Week 41: Maandag 9 Oktober t/m zondag 15 Oktober

Gestart door Tribuneklanten, sep 18, 2017, 14:55:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ALenstra

Een weekje Engeland en per trein door de verschillende stadions reizen. Zo doe ik dat ook.

Bakkie

Mijn ervaring met het treinvervoer in Engeland is, dat het zo schreeuwend duur is.
Ik heb een keer een treinkaartje gekocht van Newcastle naar Leeds(retour). 67! pond..
Ik moet er wel bij zeggen dat we het treinkaartje pas, 's ochtends op de wedstrijddag hadden gekocht.
De wedstrijd tickets van Leeds - Blackburn hadden we al in ons bezet en vonden het zonde om de wesdtrijd te laten schieten. Maar die prijs zal ik nooit meer vergeten.
En dan te bedenken dat Leeds die wedstrijd met 0-3 afgedroogd werd. 1,5 uur heen en 1,5 uur terug. Van die grote blikken bier(ik dacht eerst dat ik 6 blikken Monster had gekocht, maar goed) Wel n dag om nooit meer te vergeten!

ALenstra

Als je tijdig online besteld dan hoeft het niet duur te zijn. Heb ooit 15 pond betaald voor Bristol-Londen inclusief plaatsreservering.

Bakkie

Ja, dat is inderdaad mijn valkuil geweest. Al doende leert men! ;)

Bakkie


FCT1980

Citaat van: Nickky op okt 05, 2017, 21:08:22
Ja ik weet het. En het is nog mooier. Ik vlieg naar southend, trein naar Bristol, trein de volgende dag naar Londen, trein zondagochtend naar derby en vlieg zondag vanaf Birmingham terug. Het kan eenvoudiger, maar ik ben met m'n beste maat, we zien elkaar niet zo heel vaak, dus of we nou treinen, een museum bezoeken, op het terras zitten, of in het stadion, gezellig is het toch.
En het klinkt stom, ik kan er echt van genieten, reizen door die mooie landschappen, ja dat maakt me wel blij. Engeland maakt mij blij.

Dat heb ik ook. Was laatst met mijn vader naar Stansted gevlogen om daarna door te rijden naar Brighton. Volgende dag naar Birmingham gereden voor Villa en de dag erna heen er weer naar Liverpool. Dag erna weer van Birmingham naar Stansted gereden voor de vlucht. Zelf vond ik dit al best ver maar die ouwe wil de volgende keer liever alleen naar Villa haha.

Mooi programma heb je sowieso dus veel plezier.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FCT1980

Citaat van: spons op okt 05, 2017, 20:04:11
Afstand is relatief.

Wat ze in Nederland een verre uitwedstrijd vinden noemen ze in Duitsland een regionale derby

Klopt maar je moet de km wel maken he.
En in Duitsland maken veel supporters (in ieder geval degene die ik ken bij Schalke) er vaak een weekend van. Dag voor de wedstrijd aankomen en dag erna weer naar huis. Dat maakt het allemaal wel wat makkelijker. Met name als je helemaal naar München, Berlijn enz. moet.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Mokum1900

11/10 fc Lisse - hoek (strafschoppen )
14/10 Ajax - Sparta Rotterdam
Waar je ook gaat ik volg je overal

Berend11

15-9: Werder Bremen - Borussia Mönchengladbach (uitvak)

MichielB

#39
9/10 PSV - CF Pachuca
14/10 Borussia Dortmund - RB Leipzig

Nort

14/10 Borussia Dortmund - RB Leipzig
15/10 VVV - PSV

Voetbalman

13/10 FC Eindhoven - FC Volendam (ov)
14/10 KSK Heist - Berchem Sport
15/10 Bornem - Gent Zeehaven (ov)

Danny

09/10  PSV - CF Pachuca
10/10  Nederland - Zweden
14/10  FC Utrecht - SC Heerenveen
Laatste nieuwe ground: San Siro, Milaan

syntric

- 13/10: MVV - Fortuna
- 14/10: Ham United - Bolderberg omdat ik de naam van de thuisclub grappig vind en ze spelen ook in het bordeaux-blauw :-)
- 15/10: Weerde - Eppegem + Antwerp - Zulte Waregem
Groundhopper for life :-)

Saltacampos

Citaat van: Freebird op okt 10, 2017, 13:51:12
13/10 FC Eindhoven - FC Volendam (ov)
14/10 KSK Heist - Berchem Sport
15/10 Bornem - Gent Zeehaven (ov)
Het is intussen al het tweede seizoen dat de club weer als vanouds RC Gent heet, dat belachelijke Zeehaven is er gelukkig af.
On topic: 15/10 Standard-Kortrijk
Over land and sea