Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FCT1980

Volgens mij worden hier soms vragen gesteld voordat er zelf überhaupt actie is ondernomen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Verwijderd lid

Citaat van: jona93 op jul 11, 2013, 23:06:52
dit seizoen eens richting losc lille iemand die me kan aan raden hoe ik het makkelijste aan kaarten kan komen?

Wat dacht je van gewoon naar de website van Lille gaan en daar je kaart kopen ?

ALenstra

Ik was 2 maanden geleden bij Lille-Reims en heb het kaartje via de clubsite besteld. Kaartje kon ik gewoon ophalen aan een speciale kassa. Makkelijker kan het niet.

Hugo

Citaat van: FCT1980 op jul 12, 2013, 08:01:37
Volgens mij worden hier soms vragen gesteld voordat er zelf überhaupt actie is ondernomen.

Gewoon negeren.

Terranova

Citaat van: cafebac op jul 10, 2013, 16:07:06
Komend weekend richting Bielefeld en Hannover. Wat ik zo op Maps zie weinig parkeergelegenheid in de directe omgeving van beide stadions, iemand tips?

En was het nog gelukt in Bielefeld ? Denk dat het niet zo'n probleem was. Wij waren dankzij de files bij Duisburg en Bielefeld een helft te laat aanwezig in het stadion....... Hebben er ongeveer 5 uur over gedaan om vanuit Limburg de oversteek te maken naar Bielefeld. Gelukkig verliep de terugreis voorspoediger.
Parkeren was bij ons al geen probleem, hadden de wagen op P2 staan echt op een steenworp vh stadion. Viel me overigens erg tegen qua drukte in het stadion, zeker omdat volgend seizoen de competitie al begint en dit de laatste voorbereiding was voor de thuisploeg.

cafebac

Door een vrachtwagen met pech en het verkeersinfarct rondom Duisburg hebben wij er ook 4 uur over gedaan, hebben de auto in een woonwijk gedropt en waren nog net op tijd binnen om de aftrap te kunnen zien.
Heb wel een groepje halverwege binnen zien komen dat waren jullie dus, begreep dat er ook mensen halverwege omgedraaid zijn. Jullie hebben in ieder geval wel de slechte eerste helft gezien, wij hebben daarentegen wel zes goals aan onze kant gezien. Slechts 4012 toeschouwers viel mij ook tegen.

Hannover was prima te parkeren naast het stadion, al waren wij er al ruim voor de aftrap en was er uiteindelijk ook maar 13.000 man, had zeker icm fandag toch wel 25k verwacht. Desalniettemin goed vermaakt lekker wat bier en bratwursten naar binnen kunnen schuiven.

Terranova

Citaat van: cafebac op jul 15, 2013, 11:56:22
Door een vrachtwagen met pech en het verkeersinfarct rondom Duisburg hebben wij er ook 4 uur over gedaan, hebben de auto in een woonwijk gedropt en waren nog net op tijd binnen om de aftrap te kunnen zien.
Heb wel een groepje halverwege binnen zien komen dat waren jullie dus, begreep dat er ook mensen halverwege omgedraaid zijn. Jullie hebben in ieder geval wel de slechte eerste helft gezien, wij hebben daarentegen wel zes goals aan onze kant gezien. Slechts 4012 toeschouwers viel mij ook tegen.


Jep. Dat groepje van 4 was ik bij inderdaad. Verkeersinfarct rondom Duisburg werd veroorzaakt door een brand in de buurt van gasleidingen. De politie van Duisburg vond het zo verstandig om dan maar alle snelwegen plat te gooien. Naar huis rijden had ook geen zin, aangezien het aan de andere kant ook vast stond.

Was jij ook met een groep daar toevallig ?

cafebac

Wanneer ben je met een groep? Wij zaten met vier in de auto, tijdens de wedstrijd stonden wij bij het hek tegen de korte zijde aan.

Stadionhopper

Naar Bielefeld om 15:30 uur vertrokken vanuit Eindhoven en om 18:50 uur aangekomen. Inderdaad was bij de A3 een volsperrung maar de alternatieve route A42 verliep langzaam tot aan Dortmund van daaruit vol door kunnen rijden naar Bielefeld. Heb zelf de auto geparkeerd bij het station (900 meter van het stadion) Zag ook inderdaad een groep halverwege binnenkomen. Eerste helft was niet om aan te zien, tweede helft was het een stukje beter.

Naar Hannover verliep de reis ook goed, parkeren wederom bij het station (20 minuutjes lopen naar het stadion) Uit eigen ervaring met open dagen bij Bundesligaclubs verwachtte ik al niet te veel publiek, daarentegen is PSV niet een hele grote publiekstrekker. Voor Hannover was het de minstbezochte openingswedstrijd de laatste jaren. Sinds 2007 (tegen Real Madrid) had Hannover deze wedstrijd ook niet meer gewonnen. PSV speelde fris en fruitig tegen Hannover, nu hopen dat deze lijn doorgetrokken kan worden.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Its Matchday

Dit seizoen ga ik proberen het lijstje Nederland vol te maken.
De eerst volgende die ik nog nooit bezocht heb is AZ-Vitesse op zondag 1 september.
Er is nog niks over de kaartverkoop bekend, maar gezien enkele ongeregeldheden in het verleden in Alkmaar zal dit een auto/buscombi worden en zou daarom graag plaatsnemen in het thuisvak.

Gastvrije mensen met een AZ club/seizoenskaart? Kan eventueel helpen met Vitesse-AZ (of andere wedstrijd in Arnhem) met kaartjes.
@ViezeVis

Ici c est Paris

Citaat van: Its Matchday op aug 09, 2013, 11:43:53
Dit seizoen ga ik proberen het lijstje Nederland vol te maken.
De eerst volgende die ik nog nooit bezocht heb is AZ-Vitesse op zondag 1 september.
Er is nog niks over de kaartverkoop bekend, maar gezien enkele ongeregeldheden in het verleden in Alkmaar zal dit een auto/buscombi worden en zou daarom graag plaatsnemen in het thuisvak.

Gastvrije mensen met een AZ club/seizoenskaart? Kan eventueel helpen met Vitesse-AZ (of andere wedstrijd in Arnhem) met kaartjes.

Ik ben ook druk bezig. Hoeveel moet je er nog?

Its Matchday

Citaat van: Ici c est Paris op aug 09, 2013, 17:23:41
Ik ben ook druk bezig. Hoeveel moet je er nog?

21 (eerste + eredivisie). Wil dit jaar de Eredivisie vol hebben en dan gaat het om: AZ, Ado, Heracles, FC Groningen, SC Heerenveen, NAC, Cambuur en Zwolle.
Voor FC Groningen, Cambuur en Zwolle heb ik zekerheid op thuistickets, de rest nog niet. Verwacht voor Heracles vrijeverkoop, was vorig jaar ook.

Wat staat er bij jou nog open?
@ViezeVis

Ici c est Paris

Citaat van: Its Matchday op aug 09, 2013, 17:53:42
21 (eerste + eredivisie). Wil dit jaar de Eredivisie vol hebben en dan gaat het om: AZ, Ado, Heracles, FC Groningen, SC Heerenveen, NAC, Cambuur en Zwolle.
Voor FC Groningen, Cambuur en Zwolle heb ik zekerheid op thuistickets, de rest nog niet. Verwacht voor Heracles vrijeverkoop, was vorig jaar ook.

Wat staat er bij jou nog open?

Heracles, FC Zwolle en Achilles'29. Maar het kan hard gaan, moest er een halfjaar geleden ook nog 15, maar heb met name in de Jupiler League aardig m'n best gedaan.

ADO Den Haag is ook met enige regelmaat vrije verkoop, Heracles ook. Voor NAC verschijnen nog weleens kaarten op Vakantieveilingen.

Its Matchday

Citaat van: Ici c est Paris op aug 09, 2013, 21:45:12
Heracles, FC Zwolle en Achilles'29. Maar het kan hard gaan, moest er een halfjaar geleden ook nog 15, maar heb met name in de Jupiler League aardig m'n best gedaan.

ADO Den Haag is ook met enige regelmaat vrije verkoop, Heracles ook. Voor NAC verschijnen nog weleens kaarten op Vakantieveilingen.

Als ik me best doe haal ik alles dit seizoen maar wil ze het liefst combineren met Vitesse. Mocht dat niet lukken kan ik altijd nog random wedstrijden pakken.
Bedankt voor de NAC tip.
@ViezeVis