Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jurien

mooi, niet gaan is eigenlijk ook geen optie. iemand nog overlevingstips?;)

spons

Citaat van: jurien op aug 08, 2014, 15:45:20
Ik ben van plan om zondag naar ferencvaros - chelsea te gaan. Nou hoor ik allemaal wilde verhalen over nazi's op de tribune. Wie is er weleens geweest? Valt het mee of ben je je leven niet zeker?

Ik ben een jaar of 10 geleden bij Ferencvaros - Feyenoord ( weliswaar niet in het eigen stadion maar het Ferenc Puskas Stadion ) geweest, heb vlak bij het stadion in de kroeg gezeten en ook vlak voor de wedstrijd het stadion rond gelopen maar ook geen enkel probleem gehad.

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Terranova

Kan iemand met een Zwolle of Eagles clubcard me helpen aan het volgende;

Ben het weekend van speelronde 3 op vakantie in de buurt van Deventer. Kan echter geen tickets krijgen vanwege de clubcard regeling (...) en zou wel graag een wedstrijdje mee pakken. Of van GAE (tegen Dordrecht) of Zwolle (tegen Vitesse).

Ik zal je eeuwig dankbaar zijn :)

HRM1880

Citaat van: jurien op aug 08, 2014, 17:08:49
mooi, niet gaan is eigenlijk ook geen optie. iemand nog overlevingstips?;)
Overlevingstips? Vooral niet overdrijven zoals je hier doet, laat dat de beste tip zijn.

Cyclebob

Citaat van: jurien op aug 08, 2014, 15:45:20
Ik ben van plan om zondag naar ferencvaros - chelsea te gaan. Nou hoor ik allemaal wilde verhalen over nazi's op de tribune. Wie is er weleens geweest? Valt het mee of ben je je leven niet zeker?
Kop kaalscheren als je dat nog niet gedaan hebt... Gekkigheid, uiteraard zie je randfiguren, maar geen enkel probleem daar.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

stephanb

Zijn er misschien mensen geinteresseerd in kaarten voor de wedstrijd QPR - Hull City op 16 augustus.
Ik heb er 2 beschikbaar en zijn tegen inkoopprijs te koop (75 euro)


Luccie

Enige tijd geleden een mail gestuurd naar FC Antwerp omtrent de kaartverkoop tegen Racing Mechelen.
Tot op heden nog geen reactie gehad.

Weet iemand van jullie hoe het werkt bij FC Antwerp wat betreft kaartverkoop? Zijn de kassa`s normaliter open voorafgaand van de wedstrijd?

Ik hoor het graag. Alvast bedankt!

rogo_breda

Normaal wel ja. Maar ik weet niet hoe dit bij risicomatchen is en of die tegen RCM als zodanig ingeschaald wordt.

HRM1880

Citaat van: Luccie op aug 11, 2014, 11:32:03
Enige tijd geleden een mail gestuurd naar FC Antwerp omtrent de kaartverkoop tegen Racing Mechelen.
Tot op heden nog geen reactie gehad.

Weet iemand van jullie hoe het werkt bij FC Antwerp wat betreft kaartverkoop? Zijn de kassa`s normaliter open voorafgaand van de wedstrijd?

Ik hoor het graag. Alvast bedankt!
Wachten op antwoord via mail kan wel eens duren ja. Loketten zijn gewoon open. Enkel die van de hoofdtribune zal waarschijnlijk niet open zijn, aangezien de verbouwingen dan volgens mij nog niet klaar zullen zijn.
Racing is geen risicomatch in mijn ogen, gezien het enorme wederzijdse respect en de vriendschap tussen beide harde kernen.

Trouwens wat ik mij al langer afvraag en vooral zie bij Nederlanders. Waarom altijd FC Antwerp zetten? Wordt dat in Nederland dan zo massaal verkeerd gebruikt de naam van mij club dat het al ingeburgerd is?

Luccie

Citaat van: HRM1880 op aug 11, 2014, 11:53:48
Wachten op antwoord via mail kan wel eens duren ja. Loketten zijn gewoon open. Enkel die van de hoofdtribune zal waarschijnlijk niet open zijn, aangezien de verbouwingen dan volgens mij nog niet klaar zullen zijn.
Racing is geen risicomatch in mijn ogen, gezien het enorme wederzijdse respect en de vriendschap tussen beide harde kernen.

Trouwens wat ik mij al langer afvraag en vooral zie bij Nederlanders. Waarom altijd FC Antwerp zetten? Wordt dat in Nederland dan zo massaal verkeerd gebruikt de naam van mij club dat het al ingeburgerd is?

Dank voor jouw antwoord en natuurlijk ook die van rogo_breda.

Ik wacht nog wel even af en ik neem dan wel aan dat het op de website bekend wordt gemaakt of het eventueel een risicowedstrijd is.
Dat ik de naam FC Antwerp gebruik is inderdaad dat ik niet beter weet. Kan natuurlijk niet inschatten of dit ook voor andere Nederlanders zo geldt.

Joost

Citaat van: HRM1880 op aug 11, 2014, 11:53:48
Wachten op antwoord via mail kan wel eens duren ja. Loketten zijn gewoon open. Enkel die van de hoofdtribune zal waarschijnlijk niet open zijn, aangezien de verbouwingen dan volgens mij nog niet klaar zullen zijn.
Racing is geen risicomatch in mijn ogen, gezien het enorme wederzijdse respect en de vriendschap tussen beide harde kernen.

Trouwens wat ik mij al langer afvraag en vooral zie bij Nederlanders. Waarom altijd FC Antwerp zetten? Wordt dat in Nederland dan zo massaal verkeerd gebruikt de naam van mij club dat het al ingeburgerd is?
Ik ken de ploeg niet anders dan R. Antwerp FC.

smitswessel

Citaat van: Joost op aug 11, 2014, 12:10:16
Ik ken de ploeg niet anders dan R. Antwerp FC.

Aantal weken geleden heb ik het team u17 gefloten op een internationaal toernooi. Na afloop heb ik van de leider een van gekregen en daar staat inderdaad Royal Antwerp FC op.

HRM1880

Citaat van: Luccie op aug 11, 2014, 12:02:35
Dank voor jouw antwoord en natuurlijk ook die van rogo_breda.

Ik wacht nog wel even af en ik neem dan wel aan dat het op de website bekend wordt gemaakt of het eventueel een risicowedstrijd is.
Dat ik de naam FC Antwerp gebruik is inderdaad dat ik niet beter weet. Kan natuurlijk niet inschatten of dit ook voor andere Nederlanders zo geldt.
Risicowedstrijden bestaan niet bij ons, wij hebben de braafste supporters van heel België. En heb de laatste 10 jaar maar een keer geweten dat het stadion uitverkocht was.

Joost

Citaat van: HRM1880 op aug 11, 2014, 14:05:50
Risicowedstrijden bestaan niet bij ons, wij hebben de braafste supporters van heel België. En heb de laatste 10 jaar maar een keer geweten dat het stadion uitverkocht was.
Dat was een oefenpot tegen Beerschot?

HRM1880

Citaat van: Joost op aug 11, 2014, 14:10:02
Dat was een oefenpot tegen Beerschot?
Neen, voor de beker tegen Standard. Tegen Germinal Beerschot waren de loketten nog open dacht ik.