Verlanglijst/vooruitzicht 2018-2019

Gestart door De Twaalfde Man, mei 14, 2018, 11:04:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cyclebob

Citaat van: Joost op jul 16, 2018, 09:35:54
De opname van VVIJ in jullie 2e klasse schijnt een keuze van de club zelf te zijn. Logisch ook want die indeling is zo apart, dat kan uit geen enkel model gekomen zijn.
In de conceptindeling stond ONA Gouda toegevoegd. Nu is er in West 2 al langere tijd tekort aan clubs
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Jef400

Citaat van: Nort op jul 16, 2018, 07:32:35
Uit mijn hoofd:
- Scunthorpe
- Bath City
- Boston United
- Aldershot Town
Scunthorpe schijnt weer afgeblazen te zijn wat ik lees. Bath zou eeuwig zonde zijn, Boston gaat geloof ik het laatste jaar in en in Aldershot heb ik het niet zo gevolgd.

Jeje

Citaat van: Nort op jul 16, 2018, 07:32:35
Uit mijn hoofd:
- Scunthorpe
- Bath City
- Boston United
- Aldershot Town
Thanks!

Voetbalman

Citaat van: wekke op jul 16, 2018, 01:16:24
Ik zou zeggen, hou me op de hoogte ivm Polen en de Eerste Divisie. Nu ik dichter bij de Nederlandse grens woon, zouden de twee prof competities eindelijk eens afgevinkt moeten worden. Polen staat dan weer al lange tijd op de to do list. Idem voor Albanie en Kosovo maar die hoop ik een keertje met de Rode Duivels te vinken.

Hoe staat het trouwens met je plan om alle nationale reeksen van Belgie af te vinken? Heb je wat progressie kunnen maken?

Polen laat ik weten. Ben wat aan 't plannen in oktober & november vooralsnog.

Eerste Divisie staat ruwweg vast, te starten met twee beloftenteams. Jong AZ - Almere City op maandag 20 augustus (alleen als ik op zondag niet naar Viktoria Köln - RB Leipzig ga) en maandag 27 augustus Jong Utrecht - NEC. Pak je die teams ook mee? 

Vrijdag 24 augustus eventueel Darmstadt - Duisburg.

Nationale reeksen niet gek veel meer gezien sinds de nieuwe jaargang. We verkochten ons huis, kochten een nieuw waarin veel opfriswerk was, nu komt er een tweede baby aan, ... Niet evident allemaal, maar 't vizier staat gericht op eind augustus. Baby nummer 2 komt er één van de dagen aan, misschien haal ik Ranst - Lyra Lierse nog wel, maar daarna zal het even wennen zijn aan twee kleine spookjes in huis alvorens ik terug buiten mag :D



Ruudjeee

Citaat van: jdebruin96 op jul 16, 2018, 08:31:26
Ik heb de club een mailtje gestuurd met de vraag wanneer de kaartverkoop begon en of ik een member moest zijn. Toen kreeg ik binnen no time een mail terug dat ik geen member hoeft te zijn. Zij zeiden dat ze een uitzondering konden maken en een reservering kon geregeld worden. Ik heb het vak doorgegeven waar ik wil zitten en het was geregeld. Super vriendelijke mensen daar :)

Als ik jou was zou ik het ook op deze manier doen ;-)

Top thnx

Hugo

Citaat van: Jeje op jul 15, 2018, 22:57:38
Zijn er in Engeland trouwens nog stadions die op de nominatie staan te worden vervangen/verbouwd op korte termijn? (aankomende 2/3 seizoenen)

Citaat van: Nort op jul 16, 2018, 07:32:35
Uit mijn hoofd:
- Scunthorpe
- Bath City
- Boston United
- Aldershot Town

Huidig seizoen zal laatste zijn van York City op Bootham Crescent.

Appie

Rode Ster - Partizan, februari 2019.
KV Mechelen (nader te bepalen tegenstander)
West Ham United (nader te bepalen tegenstander)

rogo_breda

Luton Town is ook met een nieuw stadion bezig. Kenilworth Road wordt dan ook hét doel voor de tweede seizoenshelft.

FC_Emmen

Citaat van: rogo_breda op jan 02, 2019, 17:01:19
Luton Town is ook met een nieuw stadion bezig. Kenilworth Road wordt dan ook hét doel voor de tweede seizoenshelft.
Je hoeft er niet heel veel haast mee te maken. De beslissing of het nieuwe stadion er überhaupt komt wordt deze maand gemaakt.
https://www.bbc.com/news/uk-england-beds-bucks-herts-46465092
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Koning Kriel

Citaat van: FC_Emmen op jan 02, 2019, 17:44:31
Je hoeft er niet heel veel haast mee te maken. De beslissing of het nieuwe stadion er überhaupt komt wordt deze maand gemaakt.
https://www.bbc.com/news/uk-england-beds-bucks-herts-46465092

Daarentegen kan een bezoek aan Kenilworth road nooit kwaad. Ik ga 19 januari.

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

rogo_breda

Dat kan zeker geen kwaad, stond sowieso al hoog op de lijst hier. Ga waarschijnlijk nu aan het eind van het seizoen. Wist wel dat het geen vaart zou lopen met dat nieuwe stadion, maar dat het nog niet eens helemaal rond was wist ik niet.

FCT1980

York staat bij mij hoog op de lijst. Nog niet geweest en ga combi maken met Villa away tijdens Pasen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Defender

Citaat van: FCT1980 op jan 03, 2019, 11:24:34
York staat bij mij hoog op de lijst. Nog niet geweest en ga combi maken met Villa away tijdens Pasen.

Bolton - Aston Villa ?

Bij ons ook kanshebber om te doen
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

FCT1980

Citaat van: Defender op jan 05, 2019, 11:35:23
Bolton - Aston Villa ?

Bij ons ook kanshebber om te doen

Ja dat wordt Bolton away. Niet echt een club en stadion om warm van te worden maar met Villa is het altijd top.
Hopelijk wordt het een late kick-off en kunnen we daarvoor nog een ander potje zien.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!