Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Vinnn op jun 07, 2018, 08:32:22
Zag gisteren op social media een mogelijke 1e speelronde van de PL voorbij komen. Ik ben zelf 11/12 augustus in Londen en volgens dat ''schema'' speelt Fulham thuis tegen Newcastle. Het is zeker schier onmogelijk om bij die pot aanwezig te zijn?

Niets is onmogelijk alleen meespelen zal lastig worden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: spons op jun 16, 2018, 21:08:56
Niets is onmogelijk alleen meespelen zal lastig worden

Je vergeet het copyright teken :)

Luccie

In het weekend van 11/12 augustus staat de wedstrijd Reijka FC - Hajduk Split op het programma.
Aangezien ik in de periode in de buurt van Reijka zit zou ik graag deze wedstrijd mee willen pakken.
Volgens mij is dit wel een wedstrijd die aardig leeft bij beide ploegen/supporters.

Voordat ik een mail naar de club stuur, heeft misschien iemand op deze site ervaring met het kopen van tickets bij Reijka FC?

Ik hoor het graag.

Joost

Citaat van: Luccie op jun 18, 2018, 10:25:10
In het weekend van 11/12 augustus staat de wedstrijd Reijka FC - Hajduk Split op het programma.
Aangezien ik in de periode in de buurt van Reijka zit zou ik graag deze wedstrijd mee willen pakken.
Volgens mij is dit wel een wedstrijd die aardig leeft bij beide ploegen/supporters.

Voordat ik een mail naar de club stuur, heeft misschien iemand op deze site ervaring met het kopen van tickets bij Reijka FC?

Ik hoor het graag.

Ja dat heb ik! Wij zijn er, ook op vakantie, een aantal jaar geleden geweest bij Rijeka v Dinamo Zagreb.

Nu zitten ze in het nieuwe stadionnetje op het trainingscomplex en de afgelopen seizoenen hebben ze dat nooit uitverkocht.

Als je de dag voor de wedstrijd naar de club gaat kun je vast een ticket kopen en zelfs op de dag zelf nog. Dat laatste hebben wij gedaan.

Luccie

Citaat van: Joost op jun 18, 2018, 11:11:43
Ja dat heb ik! Wij zijn er, ook op vakantie, een aantal jaar geleden geweest bij Rijeka v Dinamo Zagreb.

Nu zitten ze in het nieuwe stadionnetje op het trainingscomplex en de afgelopen seizoenen hebben ze dat nooit uitverkocht.

Als je de dag voor de wedstrijd naar de club gaat kun je vast een ticket kopen en zelfs op de dag zelf nog. Dat laatste hebben wij gedaan.

Dank voor jouw snelle reactie, Joost!
Dat klinkt goed en waarschijnlijk maken we er een dagje Reijka van, zodat we vooraf de tickets kunnen kopen!

San Paolo

Bournemouth - Manchester United. Is er enige kans op kaarten hiervoor (en dan ook nog 4)? Las dat ze vorig jaar loyaliteitspunten systeem hanteerde.

Joost

Citaat van: San Paolo op jun 21, 2018, 13:00:25
Bournemouth - Manchester United. Is er enige kans op kaarten hiervoor (en dan ook nog 4)? Las dat ze vorig jaar loyaliteitspunten systeem hanteerde.

Vrijwel niet denk ik. Bournemouth heeft maar heel beperkte capaciteit en tickets gaan weer via een loyality systeem.
Je kan hooguit jezelf registeren en vervolgens voor alle uitduels kaartjes kopen om zo aan punten te komen.

Tribuneklanten

Wij hebben in 2015 Bournemouth bezocht in de FA Cup.
We waren in Exeter bij Exeter City - Newport County en Bournemouth  had een late KO tegen Everton.
Op de dag van de match vanuit Exeter gebeld of er nog 3 kaarten beschikbaar waren en dit werd na een telefonische transactie met een credit card geregeld.

Zo hadden we uiteindelijk een mooie onverwachte dubbel.

Mijn tip, probeer clubs waar het lastig is om aan kaarten te komen te bezoek in de FA Cup of met een thuiswedstrijd (in het uitvak) tegen een een club met weinig away support.

Zo heb ik vorig jaar in een seizoen Arsenal (away met Swansea) , Liverpool (away met Swansea) en Chelsea (FA Cup) bezocht.


Sander11

Iemand tips om 3 kaarten te kunnen kopen voor Crystal Palace v Liverpool tegen normaal prijzen, en zonder 3 memberships aan te schaffen?
HEYA DEN BOSCH!

Nort

Citaat van: Sander11 op jun 21, 2018, 21:03:20
Iemand tips om 3 kaarten te kunnen kopen voor Crystal Palace v Liverpool tegen normaal prijzen, en zonder 3 memberships aan te schaffen?
Kaarsje opsteken en hopen dat sinterklaas lief voor je is.

Nik

Citaat van: Sander11 op jun 21, 2018, 21:03:20
Iemand tips om 3 kaarten te kunnen kopen voor Crystal Palace v Liverpool tegen normaal prijzen, en zonder 3 memberships aan te schaffen?
Ik stuur je een PB

Saltacampos

We plannen op 11-8 naar Luton-Sunderland te gaan, nu vragen we ons af wat de plaatsen met restricted view zijn, kwestie van die te vermijden. Op het eerste zicht vind ik geen info daarover op de website van de club. Iemand die hier meer over weet ? Zijn er bijvoorbeeld tribunes zonder restricted view of moet je daar overal mee rekening houden op Kennilworth Road ?
Over land and sea

Joost

Volgens mij is de club verplicht te vermelden dat een plaats restricted view heeft.

San Paolo

Citaat van: Tribuneklanten op jun 21, 2018, 15:49:46
Wij hebben in 2015 Bournemouth bezocht in de FA Cup.
We waren in Exeter bij Exeter City - Newport County en Bournemouth  had een late KO tegen Everton.
Op de dag van de match vanuit Exeter gebeld of er nog 3 kaarten beschikbaar waren en dit werd na een telefonische transactie met een credit card geregeld.

Zo hadden we uiteindelijk een mooie onverwachte dubbel.

Mijn tip, probeer clubs waar het lastig is om aan kaarten te komen te bezoek in de FA Cup of met een thuiswedstrijd (in het uitvak) tegen een een club met weinig away support.

Zo heb ik vorig jaar in een seizoen Arsenal (away met Swansea) , Liverpool (away met Swansea) en Chelsea (FA Cup) bezocht.

Goede tip. Echter hebben wij de vlucht al geboekt dus zijn we aan bepaald weekend gebonden. Op zoek naar een andere optie denk ik of met laatste hoop op speeldag zelf een telefoontje plegen (niet geschoten altijd mis).

Hugo

Citaat van: Saltacampos op jun 22, 2018, 11:02:55
We plannen op 11-8 naar Luton-Sunderland te gaan, nu vragen we ons af wat de plaatsen met restricted view zijn, kwestie van die te vermijden. Op het eerste zicht vind ik geen info daarover op de website van de club. Iemand die hier meer over weet ? Zijn er bijvoorbeeld tribunes zonder restricted view of moet je daar overal mee rekening houden op Kennilworth Road ?

Waarschijnlijk zijn de meeste plaatsen bij Luton met restricted view ;-). Als je graag naar antieke stadions gaat krijg je dat genot er gratis bij.