Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Joost

Jullie gaan per Eurostar gok ik?

De district line ligt eruit tussen Bromley-by-bow en Upminster zie ik. Kun je wel de Hammersmith Line nemen tot Barking en van daar een taxi, zal toch niet zo duur zijn? En anders de Central Line naar Newbury Park en vandaar een taxi.

Peenvogel

Het zijn luxe-problemen dat weet ik wel. Nee, we gaan heen en weer met de Stenaline inclusief treinkaartje voor ieder East Anglia station.

Ik zit ook al de hele tijd de tube site te bestuderen hoe we makkelijk bij Dagenham kunnen komen. Wat ik zelf denk is met de trein naar Londen. Klein beetje sightseeing en dan met de East Anglia trein naar Chadwell Heath station. Daarvandaan is het 3 mile ongeveer. Taxi's in Londen heb ik alleen op kosten van mijn baas genomen. Geen idee wat ik toen kwijt was. Veel volgens mij.

Of toch naar maar Underhill, maakt het reizen een stuk makkelijker. Ik laat de beslissing aan de rest van het gezelschap over. Ik ga het wel regelen :)

Joost

Chadwell Heath is inderdaad wel open. Alleen een later stuk is dat weekend dicht.

Je moet het allemaal makkelijk kunnen halen. Taxi tarieven vind je hier: http://www.tfl.gov.uk/gettingaround/taxisandminicabs/taxis/1140.aspx

Peenvogel

Citaat van: Joost op aug 25, 2010, 09:59:01
Chadwell Heath is inderdaad wel open. Alleen een later stuk is dat weekend dicht.

Je moet het allemaal makkelijk kunnen halen. Taxi tarieven vind je hier: http://www.tfl.gov.uk/gettingaround/taxisandminicabs/taxis/1140.aspx

Bedankt voor het meedenken! Is reisleider niks voor jou Joost? Ik geloof alleen dat de rest van het gezelschap meer richting Underhill neigt. 20 minuutjes vanaf Kings Cross. Blijft er genoeg tijd over voor pints en curries. Ik zal het zondag in De Kuip nog maar eens ter sprake brengen. Volgens mij vinden ze alles goed zolang ze zelf niets hoeven te regelen. En dat laatste vind ik nu juist leuk. Maakt ons complementair.

Hugo

Citaat van: Peenvogel op aug 25, 2010, 10:44:56
Is reisleider niks voor jou Joost?

Zou ik niet doen. Hij leest de hele dag vage krantjes en vervuilt je auto met lege zakjes chips.

Joost

Citaat van: Peenvogel op aug 25, 2010, 10:44:56
Bedankt voor het meedenken! Is reisleider niks voor jou Joost? Ik geloof alleen dat de rest van het gezelschap meer richting Underhill neigt. 20 minuutjes vanaf Kings Cross. Blijft er genoeg tijd over voor pints en curries. Ik zal het zondag in De Kuip nog maar eens ter sprake brengen. Volgens mij vinden ze alles goed zolang ze zelf niets hoeven te regelen. En dat laatste vind ik nu juist leuk. Maakt ons complementair.

Een op voorhand weinig aansprekend affiche v een derby die maar heel weinig gespeeld is en een bijna vol huis opleverd. Hoe kunnen ze twijfelen?

Dat soort dingen regelen is de helft van de lol die ik er aan beleef.

Joost

Citaat van: Hugo op aug 25, 2010, 11:18:06
Zou ik niet doen. Hij leest de hele dag vage krantjes en vervuilt je auto met lege zakjes chips.

... en laat vervolgens iets in je auto liggen dat hij eigenlijk niet had moeten vergeten. Fototoestel of handschoenen ofzo.

Peenvogel

Citaat van: Joost op aug 25, 2010, 11:20:19
Een op voorhand weinig aansprekend affiche v een derby die maar heel weinig gespeeld is en een bijna vol huis opleverd. Hoe kunnen ze twijfelen?

Dat soort dingen regelen is de helft van de lol die ik er aan beleef.

Don't shoot the messenger. Ik zal de duimschroeven zondag eens aandraaien.

Hugo

Citaat van: Joost op aug 25, 2010, 11:21:11
... en laat vervolgens iets in je auto liggen dat hij eigenlijk niet had moeten vergeten. Fototoestel of handschoenen ofzo.

Ik wilde er eigenlijk niet over beginnen. Verder is Joost goed gezelschap hoor!

Peenvogel

Die midweekse fixtures in de kerstvakantie (niet dat ik die heb) is het dan drukker dan normaal? Wij willen naar West Ham gaan en als ik nu op hun website kijk zijn er zelfs voor de aankomende wedstrijd tegen Spurs nog gewoon kaarten te koop. Dan zal het tegen Everton neem ik aan niet storm lopen toch?

Hugo

Citaat van: Peenvogel op sep 15, 2010, 09:48:42
Die midweekse fixtures in de kerstvakantie (niet dat ik die heb) is het dan drukker dan normaal? Wij willen naar West Ham gaan en als ik nu op hun website kijk zijn er zelfs voor de aankomende wedstrijd tegen Spurs nog gewoon kaarten te koop. Dan zal het tegen Everton neem ik aan niet storm lopen toch?

Geen probleem...is het antwoord wat jij wil horen.

Peenvogel

Klopt als een stadsbus. Iemand nog een tv-tip voor vanavond? Is geen reet op tv.

Hugo

Citaat van: Peenvogel op sep 15, 2010, 20:46:56
Klopt als een stadsbus. Iemand nog een tv-tip voor vanavond? Is geen reet op tv.

Pak een goed boek en ga lekker op tijd naar bed.

Peenvogel

Ik heb mijn tijd beter besteed. Verslag van de Europacup finale der bekerwinnaars in 1997 (barca-psg) online gezet. En snel nog een bericht gepost want mijn aantal stond op 4 1 0 brrrrrr......




Hugo

Citaat van: Peenvogel op sep 15, 2010, 21:30:22
Ik heb mijn tijd beter besteed. Verslag van de Europacup finale der bekerwinnaars in 1997 (barca-psg) online gezet. En snel nog een bericht gepost want mijn aantal stond op 4 1 0 brrrrrr......

Volgens mij denk jij vaker aan Ajax dan aan Feyenoord.