaakt met een paar jongens van het fanblock. Die wisten ons te vertellen dat er een flinke rivaliteit heerst tussen beide clubs.
Hier heb ik echter helemaal niets van terug gezien in de wedstrijd.

Ook de steward bij de ingang vertelde ons, nadat hij uitgebreid verteld had dat hij regelmatig ging zeilen op het IJselmeer, dat er veel hardcorefans werden verwacht.
Ons accent gaf blijkbaar voldoende reden om even verder te vragen waar we vandaan kwamen :-p