Steel City Derby

Gestart door De Twaalfde Man, okt 17, 2017, 15:15:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Twaalfde Man

Afgelopen editie was er een run op de kaarten in de Steel City Derby. Niet eens een poging gedaan om kaarten te krijgen, aangezien je een booking history moest hebben bij Sheffield Wednesday.

In het weekend van 13-14 januari is de return wedstrijd. Is er iemand hier met een booking history bij Sheffield United die mij aan kaarten kan helpen voor de Steel City Derby?

Berend11

Wellicht een rare vraag, maar hoe kan het dat de derby van afgelopen keer nog geen 33.000 toeschouwers trok? Dit terwijl er in het Hillsborough naar mijn weten bijna 40.000 mensen kunnen.

Nort

Citaat van: Berend11 op okt 17, 2017, 17:39:55
Wellicht een rare vraag, maar hoe kan het dat de derby van afgelopen keer nog geen 33.000 toeschouwers trok? Dit terwijl er in het Hillsborough naar mijn weten bijna 40.000 mensen kunnen.
Het was volgens mij uitverkocht op een paar stoelen na, maar een aantal vakken moe(s)ten vanwege de 'veiligheid' leeg blijven of zijn niet meer in gebruik (zoals die in de hoek tussen het uitvak en de North stand).

Hugo

Citaat van: De Twaalfde Man op okt 17, 2017, 15:15:05
Afgelopen editie was er een run op de kaarten in de Steel City Derby. Niet eens een poging gedaan om kaarten te krijgen, aangezien je een booking history moest hebben bij Sheffield Wednesday.

In het weekend van 13-14 januari is de return wedstrijd. Is er iemand hier met een booking history bij Sheffield United die mij aan kaarten kan helpen voor de Steel City Derby?

Wie is er eigenlijk wel bij de versie op Hillsborough geweest?

Arjen

Ik ben er geweest. Stadion, club en sfeer allemaal top. Jammer van de snelle 2-3 na de ontlading bij de 2-2-.

rogo_breda

Citaat van: De Twaalfde Man op okt 17, 2017, 15:15:05
In het weekend van 13-14 januari is de return wedstrijd. Is er iemand hier met een booking history bij Sheffield United die mij aan kaarten kan helpen voor de Steel City Derby?
Ja, die heb ik. Uit 2010 en 2012, weet niet of dat voldoende is? 

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: Arjen op okt 18, 2017, 23:00:16
Ik ben er geweest. Stadion, club en sfeer allemaal top. Jammer van de snelle 2-3 na de ontlading bij de 2-2-.
Hoe ben jij aan kaarten gekomen? Via de officiële kanalen of zwarte markt?
FC Den Bosch
1.FC Köln

De Twaalfde Man

Citaat van: rogo_breda op okt 19, 2017, 11:14:02
Ja, die heb ik. Uit 2010 en 2012, weet niet of dat voldoende is?
Geen idee, ik heb eentje ontvangen inmiddels met een booking history uit 2017.

Overigens, wanneer start de kaartverkoop ongeveer voor die pot. Weet iemand dat?

Nort

Citaat van: De Twaalfde Man op okt 19, 2017, 13:06:25
Geen idee, ik heb eentje ontvangen inmiddels met een booking history uit 2017.

Overigens, wanneer start de kaartverkoop ongeveer voor die pot. Weet iemand dat?
Als je op de website kijkt, zie je dat dit ongeveer 4-6 weken vooraf is. Dus dat zal wel begin december worden.

De Twaalfde Man

Citaat van: Nort op okt 19, 2017, 13:46:03
Als je op de website kijkt, zie je dat dit ongeveer 4-6 weken vooraf is. Dus dat zal wel begin december worden.
Die richting zat ik ook op, thanks!

Arjen

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op okt 19, 2017, 11:50:29
Hoe ben jij aan kaarten gekomen? Via de officiële kanalen of zwarte markt?
Met een (duur betaalde) membership.

Koning Kriel

Citaat van: Arjen op okt 19, 2017, 14:47:51
Met een (duur betaalde) membership.

Hetzelfde verhaal hier. Of je had een booking history van voor het seizoen moeten hebben.