Week 41: Maandag 9 Oktober t/m zondag 15 Oktober

Gestart door Tribuneklanten, sep 18, 2017, 14:55:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

willytown79

Kan ik me helemaal in vinden. Leuk Bristol City, toch beetje mijn cluppie in Engeland, vee plezier, hoop dat ze blijven winnen. Ik ben vorig seizoen van Birmingham naar Newcastle gereden, ook super alleen al dat landschap. Blij als het kerst is en ik weer een week daar ben :-) Enjoy !

Citaat van: Nickky op okt 05, 2017, 21:08:22
Ja ik weet het. En het is nog mooier. Ik vlieg naar southend, trein naar Bristol, trein de volgende dag naar Londen, trein zondagochtend naar derby en vlieg zondag vanaf Birmingham terug. Het kan eenvoudiger, maar ik ben met m'n beste maat, we zien elkaar niet zo heel vaak, dus of we nou treinen, een museum bezoeken, op het terras zitten, of in het stadion, gezellig is het toch.
En het klinkt stom, ik kan er echt van genieten, reizen door die mooie landschappen, ja dat maakt me wel blij. Engeland maakt mij blij.

Joost

Citaat van: Saltacampos op okt 12, 2017, 10:02:22
Het is intussen al het tweede seizoen dat de club weer als vanouds RC Gent heet, dat belachelijke Zeehaven is er gelukkig af.
On topic: 15/10 Standard-Kortrijk
Gaat slecht met de Zeehaven clubs. Zeehaven Zeebrugge is ook al ter ziele.

Ajacied


Bier und Bratwurst

#48
14-11-2017 Berkum-Staphorst
14-11-2017  Achilles 1894 - MSC
15-11-2017 SVBO - Nieuw Buinen
Het ene stadion is het andere niet!

Voetbalman

Citaat van: Saltacampos op okt 12, 2017, 10:02:22
Het is intussen al het tweede seizoen dat de club weer als vanouds RC Gent heet, dat belachelijke Zeehaven is er gelukkig af.

Oké, wist ik niet. Had het overgenomen van Soccerway. Thx.

maikelll043

#50
Citaat van: maikelll043 op sep 28, 2017, 19:51:45
09/10  PSV Eindhoven - CF Pachuca
13/10  MVV Maastricht - Fortuna Sittard
15/10  VVV Venlo - PSV Eindhoven (mits iemand mij aan 1 kaartje kan helpen)

+  14/10  RC Hades - Sporting Hasselt
+  15/10  SV Langeberg - RKSV Heer

Saltacampos

Citaat van: Joost op okt 12, 2017, 20:43:11
Gaat slecht met de Zeehaven clubs. Zeehaven Zeebrugge is ook al ter ziele.
Slaat ook gewoon helemaal nergens op. Dat was de stompzinnige benaming die men had gevonden bij de totaal nutteloze fusie met Standaard Meulestede begin deze eeuw. Het enige resultaat was dat Meulestede zijn buurtclub kwijt was (intussen is er een Standaard Muide opgericht dat nauwelijks publiek heeft) en dat Racing met een belachelijke naam werd opgescheept.

Het werd nog mooier toen er ook nog eens een fusie/opslorping met FC Oostakker volgde, waardoor men nog een pak schulden van die club erfde, te veel terreinen had waarvoor huur moest worden betaald en uiteindelijk moest kiezen voor Oostakker onder druk van de stad en een voorzitter die een nieuwe businessruimte wou die hij in Gentbrugge niet mocht realiseren.

Deze club wordt al tientallen jaren zo slecht geleid, dat het van een populaire volksclub tot diep in de jaren tachtig, met heel wat publiek, ondanks de vaak bedroevende resultaten, is geëvolueerd naar een club met een relatief grote geschiedenis die enkel nog ouders en vriendinnen van spelers, uitstervende generatie op generatie supporters en wat nostalgici zoals mij aantrekt en voor het overige steeds verder doodbloedt...

Over land and sea

Football-Weekends

10-10-17 US Grâce-Hollogne - RCS Verlaine
11-10-17 FC Jupille - RRC Hamoir
13-10-17 MVV Maastricht - Fortuna Sittard
14-10-17 Fortuna Düsseldorf U19 - FC Köln U19
14-10-17 Wuppertaler SV - Fortuna Düsseldorf II
14-10-17 Spouwen Mopertingen - KVK Tienen
Favoriete club: KVK Tienen
Recent bezochte wedstrijden: http://www.football-weekends.com/year-2018/
www.football-weekends.com