Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Black Snake

Citaat van: Ici c est Paris op sep 12, 2013, 01:40:39
De 20e 's avonds: FC Dordrecht - Willem II. De Krommedijk is altijd leuk, en nu zeker.

Bedankt, deze wedstrijd gaat mijn aller eerste officiële hop worden :D

Hugo

Citaat van: Black Snake op sep 13, 2013, 13:10:38
Bedankt, deze wedstrijd gaat mijn aller eerste officiële hop worden :D

Veel plezier dan maar Check vooraf wel de kaartverkoop, want dit is typisch zo'n wedstrijd dat er gesloten kassa's of andere ongein zijn.

Ici c est Paris

Citaat van: Hugo op sep 15, 2013, 22:08:12
Veel plezier dan maar Check vooraf wel de kaartverkoop, want dit is typisch zo'n wedstrijd dat er gesloten kassa's of andere ongein zijn.

Je kan kaarten kopen via het internet, dus ik zou het gauw doen.

wekke

Hoe ver op voorand worden de definitieve speeldata in de primera division bekend gemaakt? Het zou voor het eerste weekend van november zijn (Sevilla-Celta)

AthleticHolanda

Citaat van: wekke op okt 14, 2013, 21:02:50
Hoe ver op voorand worden de definitieve speeldata in de primera division bekend gemaakt? Het zou voor het eerste weekend van november zijn (Sevilla-Celta)

Momenteel rond drie weken van tevoren.

AthleticHolanda

Sevilla-Celta staat trouwens al vast, zaterdag 2 november om 22 uur.


wekke

Citaat van: AthleticHolanda op okt 14, 2013, 21:14:44
Sevilla-Celta staat trouwens al vast, zaterdag 2 november om 22 uur.



Dat is slecht nieuws. Ik ben in Sevilla voor een trouwfeest en die valt uiteraard samen met de wedstrijd. Jammer, ik verheug me al jaren op een bezoekje naar FC Sevilla. Zal eens bekijken of er zondag nog iets interessants qua voetbal te beleven valt en anders zal het niets worden.

AthleticHolanda

Toevallig zijn vandaag alle speeldagen voor de Primera tot half december vastgezet, twee maanden van tevoren, dat is vrij uniek.

FCT1980

Iemand ervaring met West Ham en de tube er naartoe?
We gaan volgende week met een paar man naar West Ham - Villa en komen vanuit de richting van Ipswich.
Het idee is om de auto bij Upminster te parkeren en van daaruit de metro te pakken. Iemand dit al eerder gedaan en hoe is dat bevallen? Na de wedstrijd wilden we, in verband met de mega rijen bij Upton Park, de metro bij East Ham terug nemen naar Upminster.

Graag jullie reactie.

Gr.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Black Snake

Ik wil 2 november graag FC Emmen - SPARTA bezoeken. De heenreis rijd ik even langs de Langeleegte maar zijn er nog meer stadions in de buurt die een bezoekje waard zijn? Wij komen uit de richting van Sneek.

Sebastiaan_W

Citaat van: Black Snake op okt 26, 2013, 14:03:33
Ik wil 2 november graag FC Emmen - SPARTA bezoeken. De heenreis rijd ik even langs de Langeleegte maar zijn er nog meer stadions in de buurt die een bezoekje waard zijn? Wij komen uit de richting van Sneek.

Be Quick Groningen en SV Meppen.

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Black Snake

Ok tnx. Be quick en Zwartemeer komen er nog bij

GiertjeNL

Plan is om na de wedstrijd Crystal Palace - Everton, nog een bezoek te brengen aan The Den.
Dit zal ongeveer rond half zeven savonds zijn, is het dan wel verstandig om daar rond te lopen?
Hoor veel over dat het een slechte buurt is daar enz.

FCT1980

Zou het zelf wel aandurven.
Denk alleen dat je niet heel veel ziet op dat tijdstip. Kun je beter een keer doen als het licht is.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!